Sonunda kurtaricim olan zil çaldı ve bizi tarihin eski sıkıcı ve tozlu sayfalarinda kaybolmaktan kurtardi. zil çaldığında herkesin uykusu vardı. Biz Mert'le okul gezisine kaldığımız yerden devam etmek icin ayağa kalktık ve sınıftan çıktık. onu bahçeye götürdüm bu tenefus.Arka bahçeyi gezdirdim. Bahçede yürürken birden sol omzumda bir acı hissettim ve yere çakıldım. İri yarı bir çocuk koşarken bana çarpmısti.Gozlerimden akan yaşları sildim ve ayağa kalkmaya çalıştım. Kalkamayinca mert beni gördü ve bana çarpan çocuğu azarlamayi birakip benim yanima geldi ve koluma girip beni destekleyerek yürütmeye çalıştı ama canim cok yanıyodu. Bacaklarimin üstüne düşmüştüm. Yurumek ne kelimde ayakta bile duramiyordum. Mert durumumu anlamış olacak ki beni kucağına aldı. Bende yüzümü onun göğsüne gömüp ağlamaya devam ettim. Cevredeki herkesin buze saskinca baktığıni hissedebiliyordum. Ama umrumda değildi canim cok acıyordu. Mert beni revire bırakıp revirin kapisinin önünde beklemeye başladı. Hemşire bacağımi inceledi sadece biraz incilmis. Sana yarin için rapor yazacağım bugün de izinlisin. Git evine dinlen. dedi bende seke seke revirden çıktım. Mert kapıda beklediği için neler olduğunu duymamisti. Ona anlattim.Ilk tepkisi '' Tamam ben seni evine kadar birakcam İtiraz yok. Böyle bi kizi tek başına birakamam'' dediği gibi koluma girmesi bir oldu '' Ben Mert bak gerçekten gerek yok evim cok yakin kendim gidebilirim''dememe rağmen beni dinleyen mi var. Mert yine kendi bildiğini okudu beni arabasının ön koltuğuna dikkatlice yerleştirip kendiside sürücü koltuğuna geçti arabayi çalıştirirken benden evimin adresini alıyordu. 5 dk içinde eve varmistik bike Mert arabadan inip beni kucağına aldi ve asansöre götürdü. '' Tamam gerisini ben hallederim sana cok cok cok tesekkur ederim'' dememe rağmen Mert yine gitmemisti. 5. katta durduğumuzda cantamda anahtar aramaya başladım. Anahtarlari buldum ve kapiyi açıp içeri girdim.Kapima kadar gelmişti. Mert'i da içeri davet ettim. Hiç itiraz etmeden gelmiş ve kendi evi gibi salondaki koltuklardan birine oturmustu. '' Sende okula gitmeyecegine göre birlikte film izlemeye ne dersin'' dedim Oda neden olmasın dermiscesine kafasini salladi.'' Dvd'ler televizyonun altındaki cekmecede sen istediğini seç bende mısır patlatayim'' dediğim gibi mutfağa daldim.Misiri patlatip getirdiğimde Mert çoktan filmi seçip Dvd oynaticiya takmisti Bile. seçtiği film Testere 7' ydi. Böyle filmlerden hiç hoslanmam. Kahretsin.
Bir bölüm daha bitti. Ben mümkün olduğunca hızlı yazmaya çalışıyorum ama hiç vote ve yorum gelmiyo. Çok üzülüyorum. Telefondan yazdığım için bölümler kısa oluyo kusura bakmayin. Hem aklıma da bişey gelmiyo. Siz aklınıza gelenleri yorum yaparsanız sevinirim bu arada 11 okuyucu olmuş çok tşk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayata Gülümse
Teen FictionYağmur 17 yaşında lise son öğrencisi olan bir genç kız. Ama hayat yaşa bakmıyor. Bazen en ağır acıları bile genç bir kız yaşayabiliyor. Yaşadığı acılara rağmen ayakta durmayı başarabilen güçlü bir kız o... O kız Yağmur Soysal.