Capitolul 10

38 7 2
                                    

Sorry ca am scris asa tiirziu dar ce sai faci abea acum l-am terminat

Simt ceva rece  adica cineva arunca cu apa in mine....deschid incet ochii....si vad ca un demon adica Edward arunca cu o galeata cu apa in mine........

Eu: Au ce dracu faci?.....Nu ai ce face?.....Offfff...si eu care am crezut ca am visat totul....

Edward: Papusa...azi e transformarea ta ...si moartea ta se apropie...timpul trece tic -tac, tic-tac....

Eu: De mai legat?....te temeai sa nu fug?....(spun uitinduma la la lanturile...care sunt aninate de miinele si piciarele mele....doar ele se vedeau in intunericul acesta....

Edward: Pff te vei transforma in vampir vei fi mai puternica...dar eu un mosneag de 1000 ani nu voi putea sa te tin.....Asa in 10 minute iti incep transformarile......iti imaginezi ?...eu regele tuturor oamenilor....eu voi conduce o lume intreaga......iar tu vei muri la fel si toti vampirii......Ha, ha , ha....!

Eu: Mai vedem noi...(zic cu incredere in mine....chear daca acum ma rog Domnului ca tot sa fie bine...si sa scap vie din ghearele acestui nebun.....stiu ca o sa mor...si am cel mult 20 minute pentru a mai traii.....ah poate ai mei ma vor cauta si ma vor gasi...

Edward: Eu avum o sa plec ...dar in 5 minute ma intorc......ma apuca de barbie se uita in ochii mei scirbit apoi pleaca......

Eu: Dute dracu (a spus gura mea fara sa vreau......si da mi-a tras iarasi o palma ca mi-a intors capul la 180  grade.....).....Au...doare..,...esti nebun?....

Nu zice nimik doar imi zimbeste si pleaca.....numai?,......Ahhh undei oare familia mea?....Mii dor de ei....mii dor de zimbetele lor ...de vocea si iubirea lor.......Ah ....o sa mor nici nu imi vine a crede ca o  sa traiesc asa putin doar 17 ani...o virsta asa frageda ...si mica....Ohhh o sa imi fie dor de pamint...daca totusi o sa fiu eu in ceruri.....

Ah .....deja de o minuta ma maninca dintii...imi apar dintii...ma transform!....Vine moartea...mea....si a tuturor vampirilor...iar oamenii vor fi sclavi....Ah familie grabitiva......Gata am colti....Ochii mi s-au schimbat....nu pot spune care e culoarea ...dar am simtit transformarea...am devenit mai puternica...nu ma mai simt om....M-am schimbat radical....cred....pacat ca e intuneric.....Ah a venit Edward.....La dracu....

Edward: Oooo princesa noatra deja e vampirita....pff sa am o oglinda....era sa iti arat infatisarea sa te admiri cit de frumoasa esti....pentru ultima data...pacat ca vei muri........Deci asa ti-a venit sfirsitul....Beatrice sunt nevoit sa te omor....adica nu sunt nevoit...dar o fac cu mare bucurie....

Eu: Te rog nu ma omori...( spun eu tragind de timp...fiinca cred ca sunt in stare sa dezleg lanturile....nu nu pot ..nu sunt suficient de puternica...)

Edward: Neeee....gata aici ti-e sfirsitul....Ridica o sabie nu chear mare ...adica un pumnal...doar el poate omori vampirii daca ii nemeresti in inima....... El Zimbeste eu pling..El face un pas spre mine cu pumnalul ridicat eu ma dau mai in spate...pina ma lovesc de masa....

Eu : Te rog nu ma omori...( spun incet si cu neincredere...

El nu ma asculta ....intinde pumnalul...zimbeste si.............Infinge pumnalul in mine....gata aici mi-e sfirsitul.....o sa mor...adio .!...........Ah.....o sa imi fie dor de voi....sa stiti ca va iubesc....sper ca nu o sa ma uriti...am dezamagit toti vampirii si oamenii....din cauza mea vampirii nu vor mai invia dar oamenii vor fi scalavi...imi cer iertare.....imi pare rau........v-am dezamagit......Deschid ochii....si vad ca demonul tipa tare....dau sa ma ridic dar nu pot....pumnalul ma incurca ma doare acea rana...care pe imi scurge viata ora cu ora.....scot pumnalul... .... il arunc....vad cum Edward...striga...se schimba la culoare...

Edward: Ah am gresit.....nu am nimerit.......(atunci in minte imi apare o propozitie care am citit dintr-o carte....,,Ca sa moara un vampir trebuie sa ii nimeresti inima.....dar daca incerci sa ucizi cel ami deosebit...si nu ii nimeresti inima mori tu...si toti dmonii.....

Asta inseamna ca eu traiesc...ah intelg ca totul e o incurcatura...dar se pare ca el a gresit...nu mi-a nimerit inima...si acum inseamna ca vampirii traiesc, oamenii nu vor fi sclavi...si eu sunt...vie....si demonii mor..imi pare rau pentru ei......Privesc in jor si observ ca Edward nui....a disparut asa pe neasteptate?.....Uh asta nu conteaza...cu cea mai mare durere eu ma tirasc pina la iesirea acestui tunel.....aha sta o piatra in fata mea...cum sa o arunc de aici?....Imping eu...dar ea nici nu se misca din loc nu mai am puteri ...acea rana ma slabeste....am dureri mari...si mult singe curge!......Imping earasi...dar nimik...Ah de as sti sa i i folosesc puterile mele de vampir posibil ca ieseam de aici.....cred...mai imping o dat dar tot nu pot....Ok...hai sa incearcam puterile...Pun o mina pe piatra...apoi mi-am adus aminte o propozitie din carte,,Pentru asi folosi puterile ei deoebite ea trebuie cu inima sa le simta....cu inima sa le foloseasca"

Asa si fac pun o mina pe piatra si cu multa incredere....Am pronuntat un simpu cuvint.....Vint......si el a aparut ...a impins piatra din fata mea....si apoi a disparut......

Eu: Iti multumesc domnule vint....cu tine nu era sa ma descurc......(imi face bine ca am citit eu mult despre vampiri....imi este de folos.....)...

Ohhhh soarele meu iubit...mi-a fost dor de tine....ti-am dus dorul.....mi-ai lipsit.......imi spun eu in gind...privesc in jos doar ca am o problema eu nu voi putea ajunge jos.....e prea inalt risc sa mor.....doar ca vad ca un nor se apropie de stinca...atunci eu ma apropii de el tirinduma cu multa durere si scincind....nici nu mai am lacrimi sa pling de la atita durere....ma urc pe nour....care sta in loc si nu se misca de loc....

Eu: Drage nouras stiu ca ma auzi...ajuta o fata ranita sa coboare jos pe pamint te rog mult......(Asa a si facut pe nasteptate a inceput incetul cu incetul sa coboare in jos.....tot ce vedeam erau doar nouri in jur......dar dupa cam 10 minute de coborit pot vedea o padure pe unde se zareste castelul vampirilor...ah incurind acasa......Hai Beatrice inca 10 minute mai asteapta.....o sa poti....cred in tine......sau nu fiinca adorm....sau poate imi pierd cunoatinta?!....nustiu doar ca simt cum brusc nourasul se apreste apoi el se evapora si eu incep a cadea..ma lovesc de ceva tare apoi de alt ceva si tot asa de vreo 10-15 ori....apoi simt ca cad pe ceva tare...se pare ca am ajuns pe pamint.....Scincesc de durere...fiinca mi-am revenit din starea mea de amorteala..si simt earasi aceasta durere insuportabila......Privesc in jur si vad multi ochii...rosii care ma privesc......si tot ce reusesc sa spun este....." acasa".....si apoi earasi imi pierd cunostinta.....vad negru...gata pina aici mi-a fost....oare o sa mai traiesc?.....Ma simt luata pe sus pe ceva tare...apoi dusa  nustiu unde ...si in rest nustiu nimik......

Gata......Va placut?....Vreau multe pareri.....

Cum credeti ca v-a fi Beatrice?....

Ce is acei ochi rosiii?....

*1268* cuvinte OMG... Multumesc tuturor de sustinere... Sper sa ajungem un scor mare doar cu ajutorul vostru... Multumesc celor care îmi citesc porcariile...pupici..

Nu sunt cea ce cred eu (FINISATA)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum