Όλοι λένε ότι η καλή μέρα από το πρωί φαίνεται, λοιπόν αν ισχύει κάτι τέτοιο η μέρα μου ακόμα δν ξεκίνησε και πάει ήδη σκατα.
Για πέμπτη φορά αυτόν τον μήνα είμαι ξαπλωμένη σε ένα άβολο κρεβάτι νοσοκομείου. Ο λόγος είναι ότι δεν περνάει μέρα που να μην έχω αναγουλες και στην καλύτερη περίπτωση απλο εμετό. Τώρα θα μου πείτε γιατί το βρίσκω καλο αυτό, μπροστά στον εμετό με αίμα δεν είναι τίποτα.
Τι έχω;
Άγνωστο, με έχουν εξετάσει τρεις διαφορετικοί γιατροί και κανένας τους δεν μπόρεσε να ονομάσει αυτό που έχω. Έχω αρχίσει να φοβάμαι και φυσικά οι γονείς μου έχουν τρομοκρατηθει. Αυτήν την στιγμή κάνουν βόλτες πάνω - κάτω στο δωμάτιο περιμένοντας τις τελευταίες εξετάσεις μου.
Την σιωπή που υπήρχε στο δωμάτιο την χαλάει το τρίξιμο της πόρτας. Ο γιατρός μπαίνει στο δωμάτιο, οι γονείς μου πέφτουν πάνω του με χιλιάδες ερωτήσεις ενώ εγώ ανακαθομαι -νιώθοντας άβολα- στην θέση μου .
" Λοιπόν οι ακτινογραφιες δεν έδειξαν τίποτα, θα έλεγα ότι απλά έχεις μια αδιαθεσία αλλά η αιματεμεση( εμετός με αίμα) με έβαλε σε σκέψεις. Θα ήθελα αν είναι δυνατόν η δεσποινίδα Collins να έρθει και αύριο για αιματολογική εξέταση"
" Δεν μπορείτε να μας πείτε τι μπορεί να έχει;" ρωτάει η μητέρα μου τον γιατρό ενώ το άγχος είναι εμφανές στην φωνή της
" θα προτιμούσα όχι γιατί είναι κρίμα να σας αναστατωσω χωρίς λόγο. Δεσποινίς Collins σας περιμένω αύριο" λέει και φευγει από το δωμάτιο.
Η μητέρα μου κάνει νόημα πως φεύγουμε, την ακολουθώ σιωπηλή μέχρι το αυτοκίνητο.
Είκοσι λεπτά αργότερα μπαίνουμε στο σπίτι και αφού είναι μεσημέρι η μητέρα μου πάει στην κουζίνα για να φτιάξει το φαγητό ενώ ο πατέρας μου πάει κατευθείαν στο γραφείο του.
"Μα τι ενωμένη οικογένεια" ψιθυρίζω
Μπαίνω στο δωμάτιο μου και κατευθείαν ακούω τον γνωστό ήχο κλήσης του Skype. Βλέποντας το όνομα της Internet friend μου της Δήμητρας απαντάω κατευθείαν. Αμέσως την βλέπω στην οθόνη μου.
" Sky είναι η δεύτερη φορά που σε παίρνω που στο καλό ήσουν ανησύχησα" φωνάζει στο μικρόφωνο
" Δήμητρα ήμουν στο νοσοκομείο Συγγνώμη"
" Είναι η πέμπτη φορά αυτόν τον μήνα, τι σου είπε ο γιατρός δεν είναι τίποτα σοβαρό έτσι;"
YOU ARE READING
His slave [book1]
Teen FictionΚατάλαβε ότι άρχισε να τρελένεται αλλά τον ήθελε ακόμη και σαν έναν απλό γνωστό. Να τον βλέπει,να τον ακούει, να τον απολαμβάνει, να τον έχει σαν το πιο σπάνιο απόκτημα χωρίς όμως να τον αγγίζει, γιατί απαγορευόταν, γιατί πολύ απλά ποτέ δεν θα γιν...