4 Armin x Annie : Vallomás

481 21 0
                                    

- Annie , állj már meg !- lihegte Armin miközben folyamatosan rohant a lány után. Végre annyira utolérte , hogy meg tudta fogni a kezét. Annie hirtelen megállt. A kis szőke kényszerítette , hogy ránézzen és feleljen a kérdéseire.
- Hova rohansz ? - kérdezte miközben lágyan megsimította a frissen szabadult lány arcát.
- Beszélnem kell Eren-nel ! - felelte Annie indulatosan és a szemében ott ragyogott a bátorság és az elszántság lángja. Armin ismerte ezt a tüzet , látta már , de sose tapasztalta. Annie indulni akart, de a fiú még mindig nem engedte.
- Miért ? - kérdezte és egy pillanatra se vette le a szemét a lány szőke tincseiről.
- Erre most nem érünk rá ! - kiáltotta Annie és indulni akart. Megprobálta kitépni a csukloját Armin ujjai közül , de volt valami amit nem tudott ; a fiú is meg erősödöt és egy mozdulatal a falnak tolta.
- Armin , ne kényszeríts......
- Válaszolj ! - mondta Armin lágyan ,de határozottan. Annie mély levegőt vett. Tudta , hogy most megszegi az esküjét , hogy végleg elbukik harcos ként ,de nem érdekelte. Megérte , egy sokkal tisztább célért megérte. Nem Zeke önös parancsaiiért akart élni ,hanem a maga szabad akaratából.
- Tudod mi a titánok átka?- kérdeze Annie lesütött szemekkel. Néhány másodpercnyi kínos csend állt be amit Armin tört meg.
- Menyjünk ! Eren az emeleten van- mondta lágy ,védelmező hangon. Kézen fogta Annie-t és elindultak. A lány hálát adott az égnek , hogy Armin keltette fel és nem Reiner-ék.

- Te szereted ezt a fiút - gondolta és lassan meg állt.
- Armin - motyogta és ahogy a fiú megfordult szokatlanul gyengének érezte magát. Csak ekkor érezte meg a szabadulás hatalmát. Elmondhatta Armin-nak amit már hónapok óta el akart és köteleségének érezte tájékoztatni Eren-t a sorsukról.
- Hónapok óta jártál hozzám - kezdte Annie pirulva. - Tudod miért most ébretem fel ? - kérdezte és felemelte a fejét , hogy a fiú szemébe nézhessen.
- Mert....mert...- dadogta Armin és olyan piros volt mint a vele szemeben álló lány. Annie lassan közelebb lépet.
- Mert bevalottad , hogy nem köteleség tudatból látogatsz- lehelte a szavakat és az ajkaik már csak miliméterekre voltak egymástól. Armin nem is gondolkodott csak finoman össze érintette ezeket az ajkakat. Lágy és szűzies csók volt ,amibe mind a ketten bele remegtek. Az arcuk láng vörös színben pompázott és a tekintetüket egy pillanatra se veték le a másikról. Amilyen hirtelen kezdődött olyan gyorsan vége is lett. Pirulva váltak el egymástól.

Az út hátra lévő részét némán tették meg kézen fogva. Az ajtó előtt egy pillanatra meg álltak és össze néztek. Armin bólintott ,ezzel bíztatást adva Annie-nek és kettőt kopogott.
- Szabad ! - szólt ki Eren. Annie mély levegőt vett és rá nézet Armin-ra a fiúra akit szeretett. A szemükbe valami közös egyetértés ült. Bementek. Bent mindenki ott volt : Rivaille , Mikasa , Historia , Jean , Hanji , Connie , Sahsa és Shila is vissza tért. Ahogy beléptek Eren meglátta legnagyobb ellenfelét és hősét : a nőt aki megtanította harcolni.
- Hogyan ? Ez hogyan lehetséges ?- kérdezte Jean remegő ajkakal és kézzel. Csak nézték Annie-t mintha most jött volna vissza a halálból. Egyszere féltek tőle és kíváncsian méregették. A lány nem törődve a töbiekkel Eren-hez lépett.

- Most vagy soha- döntötte el.- Eren beszélhetünk? - kérdezte mélyen a fiú smaragd szemeibe nézzve ,amikben két érzelem lángolt ; a harag és a félelem.
- Mond - köpte oda a fiú ,de csak színlelte a nemtörődömséget.
- Rendben akkor így játszunk- gondolta Annie. - Megfogsz halni - mondta ugyan olyan közönnyel ahogy Eren.
- Tudom - felelte Eren unotan.
- 4 éven belül - vetette oda Annie.
Eren arcizmai erre meg feszűltek. Mindenki kérdőn nézett Annie-re. Mikasa a kezét a szájára tapasztotta így próbálta vissza tartani a sírást.
- Miről beszélsz ?- törte meg a feszüt csendet Connie.
- A titánok átkáról - felelte fojtott hangon. A tekintetével Armin halvány kék szemeit kereste, de csak a szőke haját látta. Elfordult ,Annie tudta , hogy miért. Félt ,ilyen egyszerű félt , hogy elveszíti.
- Mi ez az átok ? - kérdezte Eren. A fiú szíve úgy dörömbölt a mellkasán ,mintha ki akarna törni onnan. Szemeibe apró könnyek kúsztak és a kezei is remegni kezdtek ,miközben úgy várta Annie válaszát ,mint valamaiféle megváltást. A szőke lány mielőtt válaszolt volna mély levegőt vett.
- Az első átváltozás után már csak 5 évünk maradt élni , jobban mondva az első olyan átváltozás után mikor megkaptuk az örökölt képeséget ,ami a kilencek vérvonalához köt minket - Annie látta , hogy a smaragd szemű fiú már nyitná a száját ,de meg előzte. - Kérlek ne kérdez többet ennyit tudok - monta lesütött szemmel.
- Ki tudja mi ez az egész ? - kérdezte hűvüsen a hadnagy.
- A fenevad titán , Zeke. Ő a shifter-ek vezére. Uruk és parancsolójuk - felelte halkan Annie.
- De Shila. . . . .- próbált valami mentőövbe kapaszkodni Mikasa.
- Shila nem csak a kilencek vérvonalához tarozik - felete Annie a fehér tigris erre bólintott- Az ő ideje attól függ hány évre paktált le a démonával.
- Az hány év ? -kérdezt egyszere Eren és Rivaille. Mind a ketten más miatt. Rivaille-ból a kevés időtől való féltés , Eren-ből pedig a korai elválás félelme beszélt.
- 1500 -motyogta a lány.
- Te tuttad ezt ?! - eset neki Eren ,de nem is a haragtól. Érezte ,hogy fele anyit se tud Shila-ról ,mint amennyit gondolt.

- Azt nem hogy meg fogsz halni- ordította Shila ,de mintha rejtegetet volna valamit.
-Meghalni , meg fogsz halni - ezek a szavak vízhangotak Mikasa fejében.

- És te Annie ? - kérdezte Armin gombóccal a torkában.
- 3 vagy 4 évem van- felelte a lány fojtott hangon.
- Ennyit küzdötem azért , hogy újra elveszítsem ? Nem , nem ez nem lehet igaz ! Ez csak egy rossz rémálom !- a gondolatok egymást kergeték Armin fejében. Borzalmasabbnál borzalmasabb gondolatok ,amik csak azt erősítettek ,hogy ébren vam a rémálomban.
- Te is meg fogsz halni?- kérdezte újra fátyolos tekintettel pedig már megkapta a választ.

- Meg fogsz halni Eren - ez volt Mikasa utolsó gonolata. Nem bírta tovább a könnyek lefolytak az arcán. Futni keztdett az ajtó felé. Lecsapta a kilincset és kifuttot az udvarra. Csak futott , csak menekült. Menekült az élet és a halál elől ami közöt most az "öcse" Eren is lebegett.

Itt az új rész remélem tetszet😉
Helyesírási hibákért bocsánat.

A szabadság szárnyain /BEFEJEZETT/Where stories live. Discover now