Deschid incet ochii... si o lumina puternica imi apre in ochi e soarele.....eu am scapat?....Sunt vie......?.....Cind ma deprind cu lumina observ multi ochi rosii in jurul meu......
Eu: Aaaaq...(strig speriata).....demoni.....aaaa.....Incep a striga de frica crezind ca in jurul meu sunt demoni...pai la ce frica am tras eu...se pare ca tot ce voi vedea voi crede ca sunt demoni...
?: Nu fico...noi nu suntem demoni....fii pe pace ei au murit.....(zice o femeie batrina incercind sa ma linisteasca.....)
Eu: Aaa cine esti?....de ce ai ochii rosii?....de ce cind am cazut tot am vazut ochi rosii!
?: Sa nu te sperii...eu sunt Rossie...si sunt vampir...adica toti care acum sunt in jurul tau sunt vampiri....cind ai cazut...tot noi eram..noi te-am salvat...
Eu: Rossie?.....Voi sunteti vii?.....Ati inviat?...Ah cit ma bucur !....Sunt atit de fericita....(o imbretisez)
Rossie: Nu inteleg ce vrei sa spui?.....Si da am o intrebare...de unde ai cazut?....si de ce te temi de demoni?....Si tu cine esti?...
Eu: Eu am crezut ca voi nu o sa mai invieti...fiinca cind vampirul cel mai deosebit se va transforma in vampir adevarat....atunci toti vampirii vor invia...si demonii vor muri.....Si da eu sunt Beatrice..si sunt vampir....
Rossie: Beatrice ?....tu esti Beatrice...vampirul cel deosebit?...fica regelor?...
Eu: Da!....Am aflat si eu de curind acum o saptamina...dar de aniversarea mea am fost rapita........si mai nu ma omorit Edward....doar ca a dat gres...m-a ranit....grav...dar voi ma-ti salvat va multumesc mult...va ramin datoare.....dar parintii mei nu stiti undes?....de cit timp eu stau aici?....
Rossie: Au trecut 3 luni de cind tu ai cazut....dar de regi eu nu stiu nimik....ei se pare ca inca nu au inviat...sau is morti..si ii imposibil sa invie.....imi pare rau...Beatrice...adica ma scuzati domnisoara Beatrice....
Eu: Nooooo....parintii mei sunt vii...ei 500 ani au trait printre oameni...eu am crescut impreuna cu ei.....l-am gasit si pe Jack care e viu.....si pe Robert care acum 3 luni m-a cerut de sotie.....
Rossie: Robert?......(intraba uimita dar tot odata trista)
Eu: Da .....el e alesul meu....
Rossie .: El e viu.....?.....baiatul meu e viu?......
Eu: Da...e viu....el pe Jack la scapat de la moarte....Si pentru asta ii sunt recunoscatoare....
Rossie: Tii minte unde traiesti?..,.
Eu: Da parca!..... Dar acum noi unde suntem....
Rossie: La palat.....adica la casa ta......
Eu: Aaa hai mai bine in Mexic noi acolo locuim.....!
Rossie: Ok...tu esti cam slabita si nu vei putea merge...va trebui sa luam ceva in care sa te ducem......hmmmm dar ce?......
Eu: nu trebuie voi putea eu merge......o sa vezi...mai ales ca voi incerca sa imi folosesc puterile de vampir de a zbura si alerga ......(zic sigura pe mine .....ridicindu-ma in picioare cu ajutorul Rossiei....)....Aaa dar cum as putea eu folosi ....?
Rossie: Cu inima doar doresteti asta!.....si o sa reusesti.....
Eu asa si fac.....incerc aa ma concentrez apoi imi spun in gind ca vreu sa zbor si alerga rapid.....Asa s-a primit uraaaa.......Cu o super viteza am inceput a zbura nu pe sus adica daca m-am ridicat cu 30 cm de la pamint....si am inceput a zbura.......cu vampirii in urma mea......E asa de minunat sa simti adrinalina...simti vintul care te bate in fata frunzele care mai cad din intimplare....eu cred ca viteza care o am acum e 1km....pe secunda daca nu mai mult ...voi nu aveti idee cit de repede alerg eu...incetinez viteza doarece...ceilalti au ramas in urma dar si eu am obosit...nu mai am puteri...cad la pamint obosita...iar Rosei vine in urma mea....
Rossie: Te simti bine domnisoara Beatrice!...?
Eu: Cam nu mai am puteri...nu cred ca voi mai putea merge...rana ma doare foarte tare...si am ameteli....(zic suparata...
Rossie: O sa chem un baeat si te v-a duce in brate...pina acasa....am prins mirosul si stiu unde locuesti....
Eu: Bine...(spun nesigura...)
Rossie se uita printre vampiri apoi ...zice...
Rossie: Nial o vei duce tu in brate?.....pina acasa?....
Nial: Da mama......(vine imi zimbeste apoi ma ia in brate....si asa prin neasteptate incepe a alerga repede dar nu mai repede ca mine!......E asa minunat...vintul imi bate in fata...de parca as lupta cu vintul si natura....e asa frumos si bine....Dupa 10 minute vad ca Nial se opreste.....
Nial: Se pare ca aici traiesti....(privesc in jur si se pare ca da....e casa mea.....)...…
Eu: Da e casa mea....hai inauntru...doar ca dama jos...
Nial: Dar domnisoara nu cred ca o sa puteti merge...
Eu: O sa ma tin de tine...daca se poate....(il intreb rizind)
Nial: bine ,bine...(zice convins)
Nial ma da jos....apoi vine Rossie si ma apuca de o mina si Nial de alta...asa ca sa ma pot sprijini si sa pot merge.....asa mergind incet...incerc sa intru in gindutile familiei mele dar nu pot.....ceva nu-i in regula cu ei.....sau sunt bine..dar nu gindesc!!....cine stie.....sa speram ca e bine...
Am ajuns la usa casei....iar Nial bate incet la usa....si in vreo 5 minute de asteptare Robert decide sa deschida usa.....oau nu arata bine..e distrus....si nustiu de ce....arata asa rau.....Cind ne vede...adica pe mine, Nial si Rossie...incremeneste.,...si sta ca o stina de piatra si ne priveste pe noi trei....si pe cei din urma...
Eu: Robert ne lasi sa intram...?..(il intreb timid si lipsita de viata fiinca nu am puterea nici sa vorbesc dar nu mai zic de stat pe picioare....)
Robert se trezeste din gindurile lui...mai priveste o data spre mine...nustiu ce bolmojeste apoi se da la oparte si ne face loc sa trecem....
Eu: Multumesc.....haideti in bucatarie.......(Cu ajutorul lui Nial si al Rossiei am ajuns in bucatarie...unde dau de mama, tata, si Jack...care arata indentic ca si Robert...ce e cu ei.....?.....
Eu: MAMA, tata, Jack..,... ce e cu voi?......ce ati patit?......
Tata se uita la mine apoi incremeneste apoi mama, si apoi tata.....vad ca mama vrea sa spuna ceva...
Mama : Tu!?.....esti vie?.....
Haha ...gata...v-a placut?....Vraeu pareri....
ce credeti ca v-a urma?...
***1085*** cuvinte
CITEȘTI
Nu sunt cea ce cred eu (FINISATA)
RomantizmEa o fata pe nume Beatrice care iubeste vampirii si niciodata nu sia dat seama ca ei exista... Viata ei se va schimba definitiv... El este om sau vampir? Veti afla detaliile citind aceasta carte va iubesc mult