...ve şöyle dedi şöminenin yanında duran adam.. "Bayan?" Önümde duran garsonun sesiyle kendime geldim. "Afedersiniz kitaba dalmışım." Dedim ve sırıttım. "Ne içersiniz?" Diye sordu. Kitabı kapatıp masanın üstüne koydum. "Şey aslında iki tane arkadaşımı bekliyodum yani onlar geldiğinde-" sözümü bölerek "Evet anladım." Dedi ve gülümseyip gitti. Kitap okumayı hiç bir şeye değişmezdim herhalde. Gözlüklerimi çıkarıp çantama koydum. İçeri Violet ve Tony girince beni görsünler diye el salladım. Violet eliyle beni işaret edip yanıma geldi. "Merhaba." Dedim ve gülümsedim. Karşımdaki koltuklara oturdular,garson gelip ne içiceğimizi sordu. Üçümüzde Cola istedik beş dakikaya getirdi. "Size güzel haberlerim var." dedi Violet.Toby'le heyecanla ona baktık. "Katy Perry'e 3 biletim var." diyip elindeki biletleri gösterdi ve güldü. "Şaka yapıyosun!" diyip elindekileri alıp baktım.Gerçektende Katy Perry'e gidicektik. "Ne zaman peki ?" diye sordum." Haftaya." diye cevap verdi."Düşündümde madem okulların açılmasına az kalmış neden eğlenmiyoruz?" dedi ve sırıttı.Toby bana bakıp güldü."Katy Perry'i pek sevmiyorum ama bakarsınız kendime bir kız arkadaş bulurum." diyip güldü."Evet sana o konuda bol şans Toby." "Neyse yarın görüşürüz eve gitmem lazım." dedim ve çantamı alıp dışarı çıktım.Evim yakında olduğu için yürümeyi tercih ettim.Violet haklıydı yaz tatilinin bitmesine çok az kalmıştı. 2 hafta sonra lise son oluyodum gerçektende heyecanlıydım. Eve gitmeden önce bir kaç parça kıyafet aldım.Yarın kardeşimin futbol maçı vardı ve onun için çok mutluydum.Futbol oynamak Jake için çok büyük bir şeydir.Küçüklüğünden beri oynar.Eve gittiğimde her zaman ki gibi güzel bir sofrayla karşı karşıyaydım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Umut Var Korku Yok
RomanceLise sonda olan bir kız ve sahip olduğu ölümcül hastalığı.Dostluğun ve aşkın gücü bu hastalığı yenebilecek mi ? Merhaba :D ben yeni bir hikayeye başlamak istiyorum tabi ki diğerinede devam edicem ama aklıma bu hikaye geldi ve umarım bunuda okuyu...