Κεφάλαιο 33

138 10 0
                                    


Γύρω στις 12.30 ο Adam εμφανίζεται στο σαλόνι με πρησμενα μάτια από τον ύπνο, με πλησιάζει και κατεβάζει την οθόνη του υπολογιστή.

"Μα τι κά...." Δεν με αφήνει να τελειώσω την πρόταση μου καθώς τα χείλη του ενώνονται με τα δικά μου.

Μπαίνουμε στο δωμάτιο και με σπρώχνει στο κρεβάτι, ανεβαίνει γρήγορα πάνω μου, με φιλάει στον λαιμό και οι αναστεναγμοι βγαίνουν ανεξέλεγκτοι από τα χείλη μου.

Βάζω τα χέρια μου στην άκρη της μπλούζας του, την τραβάω προς τα πάνω και καταφέρνω να του την βγάλω, κάνει και αυτός το ίδιο με την δική μου, κατεβάζει τα χείλη του στο στήθος μου.

Βγάζει το παντελόνι του και παίρνει θέση ξανά από πάνω μου

"Είσαι τόσο όμορφη γαμω" λέει με την βαριά του φωνή ενώ μου βγάζει το σουτιέν

Για απάντηση ενώνω για ακόμη μια φορά τα χείλη μου με τα δικά του.

Βγάζει το παντελόνι μου μαζί με το εσώρουχο μου

Πλέον είμαι εντελώς γυμνή μπροστά του, τον κοιτάω και βλέπω ότι παρατηρεί κάθε σπιθαμή του κορμιού μου

"Τόσο όμορφη" επαναλαμβανει

Βγάζει το εσώρουχο του, παίρνει ένα προφυλακτικό από το κομοδίνο, το περνάει στο μόριο του,ανοίγει τα πόδια μου και παίρνει θέση ανάμεσα τους.Αμέσως τον νιώθω μέσα μου.

"Sky Γαμωτο" λέει ενώ συνεχίζει να μπαίνει μέσα μου

"Adaαm!" φωναζω αυθόρμητα το όνομα του από την ηδονή.

Οι εισχωρησεις του μέσα μου γίνονται πιο άγριες και πιο δυνατές. Τον ακούω να λέει κάποιες βρισιές και ύστερα με φιλάει και με πιπιλαει στο στήθος.

Φτάνουμε μαζί στην κορύφωση και πέφτει δίπλα μου εξουθενωμενος.

Οι βαριές ανάσες μας ακούγονται σε όλο το δωμάτιο και γυρνάω να τον κοιτάξω.

"Τι ξαφνικο ήταν αυτό;" τον ρωτάω μέσα στις ανάσες μου

"Τόσο καιρό κρατιομουν για να μην νομίζεις ότι τρέχει κάτι πάλι αλλά δεν μπορούσα να κρατηθώ άλλο" παραδέχεται ενώ με κοιτάει μέσα στα μάτια και γελάω με την απάντηση του.

Λίγοι ώρα αργότερα ύστερα από αοριστες συζητήσεις μας πήρε ο ύπνος αγκαλιά.


●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Την επόμενη μέρα ξύπνησα και ήμουν μόνη μου στο κρεβάτι.

His slave  [book1] Donde viven las historias. Descúbrelo ahora