Capitolul 15

33 5 1
                                    


Azi e ziua cea blestemata....da azi trebuie sa ma duc acasa cu Oliver....sa le spun familiei...ca ma casatoresc...si ca eil iubesc pe Oliver...si....stiti voi....

Oliver: Azi e ziua cea mare.....sunt asa de fericit...azi vom primi binecuvintarea familiei tale...si peste o saptamina ne vom casatori!......

Eu: Ce?....(ma fac ca nu am auzit)....

Oliver: Bine ,bine peste doua zile ....

Eu: Nu, nu... eu nu vreu asa devreme sa ma casatoresc.....(ma pling)

Oliver : Pe tine nimeni nu te-a intrebat ce vreai tu....asa ca taci...si te imbraca in 10 minute plecam...iubito....(pune accent pe ultimul cuvint....)

Eu: Bine ,bine....

Oliver a iesit din camera...trintind osa in urma lui...e asa de rau ,nervos....si ...stiti voi.....il urasc....Ma duc in dulapul enorm...de unde imi i-au o rochita..pina la genunchi..clopotel...mdea prima data eu ma imbrac in rochie....asa sa nu fie o sarbatoare....dar ce sa ii faci..alte haine n-us inafara de rochii si fuste mini.....Asa imi i-au o pereche de pantofi...negri  pe platforma....de 10 cm cam asa .....parul...mi-l las pe spate pieptanindu-l un pic.....asa ca sa se aranjeze bine.....ma dau cu parfum si bingo..sunt gata.... Mai trag o ultima privire in oglinda..si ies din camera...unde il vad pe Oliver rinjind.....

Oliver: Arati minunat.....(isi pune o mina pe talia mea...iar eu o dau jos, priveste nervos spre mine...apoi iarasi isi pune mina pe talie.....e asa de insuportabil.....

Am iesit din palatul enorm...am urcat in masina care la fel e enorma....si am pornit spre casa....mea....unde acus va veni iaeul mai bine muream decit sa il vad pe Robert suferind ....ah sunt atit de rea.....

In o ora am ajuns acasa...am iesit din masina...cu ajutorul lui Oliver...apoi am ponit spre usa...trasa de Oliver de mina...cind am ajuns acolo el imi spune...

Oliver: Fii fata ascultatoare.....spune tot cum ti-am spus....si vezi la ce te gindesti....ca eu iti citesc gindurile si sigur o vor face si ei...asa ca vezi ce faci...ca voi fi necoit sa ii omor ...daca faci ceva gresit...ma inteles...?(ridica vocea...facindu-ma pe mine sa tresar)

Eu : Da...zic speriata....

Bat la usa....si in 5 minute..mama deschide usa.....

Mama: Beatrice esti bine?... si vie?....o doamne sunt atit de bucuroasa...!...intrati in casa....(spune uitindu-se la Oliver....)

Mama: Hey familie....Beatrice s-a intors....(striga)

Vine toti....Tata, Jack si.....Robert cu un zimbet pina la urechi....vine sa ma imbratiseze...dor ca eu ma feresc indinduma in urma lui Oliver...tinindu-i mina.....Robert cind vede...ii piere zimbetul de pe fata si devine serios...uitindu- se la miinele noastre....Ah ii provoc durere.....imi vine ss pling...dar nu ma pot da de gol nu pot risca ca ei sa moara din cauza mea.......

Robert: Buna Beatrice si.....(se uita la Oliver)

Oliver: Ah nu ma-m prezentat....eu sunt Oliver...viitorul sot al Beatricei...(zice zimbind....doar ca familia cind aude  le piere zimbetul....si se uita seriosi la mine......iar Robert privindu-ma cu tristete si durere ....ah il distrug...nu vreau sa ii fac asta...

Tata: Ce?....Beatrice imi mai spui o data?...(intreaba serios)

Eu: Peste 2 zile ma casatoresc cu Oliver...ne iubim si vrem sa formam o familie mare si frumosa...(spun si timid il imbratisez pe Oliver de brat ,iar el raspunindu-mi la imbratisare...cu un sarut pe frunte....dar nu e la fel de placut ca al lui Robert.....

Mama: Dar....Robert?....Voi parca va iubeati!...

Eu: Eu pe Robert ca cel mai bun prieten il iubeam....dar nu il socoteam ca iubit......dar cu Oliver e diferit...eu chear il iubesc.....si el pe mine la fel ma iubeste.....si da am venit dupa binecuvintarea voastra....

Robert: Ah Beatris cum ai putut sa imi faci tu asta....si eu care te-am iubit...si credeam in vorbele tale false cind imi spuneai ca ma iubesti......(ah ma doare....sa il vad asa...)

Eu: Imi pare rau....dar eu nu te iubesc...si nici nu te -am iubit.....deci imi dati binecuvintarea...sau nu?...

Tata: Dar......

Eu: Daca nu mi-o dati eu oricum ma casatoresc cu sau fara voi....!(strig...)

Mama: Bine ..ai binecuvintarea mea....(vine si ma saruta pe frunte asa numai cum ea stie....

Tata: Te binecuvintez ....draga mea.....(ma saruta pe frunte)

Jack: surioara sper sa fii fericita......si sa nu iti para rau de ceea ce ai facut acum....(ma ia in brate si imi saruta fruntea)

Robert: Sper sa fii fericita....si sa il iubesti la fel pe el cum si eu pe tine....(pleaca trintind usa in urma lui....vreau sa il urmez sa ii spun totul dar Oliver ma preste...apucindu-ma de mina....

Oliver: Bun mama ,tata noi plecam acasa....ramineti cu bine...

Tata: Dar Beatrice nu ramii acasa?....

Eu:Nu!...(strig)......O sa plec cu Oliver vreau sa petrec cit mai mult timp cu el impreuna....

mama: Bun...pa...ne vedem peste doua zile la nunta....fiti fericiti...

Eu: Pa...(le dau cu mina...)

Oliver ma apuca de mina si ma trage afara....iesim din casa si pe scrinciobul dintre colacii de mar il vad pe Robert ingindurat si plingind....privesc spre il pina cind il perd din raza mea vizuala.....ah plinge din cauza mea....sunt asa de .....nu va spun va dati voi seama cum....mi se rupe sufletul....cind il vad asa....

Oliver: Ai fost azi o fata ascultatoare si bravo...mai ales spunind acele cuvinte de dragoste.....pff o sa vezi o sa ma iubesti si tu pe mine ...asa cum si eu pe tine......

Eu: Nu cred...eu mereu il voi iubi pe Robert....mereu cind il vad eu zimbesc....imi face ziua mai frumoasa...dar cind te vad pe tine pling intruna ,sufar....ziua e cea mai lunga....e intunecata si posomorita.....Eu pe el il iubesc si il voi iubi dar pe tine...te urasc si pe zi ce trece te urasc mai tare....(strig...si imi pare rau pentru ce i-am zis pentru ca mi-a tras o palma ca mi-am intors capul la 180° ..,.....).........Au....doare .....

Oliver: Asa v-a fi de fiecare data cind vei spune ceva gresit....mai inteles?...

Eu: Da....(soptesc)..

Oliver: Nu am auzit...

Eu: Da am inteles....(strig...printe lacrimi

Oliver: Fata bravo......

Gata....v-a placut?

Vreau pareri....

Ce credeti ca va urma?...vreu sa vad si parerile voastre....

Nu sunt cea ce cred eu (FINISATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum