Eren izmaiban furcsa zsibadást érzett. Probált halkan lépkedni a néma folyosón , de nehezen mozgott a Shila-val töltött éjszaka után. Gyorsan lefutott a lépcsőn és az étkezőbe indult. Gondolatai tovább kalandoztak Shila-ra.
- Oh, Shila - gondolta Eren és egy kaján vigyor vette birtokba az arcát. Gyűlülte magát amiért ott hagyta ,de tudta , hogy pihennie kell. Eren tisztában volt vele , hogy fáradt , kimerítette az utazás. 3 hete gondolkodás nélkül tűnt el , nem szólt senkinek még. Rivallie hadnagynak sem. Eren akkor még nem értette ennek a menekülésnek a természetét. Csak azt tudta ,hogy Shila hajnalban kimászott az ágyukból és eltűnt ,mint a kánfor. Maga után pedig csak egy levelet hagyott. Most találkoztak újra és a lány rögtön rémálmokat látott.Miközben ezek a gondolatok cikáztak a fejében leért az étkezőbe. Belépett ,de nem számított rá ,hogy talál ott valakit. De ott volt Christa avagy ( ahogy nem olyan rég megtudta ) Historia. Eren szíve gyorsabb tempóra váltott ahogy meglátta a kis szőke törpillát.
- Szia !- köszönt neki a lány mosolyogva. Volt valami gyászos , valami sejtelmes ebben a mosolyban. Eren tudta , hogy nem rég veszítette el az egyetlen barátját Ymir-t. A barna lány a lelkére kötötte , hogy vigyázon Historia-ra.
- Szia ! - köszönt vissza Eren. A lány bele ivott a kávéába. Historia az ujjait hirtelen a szájára tapasztotta és nyelt egyet.
- Undorító íze van - mondta édes mosolyjal. Eren kivette a kezéből a bögrét és bele ivott az italba. Ő nem tudta magát úgy türtöztetni, mint a szőkeség és az asztalra köpte a barna löttyöt.
- Én szóltam - mondt nevetve Historia. Eren elmosolyodott.Kedvelte a lányt ,nagyon is. Igaz , hogy hazudott nekik ,de jó oka volt rá. Eren megtudta érteni a döntéseit amit főleg olyan fiatalon nem lehetett könnyű meghozni. Historia végig mérte Eren-t. Látta , hogy furcsán ingadozik , az ajkai és a füle pedig vörös színben pompázott.
- Mitől piros a füled ? -szegezte a kérdést a fiúnak.
- Ö...Ö.. Ö - Eren elgondolkodott. Hazudjon vagy megmondja az igazat? Ha igazat mond összatöri a lány szívét. Ő is érzett valami Historia iránt. Feltétel nélkül szeretetett ,de érthetetlennek tűnt számára. Más volt az az érzés amit Shila iránt érzett. Az inkább volt ösztön , mint szeretett és nem tudta , hogy mi a szerelem ebből a két teljesen külömböző érzés kavalkád közül.
- Shila megharapot - felete végül hosszas gondokodás után. Historia bólintott.
- Tehát igaz - gondolta szomorúan. - Eren szeretőt tart , nem mást ,mint Shila-t, a fehér tigrist ,akivel nem kelhetek versenyre....
- Ti meg mit kerestek itt ? - egy dúrva férfi hang szakította ki a lányt a gondolatai közül.
- Re... Reggelizünk uram - felete Eren a hadnagynak.
- Tch ,nektek nem szólt senki ostoba kölykök ? - morgott tovább Rivaille.
- Miről ? - kérdezte Historia kiváncsian.
- Tch. Megyünk a falhoz kapnak 5 percet felöltözni - közölte tárgyilagosan a hadnagy.***
Odakint 2 kocsi várt rájuk. Historia alaposan végig nézte őket. Az egyik az ODM felszerelésüket szálította , a másik a társait. Végig nézett rajtuk. A kocsi szélén Armin és Annie ült, a csípőjük és az oldaluk finoman összesimult. Annie a fejét Armin vállán pihentette. Velük szemben Rivaille hadnagy és Mikasa foglalat helyet. A hadnagy keresztbe tette a lábát Mikasa pedig a combjára ejtette a kezét és hagyta , hogy a férfi simogassa az ujjait. Mikasa mellet Shila ült. Eren pedig a fehér hajú lány combjait simogatta lassú óvatossággal , mintha félne tőle.
- Eren - Historia úgy itta a látványát minta akkor látná először. Mély csodálattal a tekintetében úgy érezte még percekig tudná nézni. A barna haját , a smaragd ként csillogó szemeit. Édesnek és feljethetelnenek tartotta főleg abban a pillanatban.
- Gyere - ragadta meg hirtelen Jean.
-Hol van Connie...meg Sahsa...meg Hanji ? - kérdrzte apró szüneteket tartava a nevek között.
-Itt maradtak takarítani -adott választ Jean és felugrottak a kocsira.
- Indulunk !- kiáltotta el magát a hadnagy. A kocsi kis zötykölődéssel elindult.
- Irány a fal - gondolta Historia izgatottan.Hi !
Helyesírási hibákért bocsi.
😝😝
YOU ARE READING
A szabadság szárnyain /BEFEJEZETT/
FanfictionVan egy pont mikor egy kezeden meg tudod számolni , hogy hány személy van életben a szereteid közül. Van egy pont amikor már nem tudod kiben bízhatsz. Van egy pont mikor már csak egy dolog visz tovább. A Szabadság Szárnyai. Vannak akiknek ez nem csa...