VISSZAEMLÉKEZÉS
848 június 12
A tárgyalásig Rivaille nem is látta a hugát. A férfi feszülten várta ,hogy a fehér tigris belépjen a terembe ,de amint ez megtörtént Rivaille torka összeszorult. Shila arca meglepően beesett volt ,teste pedig sovány. A kezét és a lábát láncok tartották a helyén. Tekintettében a fények halványan ragyogtak , arcán pedig nem volt felfedezhető éretelm. Olyan volt ,akár egy bábú. Már nem volt a hajába és bőrére száradva semmi ,de így is olyan volt ,mintha véres lenne tettőtől talpig.
-Ez a kis szuka gyilkolt le kiváló katonákat ? -néztek hitetlenkedve az emberek.
- Lehetetlen ez még szinte gyerek - hallota meg Rivaille maga mögül a katonákat.
- Tch - cicentett egyet. - Fingjuk sincs róla ,hogy mi van Shila mögött-gondolta a hugát fürkészve ,akit egy oszlophoz láncoltak.- Shila Rei - köszürülte meg a torkát a főparancsnok.- A vádak ellened...
- Bocsánat , főparancsnok -vágott közbe a fehér tigris ,amire értetlen pusmogás futott végig a termen. - A nevem Shila Ackerman.
A terem erre felzúdult. Az emberek egymást kérdezgeték ,de senki nem tudta ,hogy ez a lány valóban a retteget parancsnok lánya-e. A katonák hitetlenkedve nézztek össze. Mindenki úgy hitte ,hogy halott.
- Mi ez az egész ? -kérdezte Erwin Rivaille-tól. Az arcán rá nem jelemző indultaok cikáztak. Tekintette dühös volt ,de halványan az értetelnség jeleit mutatta.
- Ez a neve ? - mondta Levi kérdő pillantással nem igazán értette a parancsnoka kiborulását. Számára ez nem volt meglepő , de az nem tudta ,hogy Shila csak neki mondta meg a teljes nevét.
- Mi a neved ? - kérdezet vissza a főparancsnok. Az arcán borzalom és undor ült , amit a félelem váltott ki belőle ,de nem is igazána fehér tigristől való félelem , inkább Simon emléke töltöte el a szívét rettegéssel.- A nevem Shila Ackerman -mondta a fehér tigtis és mély levegőt vett ,sikerült elindítani a tervét.- Az apám Simon Ackerman volt a Felderítő Egység parancsnoka - értetlen moraj futott végig az embereken és sokaknak borsódzott a háta a név hallatán.- Anyám Miriam Lins volt. 832 november 17-én születtem a Sina falon belül a fővárosban. -egyre jobban engedte ki a hangját. -Nyolc éves koromban a szemem előtt gyilkolták le az anyámat. A katonai tisztek minden bizonnyal tudnak egy bizonyos gyilkoságról ,ahol négy férfit gyilkoltak le Sina-ban ,egytől-egyig bűnözőket. Nerir hadnagy vezette azt a támadást. A gyilkos pedig én vagyok....
- Egy nyolc éves lány nem tud véghez vinni ilyet -szólt közbe Shila vallomásába a Katonai Rendőrség parancsnoka. A lány arcán riadtság tükröződött. Homokszem került a gépezetbe és tudta ,ha nem tudja meggyőzni a főparancsnokot ,akkor kivégzik. De ekkor valaki a segítségére sietett.
- De igen - vágott vissza hűvösen Rivaille. Mindenki meglepetten nézett rá.- Shila vállán van egy billog ,ami a Szabadság Szárnyait mintázza. Nyolc éves volt ,mikor hozzám került és az a billog már akkor a karján volt - mondta a hadnagy és a hugára nézett. Nem tudta ,mit tervez Shila ,de egy kis segítséget adot neki ezzel.
- Sok sikert kölyök -üzente a szemével és a hugára nézett ,aki csak halványan bólintott.- Valóban nyolc éves voltam mikor az alvilágab kerültem Rivaille Ackerman-hoz -folytatta. - És valóban bűnös vagyok. Igen megöltem azokat az emberekt ,de mit kerestek a Katoni Rendőrség emberei a felderítők gyakotló pályáján ? Hihetetlen ,amit mondok ,de Rivaille Ackerman hadnagyot akarták megölni - az emberek hitetlenkedve néztek össze a lány szavait követően.
- Ha ezt tudta miért nem értesített a feleteseit ? - kérdezte reszelős hangon a főparancsnok.
- Maga szerint bárki hitt volna nekem ? - válaszolta a fehér tigris. - Ettől függetlenül bűnös vagyok. Megöltem Nerir hadnagyot, a fiát és a társaikat.....- Szörnyeteg ! -hallot meg ekkor maga mögött Shila egy hangot.- Ez egy kibaszott szörnyeteg ! - kiáltotta Emma Nerir zokogva. Shila csak egy szánakozó pillantást vetett rá. Egyszerűen képeteln volt sajnálni azt a nőt. Csak évekkel később értezte meg a fájdalmát ,de akkor még nem értette. Később már tiszta meggyőződése volt ,hogy azér történt vele ,ami történt ,mert nem tudott megbánást mutatni még egy szenvedő anya és feleség előtt ,de akkor képtelen volt rá. Gyűlölte a férjét és ezért nem tudott megbánás tanusítani az elkövetett gyilkoságok miatt. Hisz nem bánat meg.
BẠN ĐANG ĐỌC
A szabadság szárnyain /BEFEJEZETT/
FanfictionVan egy pont mikor egy kezeden meg tudod számolni , hogy hány személy van életben a szereteid közül. Van egy pont amikor már nem tudod kiben bízhatsz. Van egy pont mikor már csak egy dolog visz tovább. A Szabadság Szárnyai. Vannak akiknek ez nem csa...