Capitolul 7

47 7 4
                                    

Capitolul 7

Simt mici saruturi de obrajii mei si frunte.....ah Robert lasama sa dorm......deschid incet ochii si vad un Robert zimbind.....aratindusi dintii albi si perfecti...

Robert: S-a trezit frumoasa adormita, din padurea adormitaa!.....Hai trezirea azi la scoala esti ingerasule....

Eu: (Asa ce dracu?....azi e ziua mea...el in loc de la  multi ani iubito ,,... azi poti sta acasa sa fim noi doi acasa...stiti voi...dar nimik....a uitat?)......Neata si tie.....(zic afisind un zimbet fals.....)....

Robert: In 10 minute sa fii jos la masa....sa luam micuk dejun si sa plecam la scoala!....(zimbeste apoi dispare din raza mea vizuala)...

Eu: bun!..

Ma duc imi fac igiena de dimineata....apoi ma imbrac ca intotdeauna...Imi eau o pereche de blugi negri taeati la genunchi....si o camasa neagra cu un cap schelet pe el.....frumos nu?.....Eu tot asa am zis.....😘Imi prind parul intr-o coada de cal....trag ultima privire in oglinfpda imi eau gheozdanu si cobor jos la micul dejun....

Robert: A dat domnul sa cobori?....

Eu: Taci!....

Jack: Surioara mea iubita la multi ani!......(vine si imi intinde o cutiuta mica unde se afla un inel cu diamant....foarte frumos!....

Eu: Jack, Jack(strig uimita).....E inelu care eu de mult am pus ochiul....Jack te iubesc fratelo...esti cel mai bun...te ador...(ii sar in git si il sarut toata fata......(ce vreti sunt fericita)

Jack: Si eu te iubesc surioaro....(ma saruta parintesc pe frunte)....

Robert: Aha ?!...Eu ce sunt aici doar o bucata de carne?.....Da pe mine nimeni nu ma iubeste?

Eu: Oamenii ca si tine eu nu ii iubesc!....(ii arat limba)

Robert: Serios?....Ai 17 ani!...si tu imi arati limba?

Eu: Da!....(ii arat limba ca sa il inervez)

Jack: Gata gata hai la scoala.....(ne apuca dupa cap pe mine si Robert si ne impinge spre iesire....

Am ajuns la scoala....ved papusle uitinduse la noi adica la mine Jack  si Robert....

Selcy(fata populara): Uitativa lume ciudata noastra are doi prieteni.....Baetii cei mai pupolari...Cu ce i-ai vrajit ciudato?...(vine in fata noastra aruncind priviri dulci lui Jack si Robert, iar mie imi arunca priviri urite....)

Robert: Ce ar fi daca acum ai disparea din fata noastra?

Selcy: Si daca nu?

Jack: Selcy...ne provoci?...(intreaba nervos)

Eu: Haide-ti de aici nu as vrea sa ma pun cu o ratata!....(zic nepasatoare si incerc sa ii linistesc pe Jack si Robert)

Robert: Hai iubito...(ma apuca de talie si ma impinge spre intrarea in clasa......)

Selcy: Iubito?......(ma apuca de mina si ma intoarce spre ea).....Cum vrajitoareo l-ai vrajit?.....Aaaaa.?

Eu: Profesionalizm scumpo...(o iau peste picior)

Selcy: Cum iti permiti?......(ma apuca de par si de durere cad jos...   o apuc si eu la rindul meu de par si cadem ambele jos...acum fiind eu deasupra ei....avind un avans sa o lovesc peste fata si sa isi piarda cunostinta......asa putere am eu?)

Robert: Beatrice ce ai facut?.....Offff.....Hai la sora medicala.......(zice stresat cind vede singe).....

Eu : Te poti controla?....(intreb ingrijorata)

Robert: Nu!.....(zice nervos)...Ii incepe transformarea aparindui ochii rosii

Eu: Esi afara...acum!....(asa si face ...fuge fuga la baie...)

Asa am ramas cu Selcy.....ii trag vreo doua palme peste fata si ea revenindu-si la lumea ei....

Eu:Ridicate si hai la medic....(o fac pe ingrijorata)

Selcy; Ce s-a intimplat?

Eu: Ai cazut jos pe scari....si te-ai lovit .....(o mint)

Asa am plecat la medic ....care a zis ca Selcy e in regula are doar simple lovituri care ii vor trece cu timpul....A scapat usor....

Acum plec la baie sa il caut pe Robert.....deschid usa ...asa incet ca nu cumva sa dau de vreo surpriza...asa nu e nimeni se aud doar niste suspine...a lui Robert...

Eu: Robert esti in regula?...(fug spre el si il eau in brate)

Robert: Da.....(mersi ca mai ajutat...)

Eu: Eu te iubesc si  nu ti-as face rau niciodata......

Robert: Eu la fel te iubesc ingerasule...(ma saruta pe frunte parinteste...e asa dragut)...Hai acasa sa te faci frumoasa...am o surpriza pentru tine....

Eu: Ce surpriza...?

Robert:Secret....(rinjeste)...

*******************
Gata.......
Va placut?....Vreau pareri....
Ce surpriza credeti ca Robert ii v-a face Beatricei?

***725 de cuvinte ***

Nu sunt cea ce cred eu (FINISATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum