Imiona zarezerwowane tylko dla Mary

2.7K 221 191
                                    

Hej! Dzisiaj mam dwa rozdziały pod rząd z mała ilością słów, więc dodam je jeden po drugim. A niech stracę ;)

Enjoy! Dzisiaj będzie trochę mało opisów, a więcej list i schematów niż dotychczas. Więc jeśli was zanudzę, lub wywołam u was "jprdl, jak mało słów, nie ma sensu nawet tego czytać!" to ups ;)

Imiona., nazwiska itd. Zastanawialiście się kiedyś dlaczego wasi rodzice wybrali dla was takie, a nie inne imię? Nie? No cóż.

Ja też nie.

Ale wiem, że rodzice Mery wybierali jej imię, bo wiedzieli kim ona kiedyś zostanie. Przez opinię ogólną będzie zmieszana z błotem, bo Sójką się jest już od urodzenia.

A) Sky - bardzo często wybierane imię w opkach z przyrodnim rodzeństwem, czy z bed gerl.

B) Hope - o ile się nie mylę oznacza nadzieję. (ja mam nadzieję... Że Mary w końcu umrze) "

C) Bella - Bella kojarzy mi się z tą bajką "Piękna i Bestia", tylko teraz jest tak, że główna boCHaterka jest idotką i nie lubi czytać ksiunszek. Albo kojarzy mi się z podpaskami których używam xDDD.

Nazwiska dla Mary Sue

A) Blue - niebieski i w połączeniu z imieniem Sky jest "niebo niebieskie". Chyba w większości ksiunszek jakie przeczytałam było imię Sky Blue. Bezsens

B) zaproponowane przez @zuzolekzuzia  Black

I tak z imion i nazwisk dla Bellusi to wszystko. Dla Garry'ego można wybrać cokolwiek. Byleby było tajemnicze, angielskie (nawet jeśli boCHaterowie mieszkają w polsce) Aż mi się skojarzyło: Andżela, Dżesika i Brajanek.

Mary Sue - czyli krótki (nie)poradnik komediowo-naukowy.Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz