Hepinizi çok seviyorum ne zamandan beri yazmadığım için gerçekten özür dillerim.İyi okumalar:)
1 Ay Sonra
Ankaraya gelmiştik evimiz güzel büyük bir apartmandı siz şimdi anneme neolduğunu çok mrak etmişsinizdir o kadar kötü birşey olmadı sadece emlakçıdan özür diledim ve çocuğuna 1 günlüğüne bakıcılık yaptım.Şimdi odama girdim ve eşyalarımı yerleştiriyorum yarına okullar başlayacak formalarım gerçekten hoşuma gitti ama ilk gün tabikide formayla gitmeyeceğim.
forma bu ama siz kızı görmezden gelin canlarım
Aslında bir yandan da çok heyecanlıyım bakalım okulun ortamı nasıl inşallah anlaşabileceğim insanlarla denk gelirim.Hava iyice karardı saat dokkuz olmuştu hemen abimin yanına gittim
-Abi yarına beni okula sen götürür müsün ilk günden servisle gitmek istemiyorum.
-Tabi götürürüm prensesim .
Odama girdim ve yarın olacakları okula nasıl cool bir giriş yaparım bunu düşündüm zaten ben okula girdiğimde her halimle cool gözükürüm ama yinede işin ucunda rezil olmakta vardı bu gece heyecandan uyuyamazdım da.
***
-Günaydın canım ailem
-Günaydın kızım seni uzun bir aradan sonra böyle mutlu görmek güzel.
-Mutlu değilim sadece biraz heyecanlıyım.
-Hadi gel kahvaltı yapalım?
-Yok anne okulda yaparım hadi abi okula ilk günden geç kalıcam çıkalım bir an önce.
-Tamam hadi çıkalım .
yola çıkmıştık zaten okul o kadar da uzak değildi .Oklua vardığımızda dışarısı ana baba günü gibi kalabalıktı.
-Hadi abi görüşürüz
-Görüşürüz canım iyi dersler.
Okuldan içeri girdiğimde birisi üzerime su şişesi atmıştı ve kafama gelicekken bir kız su şişesini tutmuştu. Ona teşekkür ettim ve yanına oturdum.Adının damla olduğunu öğrendiğim kız çok sakin ve efendi bir kızdı aslında sarışınları pek sevdiğim söylenemezdi ama ona sarışınlık çok yakışmıştı. bana pet şişeyi atan çocuğun adı ise Burak mış ay haspaham kendisi pek bi egoist duruyo neyse onlarla uğraşamam zaten Damlaya okula gezdirmesi için ikna ettim okul fena sayılmazdı hani kocaman bir müzik odası vardı ve müziği severdim sesimin güzel olduğunu söylerler gitarda çalabiliyordum ve en sevdiğim grup pera bayılıyorum o gruba.Kantinin yerinide öğrenmiştim benim en çok vakit geçireceğim yer kantindi sonuçta.Sınıfa girdiğimizde Burağa ölümcül bakışlar attım oda güldü pislik yaa yanındaki arkadaşı da Mert miş adı anlamadım ama Burağa çok kötü bakmıştı ve buna bi anlam verememiştim. Ders matematikti hoca çok şirin bir kadındı bu arda elmacık kemiklerini çok severim o kadında da fazlasıyla elmacık kemiği vardı.Tahta ya Mert adındaki çocuk çıktı tabi hocam bu soru yanlış dediğinde güldüm tipik bi bahaneydi bu ama gerçekten soru yanlışmış x ve y nin yerlerinin değişmesi gerekiyormuş değişmezse x yalnız kalamazmış(şuan baya uydurdum biliyorum sjghyjlst)Ben orada güldüğümde kaldım ve utandım çocukta sen çok zekisin ve bu okula çok fazlasın bence bakışı attı .Neyse umurum da değildi zaten ben gayet zeki bir kızdım İyi bari bugün pek kötü birşey olmamıştı sadece şu Burağa fazlasıyla gıcık kapmıştım o görürdü illaki gününü ona dünya kaç bucakmış göstericem bucak bucak gezdiricem dünyayı bakalım dünya kaç boyutluymuş.
Eve geldiğimde annem oturuyordu abimde biriyle telaşlı telaşlı konuşuyodu annem evde en sevdiğim yemeği yapmıştı sarmayı gerçekten çok seviyordum abim yüzüme kötü kötü baktı ve şunu dedi.
-Ecem bizim bir kardeşimiz varmış!!!
Canlarımmm sizleri gerçekten çok özledim biraz depresyondaydım da gerçekten depresyon anım biraz uzun sürdü kışları zaten hep böyle olur bana.Ama bahar geldi her taraf cıvıl cıvıl ve moralim düzeldiği için sizi bir bölümle buluşturayım dedim bu bölüm hiç içime sinmedi ama olsundu artık neyse lafı fazla uzatmıyım iyi okumalar sizi çok seviyorum ponçiklerimm;)
Beğenilerinizi bekliyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOLEJ TAYFASI
Genç KurguEcem zengin bir ailenin kızıydı ta ki babası iflas edene ve intihar edene kadar . Artık onları yeni bir şehir ve yeni bir hayat bekliyordu . Acaba Ecem yeni okuluna daha da önemlisi yeni arkadaşlarına alışabilecek miydi .Ecem ve yeni tayfasının efsa...