- Hogy érted azt , hogy csak én megyek ? - állt fel Mikasa dühösen.
- Erwin kiadta a parancsot. Te Sahara őrnaggyal mész Sina-ba a shifterekkel. Én pedig a a 104-kel hozzá -felelte Rivaille kelletelnül. Mikasa_t nem igazán nyugtatta meg a válasz ,de a pillantnyi dühét csillapította. Visszaült a párjával szemben , aki nyugodtan evett.Ketten voltak a kihalt étkezőben. Három edzést tartottak és brutális módon megizasztották az egységüket. Sara a pokolba kívánta a két feljebb valóját, akik már az első napját is megkeserítették. Mikasa gondolatai az őrnagyra tévedtek. Csodálkozott Erwin döntésén , hogy nem Hanjit léptette elő , hanem behozott közéjük egy új valakit. Elsőre szimpatikus volt neki az új lány ,de még nem igazán ismeret. Felnézett a párjára.
-Mi volt a levélben , amit Iko hozott ? - kérdezte Rivaille-tól. A levél tegnap érkezett és reggel még Erwin parancsai is a hadnagy kezébe kerültek.
- Követelenek maguknak három shifter. Azzal érvelnek , hogy nekünk már van egy - felelte Rivaille és tovább evett. Mikasa nagyott nyelt és halványan bólintott. Tudta , hogy Berthold és Reiner biztosan egy szót se fognak szólni. Bármilyen kínzással próbálkozhatnak , nem fog működni.
-Szerinted Ymir-t vagy Annie-t akarják ? - kérdezte Mikasa Rivaille-tól mert az ő szemében mind a kettő logikusnak tűnt.
- Szerintem Shila-t -felelte Rivaille őszintén. A kedvese megütközve nézett rá.
- Igen Shila-t is a bíróságra viszed reggel - magyarázta Rivaille a párjának.
- De Rivaille a hugod... Róla tudjuk , hogy...
- Erwin is reklamált -mondta a hadnagy ezzel egy kicsit megnyugtatta Mikasa-t.
- Csak történetesen mindenki szarik bele -magyarázott tovább. - Félenk Shila-tól. Azt gondolják többet tud , mint ,amit elmond. Hiszen remekül hasznája a képeségét mind az átalakulás , mind a manipuláciost. Félnek tőle , mert visszajött a falakon kívülről -sorolta az érveket , amiken ő maga is elgondolkozott.
- De Shila segített visszaszerezni azt a két szaros körzetett. Mit hisztériáznak ? - kérdezte Mikasa. Alapvetően sem kedvelte a Katonai Rendőrség tagjait, de így már szinte gyűlölte őket. Félre akartak állítani egy erős valakit, csak mert ők féltek tőle.
- Hidd el én sem szívesn küldöm od........-kezdett bele a felháborodásba Rivaille ,de hirtelen köhögni kezdett.Lefordult a székről és vért hányt a padlóra.
- Rivaille ! - ugrott fel Mikasa és a férfi melle sietett. A hadnagy izmai görcsösen összerándulatk. Vonaglani kezdett a padlón és ettől a rázkódástól a nyála is kifolyt. Összekucorodva térdelt a padlón és habzott a szája. A görcsös rázkódás egyre intenzívebb lett.
- Rivaille hallasz !? -kérdezte Mikasa és megrézta a férfi vállát. A férfi a szemébe nézett. A tekintette tompa volt , mint aki részeg. Ahogy a tekintetük összefort azzonal meg is szakad. Rivaille előre hajolt és vért hányt a párja combjára. Mikasa elsőre rosszul lett a vértől ,de gyorsan leküzdötte a hányingerét. Abban a pillanatban legkisebb baja is nagyobb volt a lábán lévő mocsoknál.
- Rivaille - rázta tovább a vállát. Megpróbálta felemelni a kedvesét ,de a férfi izmaiben lévő görcstől szinte lehetetlen volt.
- Segítség ! - rikoltotta Mikasa akár egy pánikoló főnix , mikor a hadnagy újabb adag vért köpött. Rivaille egyre jobban rázkódott és már nem is tudta irányítani a mozgását. A feje előre bukott a nő válára és a köremit a párja karjába vájta. Olyan erősen kapaszkodott a nőbe , hogy Mikasa vére is kiserkent.
-Segítség ! Valaki ! Kérem ! - sikította Mikasa. A párja remegése abba maradt. A szorítása enyhült es a feje elernyedve dölt Mikasa vállának. A nő megfogta a kezét. Erősen szorították egymást , hiszen Rivaille számára csak a párja tűnt stabilnak. Mikasa eltolta magától ,de a kezét egy pillanatra sem engedte el ,és a szemébe nézett. Látta , hogy a szürke szempárban halványodni kezd a fény.- Rivaille, ne csináld ezt ! Hallod ? - kérdezte Mikasa gombóccal a torkában , amit már alig tudott lenyelni. Érezte , hogy Rivaille keze hülni kezd és a férfi egész teste a lányra bukott.
- Valaki ! Könyörgöm ! -kiálotta Mikasa kétségbe eseten. Mikor már az utolsó remény is elhagyta ,az ajtó kivágódott és Annie rontott be rajat. Ő volt az egyetlen ,aki meghallota a fül tépő üvöltést. A szőke hajú nő egyenesen az alhadnagyhoz rohant. Ekkor Rivaille megint rászkódni kezdett és vért hányt a párja mellkasára.- Segíts felemelni ! -utasította Mikasa Annie-t. A szőke lány engedelmeskedett. Segített az alhadnagynak a hátára tenni a hadnagyot. Nagy nehezen elvonszolták Hanji szobájához. Út közben Mikasa minden egyes lépésnél imátkozott , hogy Rivaille ne haljon meg. A férfi teste hol görcsösen összerándult , annyira , hogy Mikasa bőrét is felsértett a körmeivel , hol harmat gyenge volt ,de annyira , hogy Annie-nek kellet megtarttania nehogy leesen.
Mikor Hanji szobájához értek Annie erősen megcsapkodta az ajtót. A pápaszemes nő kinyitotta. A szem karikás volat , az arca pedig nyúzott ,de amint észre vette Rivaille-t azzonal magázoz tért.
- Hozzd be gyorsan ! - utasította Mikasa-t. Beronhantak a szobába és
Rivaille-t az ágyra fektették. Ekkor újra összerándultak az izmai ,de nem tudott mibe megkapaszkodni. A rászkódástól habzani kezdett a szája és újra hányt.
- Óh , a picsába -morogta Hanji és az egyik szekrény felé fordult. Gyorsan dobált belőle kifele mindent , keresett valamit. Mikasa-nak az a néhány másodperc idegtépő volt. Amikor Rivaille remegése kicsit csillapodott oda mert menni hozzá és megfogta a kezét. Csak fogta a kezét és könyörgött az égikenek , hogy maradjon életben.
- Meg van ! - kiáltotta Hanji és kirántott a szekrényből egy kis fiolát. Rivaille mellé ugrott és szétfeszítette a habzó és véres száját. Egy gyors mozdulattal a szájába öntöte az üvegcse tartalmát. Ahogy a folyadék leért Rivaille torkán a teste erőtlenül hullot az ágyra. Mikasa érzte , hogy a párja keze még hidegebb , mint az előbb , a szemeit pedig lehunyta.- Mit csináltlál te ?! -üvöltötte Mikasa és neki akart ugrani Hanji-nak ,de Annie hátulról lefogta. Kapálózni kezdett , hogy oda jusson Hanji-hoz ,de Annie nagyon erősen tartotta. Csak akkor nyugodott meg , mikor Rivaille kinyitotta a szemét.
- Mit adtál neki ? -kérdezte nyugodtan Mikasa és hálásan Hanji-ra nézett.
- Megkapta az ellen mérget - felelte nyugodtan a pápaszemes és elővett egy tálat a szekrényből. Mikasa megsemisülten nézett maga elé.
- Méreg ? Rivaille-t megmérgezték ? De ki tenne ilyet ? - gondolkozott a lány mikor felfogta a szavak jelentését.
-Milyen méreg volt ? -kérdezte Annie , mikor Mikasa visszaült a hadnagy mellé.
- Nem tudom a nevét ,de nem Rivaille az első aki benyelte - felelte a barna nő és gondterhelten a hadnagyra nézett. - Viszont van egy mellékhatása -tette hozzá Mikasa-nak címezve. A fekete farkas ránézett , hogy folytassa.
- Valószínüleg az egész éjszakát végig fogja hányni - fejezte be a mondatott Hanji és (mintha csak erre várt volna) Rivaille felült az ágyon és hányt ,de már nem vért. Mikasa elé tette a tálat és megsimított a hátát. Egy darabig csendeben ültek és nézték Rivaille-t.
- Hanji - szólalt meg Mikasa. - Bocsáss meg a viselkedésemért ! - kért elnézést a kirohanásáért. Hanji halványan bólintott.
- Ponyvát rá ! - mondta és az asztalához ült , hogy tovább matason a papírjaival.Az ajtó ebben a pillanatban kivágódott és Shila rontott be rajta Eren és Armin kíséretében.
- Jól van ? - kédezte a fehér hajú és hol Hanji-ra , hol Mikasa-ra nézett.
- Még bele halhat a kiszáradásba -mondta Hanjie és közben a fekete hajú férfire pillantott, aki újabb adagot küldött a tálba.
-De talán rendeben lesz -mondta Annie megnyugtatásul Shila-nak.
- Hanji -szólalt meg hirtelen Mikasa , aki Rivaille hátát simogatta. Mindenki ránézett.
- A méreg amit kapott.... Felismerhető ? - kérdezte és a nőre nézett.
-Édeskés íze van - válaszolt Hanji helyet Shila.
- Édes íz - gondolta Mikasa és visszafordult a párja felé. Gyorsan végig pörgette a napjukat a fejében. -Nem evett semmi édese. Bár tegnap panaszkodott a teajára. IKO - villant be a lánynak. A méreggel együtt az egész látogatás értelnet nyert. Minden tenyérbe mászó tett és mosoly.
- Kérlek titeket , hogy menyjetek el ! - mondta távolságtartóan Mikasa a bent lévőknek , akik (ha páran vonakodva is ,de ) engedelmeskedtek a parancsnak.Ajánlom a részt ciel_and_seastian-nak. Nem is tudod mennyit segítetél megírni. ❤
YOU ARE READING
A szabadság szárnyain /BEFEJEZETT/
FanfictionVan egy pont mikor egy kezeden meg tudod számolni , hogy hány személy van életben a szereteid közül. Van egy pont amikor már nem tudod kiben bízhatsz. Van egy pont mikor már csak egy dolog visz tovább. A Szabadság Szárnyai. Vannak akiknek ez nem csa...