- A francba - motyogta Connie mikor nem sikerült lesújtania az egyik kijelölt célponra.
- Springa több lendületet ! - hangzott a hadnagy szigorú parancsa. - Blaus kicsit komolyabban ! -szólt ekkor már Sahsa-ra.
- Igenis ! - felelte vigyorogva a lány és leugrott az egyik fáról. A mozgása könnyed volt ,akár egy vadmacskáé. Gyorsan és pontosan csapott le ,mélyen bevágva a bábúk nyakszirtjét.
-Nem rossz - motyogta Rivaille ridegen. Sahsa tudta ,hogy ez az ő szájából hatlamas dicséret. Az ODM felszerelések gőze lassan szakadozni kezdett. Már sötétedett. Órák óta gyakoroltak egyetlen szünettel. Akkor visszamentek enni. Bár Mikasa nem ment velük. Ő már 8 órája egyhuzamban gyakorolt és a leghosszabb szünet amit tartott 20 perces volt. Habár Rivaille nem mondta ,de büszke volt Mikasa-ra. Az állóképeségére , a kitartására és az akaratára. Sahsa leszált a mogorva arcú férfi mellé ,akinek megvilágították az arcát a Nap narancsos sugarai.- Jó. 10 perc szünet -enyhült meg Rivaille kő szíve. Connie leszált a lány mellé ,a hadnagy pedig elindult Mikasa felé. Az alhadnagy már 6 órája gyakorolta a hadnagya technikáját ,de még mindig nem volt tökéletes. Sahsa levegő után kapkodva nézett a hadnagy után. A két taknyos egy életre az eszébe véste ,hogy Rivaille-nál nem érdemes kihúzni a gyufát. Rettenetesen kemény edzést tartott nekik, csak mert Annie szobájában talált két darab porszemet.
- Min gondolkodsz ennyire ? - kérdezte Connie és finoman meglökte Sahsa vállát ,aki teljesen elbambult.
- Ja semmin - kapta fel a fejét pirulva. -Éhes vagyok - nyávogta akár egy kis gyerek. Connie felnevetett.
- Te mikor nem vagy az ? - kérdezte továbbra is nevetve.
- Gonosz vagy ! - vágta rá Sahsa és ,mint egy kis gyerek bedurcázott.-Nem versenyzünk ? -kérdezte hirtelne Connie. Erre Sahsa izgatottan kapta fel a fejét. -Ha jól számoltam 5 bábú van vissza. Aki többnek vágja át a tarkóját az nyer. Nos, versenyzünk ?- kérdezte és kihívóan Sahsa-ra nézett.
- Nincs kedvem felelte a lány és neki támaszkodott a mögötte lévő fának.
-Csak félsz ,hogy porig alázlak -cukkolta tovább a fiú.
- Nem igaz ! -vágta rá azzonal Sahsa és felállt. -Jó. Kezdjük ! - kiáltotta pimasz vigyirral az arcán.Villám sebeséggel elugrott Connie mellől és be is vágta az egyik bábú nyakszirtjét "x" alakban.
-Csaló ! -kiabált utána a fiú és a nyomába eredt. A másodikat már ő vágta be ,félre lökve Sahsat. Ez után mind a ketten felugrottak egy-egy fára.
-Ez az enyém Connie ! -kiáltotta Sahsa és megindulta bábu felé. A felszerelése horgonyát a szemben lévő fába akasztva.
-Álmodj király lány ! -kiáltotta a fiú és ő is megindulta. Egyre közelebb és közelebb értek a bábuhoz és egymáshoz. A sebbeségük egyre gyorsabb lett és végül irányíthattalnaná vált. Már nem tudtak gátat szabni a zuhanásuknak és összeütköztek. Connie gyorsabb volt és rá tudott ugrani a melletük lévő bábra. Sahsa húzta a rövidebbet. Az irányíthatatlaná vált ODM felszerelése neki sodorta a fának.
-Sahsa ! - kiáltotta rémülten Connie mikor a lány a teljes jobb oldalával a fának csapódott. Ekkor jelent meg a hadnagy. Az acél kék szempár izzot a dühtől.- Mi történt ? -kérdezte tajtékozva.
- Egy percre se mehetek el ? - gondolta dühösen.
-Csak........csak - dadogta Connie ,de egy pillantra se tudta levenni a szemét Sahsa-ról aki nem mozdult. Rivaille oda lépett hozzá és lekvert neki egy hatalmas pofont.
-Se...semmi baj hadnagy - állt fel a fának támaszkodva Sahsa. Connie megkönnyebülten fújta ki a levgőt.
- A jobb lábadra is rá bírsz állni szaros ? - kérdezte Rivaille. Az ő figyelmét nem kerülte el semmi. Connie csak ekkor nézett a lány lábára. Be volt hajlítva és még a lábujja sem érintette a talajt. Sahsa lenézett a lábára és lassan leérintette a földre. Felsziszent az enyhe fájdalomtól majd összeszorította az ajkait.
-Ülj le ! - utasította a hadnagy. Sahsa lassan lejebb csúsztatta a hátát a fa törzsén. Az egész jobb oldala fájta ,de főleg a lába.- Szerintem nem tört semmid - morogta Rivaille. - Springa ! -szólt élesen a fiúhoz.
-Igen uram ! - felelte Connie. A hangja egy kicsit remeget. Nagyon megijedt ,hogy Sahsa-nak valami baja eshetett.
- Kísérje vissza Braus-t ! - utasította Rivaille. -Én itt maradok kicsit az alhadnaggyal.
-Romontikázni -gondolta hozzá Connie, Sahsa és meglepő módon Rivaille is.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A szabadság szárnyain /BEFEJEZETT/
FanficVan egy pont mikor egy kezeden meg tudod számolni , hogy hány személy van életben a szereteid közül. Van egy pont amikor már nem tudod kiben bízhatsz. Van egy pont mikor már csak egy dolog visz tovább. A Szabadság Szárnyai. Vannak akiknek ez nem csa...