Prológus

2.1K 63 2
                                    

A nevem Asibara és démon vagyok. Valamikor nagyon régen születtem és valójában nem is emlékszem rá. Csak a fényességre amitől hirtelen elvált a testem. De ez a történet nem rólam szól. Hanem arról a lányról akinek a testében éltem 11 évig és aki miatt irigyelni kezdtem az élőket. A neve Shila Ackerman. 832 november 17-én jött a világara. Akkor még az anyja testében életem. Őt Miraim Lins-nek hívták. Nem sokat tudtam Miraim-ról az akkori gazdatestemről. Csak annyit ,hogy bármit megtenne ,ha a lányáról van szó. Shila apja Simon Ackerman parancsnok volt. Simon őrült volt. Rengetegszer verte és kínozta meg a lányát. Bár Shila ezt később megköszönte ,hiszen nagyon kegyetlen élet jutott neki és nekem köszönhetően egy halhatatlan titan shifter volt. A történet 851-ben kezdődik amikor Shila rádöbben ,hogy annyi szenvedés és bizalmatlanság után még képes érezni. Ekkor 156 centi magas volt. Sötét , a keletiekhez hasonló bőre és szeme volt. A haja pedig születésétől fogva fehér volt akár a hó. Shila rettenetesen erős volt. Annak ellenére (vagy talán éppen ezért) ,hogy az apja 3 éves korában billogot égetett a jobb vállába. Shila mindig is önfejű volt és mindennél jobban vágyott a szabadságra. 8 éves kora óta az egyetlen ember akiben bízni tudott Rivallie Ackerman volt. Annak ellenére ,hogy nem voltak vér rokonok mindennél fontosabb volt számukra a másik. ( Annak ellenére ,hogy Shila testében életem nem csak az ő életét követtem figyelemmel ,hiszen, Shila-nak köszönhetően ,láthattam más emberek érzéseit és múltját.)

)

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
A szabadság szárnyain /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now