-Annia eressz el ! - sziszegte Eren ahogy a szőke a lány Armin szobája felé vonszolta. A fiú próbálta kiszabadítani a a kezét Annie szorításából ,de sikertelenül.
- Fogd be Jäger ! -morogta Annie és berugta maguk előtt az ajtót majd belökte Eren-t is. Erősen a hátára csapott ,amire a fiú elvesztett az egyensúlyát és a földre esett. Szépen végig nyalta a padlót. A térén csúszott végig ,amit fel is horzsolt. Az esést a tenyerével tompította ,amiről szintén lenyúzta a bőrt a padló.
- Ah - sziszent fel ,ahogy a két seb lassan, füstölve összefort. A tekintette pedig a padlón ragadt.
- Kelj fel ! -utasította egy női hang ,de nem Annie-é. Eren felnézett és szembe találta magát a nővérével. A fekete szempárból nem áradtak érzések. Olyan volt mintha falat húzott volna maga köré. Nem mutatta ki ,amit belül érzett. Eren egy kicsit megriadt Mikasa érzelemmenteségétől. Látta már ilyennek ,de valahogy az nem volt ijesztő számára. Ő is megpróbáta elrejteni az érzéseit. Lassan felállt ,de egy pillanatra sem szakította el a tekintettét a lányétól.
- Ha azt várod ,hogy bocsánatot kérjek...-próbált határozottnak és férfiasnak látszani ,ami nem volt egyszerű, hiszen remegett Mikasa szemeitől ,amítől még mindig nem szakedt el.
- Nem azért vagy itt - vágott közbe Armin ,aki az ágyon ült. Eren a hang irányába fordította a fejét. Egészen addig észre se vette a fiút.-Shila-ról kell beszélnünk - mondta Annie és becsapta az ajtót ,majd a párja mellé ült.
- Nem érdekel Shila ! Nem érdekelnek az aljas hazugságai ! - üvöltötte Eren. A lány nevének puszta említésétől is könnybe lábadt a szeme és ökölbe szorult a keze. A harag ,amit elfolytott lassan felszínre tört. A Shila iránt érzett gyűlölet elvakított. Gyűlölte a lányt ; a hazugságaival és a titkaival együtt. Megfordult és az ajtóhoz indult. Nem akarta végig hallgatni a magyarázkodást és a mentegetőzést. Shila szájából sem volt rá kiváncsi ,nem hogy Armin-ék magyarázzák meg a lány bűneit. Az ajtóhoz lépett ,de Mikasa megállította.
- Hallgas végig minket -lépett az öcse elé és a mellkasánál tolta el. - Ha nem is Shila miatt legalább a gyerek miatt Eren -nézett mélyen a fiú szemébe. - Annak a gyereknek ,akkor is TE vagy az apja ! Ha tetszik ,ha nem ! Válalnod kell a teteid következményét ! -rivalt a fiúra szikrázó szemekkel.Eren egy kicsit megrémült ,de Mikasa-nak ezzel sikerült meggyőznie. A fiú megfordult. Armin-ra nézett és bólintott. A szőke Mikasa-ra nézett ,aki szintén bólintott ,de sokkal határozottabban ,mint Eren.
- Shila el akarta vetteni a gyereket -szólelt meg csendesen Armin és a kis szünetett tartott. - De nem tette......
- Persze ,hiszen egyedül ez védi meg - morogta Eren keserűen. Szinte érezte az ajkai között azt a borzalmas ízt. Olyan rövid időn belül rengeteg emberben csalódott. Hárman vesztették el a bizalmát : Berthold , Reiner és ,ami a legjobban fájt neki az Shila árulása volt. A keze remegni kezdett a tehetetlen dühtől ,de hagyta Armin-t tovább beszélni.
- Ebben tévedsz -motyogta Armin. - Szeret téged Eren.....
- Nem érdekel ! - üvöltötte a fiú könnybe lábadt szemekkel. Kitört belőle a gyerek ,amit csak nehezen sikerül elfolytani , addig. - Elárult ! Elárult engem és titeket is ! Miért véditek !!? Mi a jó vérgőzös halálért véditek ?!! - fakadt ki. Feltört belőle ,amit hetekóta magába folytot.- Miért ? - állt fel (mindenki nagy meglepetésére) Annia. - Tudni akarod ? Tényleg tudni akarod ? Tudni akarod ,hogy mi történt a falakob kívül ? Tudni akarod ,hogy miért tette ? Hogy hányszor kínozták meg ? Mert fingod sincs róla ! Fogalmad sincs semmiről. Sőt még azt sem tudod ,hogy TE mit követtél el ! -köpte Eren-hez dühösen a szőkeség. A fiú csak laposakat pislogott és hallgatott.
- Ho..hogy én ? - dadogta értetlenül.
- Tudod hogy ,hogy lettél shifter ? Jobban mondva ; hogy lettél kordinátor ? - fonta össze a karját Annie.
- Ne..nem..igazán - felelte Eren. Rettegett a választól ,de tudni is akarta. Hisz már mindenki tudta.
- Meg etted az előző kordinátort -Eren egy óriást nyelt és izzadni kezdet a félelmtől.- Az apádat....
Ekkor a fiúban el pattant valami. Elsőre fel sem fogta a szavakat ,de késként hatoltak belé. Mély levegőt vett és megérezte a folytogató gombócot a torlában.
- Ho..hogy én ? Nem az nem lehet ! -kezdett zokogni. Durván a hajába túrt és erősen lehunyta a szemét.
- Hogy én ?? Nem az nem lehet !! Én..én nem tehettem !! Nem öltem meg a saját apámat ! - kavarogtak a fejében a gondoltok. Azért akarta kiírtani a titánokat ,mert megölték az anyját. Errő ő végezett volna az apjával ? Nem az lehetelen ? Valaki hirtelen megérintette az arcát ,amire kipattant a szeme. Annie simította meg a fiú puha bőrét.
- Tudom milyen szembesülni ezzel - suttogta lágyan. - Ezen én is átmentem....
- Te nem ölted meg az apádta....te nem tennél ilyet -motyogta Eren kétségbe esetten. Fuldoklott és nem csak a sírástól. Úgy érezte víz alá nyomja az érzés : a gyűlölet ,amit maga iránt érzett.
- De ,én megöltem az apámat - mondta Annia és mélyen Eren szemébe nézett. A fiú valami különös megnyugvást lelt a kék szempárban. Valami volt Annie szemében ,ami megnyutatt. Egy közös megértés ,nem is inkább egy közös élmény. Valami ,amin közös volta múltjukban ; egy szörnyű gyilkoság.
ESTÁS LEYENDO
A szabadság szárnyain /BEFEJEZETT/
FanficVan egy pont mikor egy kezeden meg tudod számolni , hogy hány személy van életben a szereteid közül. Van egy pont amikor már nem tudod kiben bízhatsz. Van egy pont mikor már csak egy dolog visz tovább. A Szabadság Szárnyai. Vannak akiknek ez nem csa...