Na dole ważna notka!
Okej, były już chyba wszystkie ważne dla Merysi osoby jak i wrogowie. To czas na odwzorowanie jej otoczenia. Dzisiaj na pierwszy ogień przyjdzie jedzenie! Miłego czytania!
Zacznijmy od tego, że na śniadanie są kanapki, naleśniki albo płatki. Gdy już przygotowujemy opis jak zrobić te żarcie, nie zapomnijmy dodać, jaka to nasza Merysia jest upośledzona umysłowo, bo spaliła pół jednego naleśnika, wylała mleko lub zamiast bułek użyła chleba, bo wielka ameba zapomniała kupić czegokolwiek innego.
Obiad. To chyba jedyna część gdzie możemy sobie wybrać co nam się żywnie podoba. Może to być typowo polskie danie, czyli pierogi albo ziemniaki, mięso, surówka. Mery może też iść do pubu sushi, gdzie pozna swojego Garry'ego. Można tu nawet użyć przyjaciółki i zamówionej pizzy. Naprawdę, nie kłamię was. Chyba nigdy nie spotkałam się z większą ilością opek niż 10 z tymi samymi daniami na obiad. Więc (nie zaczyna się zdania od więc ;-;) aŁtorko tutaj zdamy się na twoją kreatywność.
Kolacja, ale nie w restauracji, tylko we własnym domu. Normalne Merysie nie jedzą kolacji. Nigdy nie spotkałam się z takim czymś w opku, że Mary jadła kolację. Najzwyczajniej w świecie można napomknąć, że główna boCHaterka była głodna, więc zamówiła pizze lub zrobiła sobie kanapki.
Kolacja z Garry'm. Tutaj musi znaleźć się coś megadrogiego, megawytrawnego i megaromantycznego. Dajmy tutaj butelkę czerwonego wina, świece, jakieś wytrawne danie a na deser oczywiście dzika płeć w domu Garry'ego.
Gdzie jeszcze Mery może coś zjeść? W sumie w opkach jedyne miejsca czy czasy gdzie Mery chodzi na żarcie są tylko te wymienione powyżej xd.
Ogólnie, to miałam taki malutki zamysł, żeby gdzieś tam w przyszłości zrobić pytania do "BoCHaterów". I teraz każdy, kto widzi ten rozdział, proszę, napiszcie mi czy coś takiego chcecie. Typu, no nie wiem
Mary Sue
Czemu jesteś z Garrym
Bo to mój bedboj wtfff,Itd. I jeszcze raz powtarzam moją prośbę - komentujcie, czy na pewno chcecie takie coś. Dozobaczeniaigudbaj!
CZYTASZ
Mary Sue - czyli krótki (nie)poradnik komediowo-naukowy.
Teen FictionKorzystasz z wattpada i pewnie marzy Ci się stworzyć historię, którą czytałyby tysiące. Wpadasz na świetny pomysł, a jak wiadomo w każdej historii muszą być bohaterowie. Stworzyłeś już swoją bohaterkę/bohatera? Oto parę porad, czego unikać w tworzen...