roźdźiał nie sprafcony.

2K 166 62
                                    

Często spotyka się stwierdzeniem "ROZDZIAŁ NIE SPRAWDZONY".

(to co ty, kurwa, robiłaś, że go nie sprawdziłaś?)

Na rakpadzie... Ekhm, ekhm, znaczy, wattpadzie są osoby zwane korektorami i betami. Ludzie z własnej woli czekają na jakieś porządne opko do sprawdzenia i poprawienia błędów. Swoją drogą, też chciałabym takim być, ale nie wiem czy do tego są jakieś kwalifikacje, czy co... (The_Ja taka nieogarnięta ;-;...) Bety są bardzo dobrym pomysłem, jeśli autorka na prawdę ma dyslekcję, czy jak to się tam pisze, a ma bardzo dobre opowiadania. Podsyłasz jej/jemu tekst, on ci to sprawdza za darmo (teraz wszyscy Janusze internetu rzucili się na korektorów. Bo jak za darmo to trza brać)

Dużo aŁtorek tłumaczy błędy dyslekcją mimo, że prawda jest kompletnie inna. Najczęściej są to po prostu nastki, którym nie chce się chodzić na lekcje polskiego. A szkoda, może cokolwiek by z tamtąd wyniosły. Zresztą jeśli chodzi o błędy ortograficzne to była o tym notka "PZBPNT". Jeśli ktoś jest zainteresowany, to polecam.

Niestety, ale gubię orient w tych tematach i nie za bardzo chciało mi się szukać informacji na temat Bet i korektorów, więc notatka prawdopodobnie będzie nudna i krótka. Przepraszam bardzo. Następny, mam nadzieję, będzie dłuższy. Trzymajcie się!

Mary Sue - czyli krótki (nie)poradnik komediowo-naukowy.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz