Ödümü Koparttın Gerzekka!

84 8 1
                                    

Sevgi'nin Ağzından:

Ya uf napcam ben şimdi!  Yağmur benim onu üzdüğüm için direk banyoya girdi ve orda uyuyakalmış ve ölmüş. Nefes almıyor yaaa!

Gazetelerin üçüncü sayfa haberlerine konu olcaz ya! Şok Şok Şok!  Y.S. (17) Arkadaşıyla kavga ettikten sonra banyoya girdi ve sabah saatlerinde Y.S'nin ölü bedeniyle karşılaşıldı. Y.S'nin ölüm nedeni hâlâ tam olarak bilinmemekle birlikte polisler incelemelerini devam ettirmekte!

Kız burda ölmüş ben hala ne düşünüyorum ya? Napsam şimdi ambulansı arasam zaten ölmüş napabilirler ki! Hatta benim öldürdüğümü düşünüp hapse sokarlar beni. Ben daha çok genciiiiiim ühühü. Sırtımı soğuk banyo duvarına dayayıp bacaklarımı kendime doğru çektim ve ağlamaya başladım.  Hıçkıra hıçkıra olmadı böğüre böğüre!

Yağmur'un Ağzından:

Merak etmeyin şu anda ruhlar aleminden cennetten cehennemdeb ahiretten sırat köprüsünden felan yazmıyorum yane. Ben ölmedim. Ölmedim dimi lo. Ben sadece minnacık mini minnacık bir şaka yapcaktim. Bu malın üzüleceğini tahmin etmezdim. Şimdi anlatim ben dün gece duşa girdim işte duşta kuvette uyuyakalmışım. Sonra kapının yumruklanma sesiyle uyandim. Ve gidip kapıya bakmaya üşendim. Evet fazla üşengeçim ve bu üşengeçliğim kapının kırılmasına yol açtı farkındayım ama kimin umrunda! Sonra işte kapı açıldı ben banyodan hemen çıksam neden bana kapıyı açmiyosun gibi 7826353729227 tane şey zırvalayacaktı. Evet zırvalamak ne demek bende bilmiyorum. Ama bak cahilim onu biliyorum yane. Sonracığıma banyoya dalınca bende nefesimi tuttum ölü numarası yaptım. Ama şimdi bu numarayı bozmam lazım çünkü hapşurcam hatta şimdi daha fazla tutamıyorum. Haaa hapşi !

Sevgi'nin Ağzından:

''Haa hapşi! '' Ha bu ses de nerden geldi şimdi ? Kimden olcak tabi ki Yağmur'dan. Yağmur öldü ya aptal diyen iç sesimi susturup ellerimi gözlerimden çektim ve küvete doğru baktım. Köpüklerin arasında ölmüş ve masumca yatan Yağmur'un gözleri açıktı ve masumca bana bakıp sırıtıyordu. Gözlerimi kırpıştırıp bidaha baktım Hayır ölmemişti aman tanrım yaşıyo! '' A-Ama se-sen ölmemişmiydin?'' Diye sordum kekeleyerek. Yağmur gözlerini devirip cevap verdi. '' Evet ölmüştüm öbür dünyaya göçmüştüm Sevgi ama bişeyimi unutmuşum o yüzden geri döndüm onu alıp gitcem. Kızım sana şaka yaptım bu kadar mı malsın?''

Yaşlı gözlerle ona doğru baktım ve koşarak onu boğarcasına sarıldım ve  onu şapur şupur öptüm. ''Ödümü koparttın Gerzekka!''

Yağmur yüzünü buruşturup ''Gerzekka mi o da ne?'' diye sordu bende omuz silkip ben ne bilim mankafa'' bakışını attım. ''Hadi şimdi çık şu banyodan üstünü giyin okula geç kaldık.''

Ben banyodan çıkarken Yağmur''Tamam annee '' diye bağırdı cidden deli bu kız ya!

Yağmur'un Ağzından:

Sevgi odadan çıktıktan sonra durulanıp üstümü giyindim. Dar paça siyah bir pantalon ve üstüne beyaz üzerinde siyah harflerle bad boy yazan bir tişört giydim. Evet erkek tişörtlerini çok seviyorum çünkü onlat daha rahat bikerem. Yine eyeliner rimel parlatıcı ve göz kaleminden oluşan makyajımı tamamlayıp belime kadar gelen sarı saçlarımı açık bıraktım. Siyah converselerimi de giyip odamdan çıktım. Sevgi beni kapının önünde bekliyodu. ''Nerde kaldın kızım çok geç kaldık.'' diyip beni çekistirerek evden çıkardı.

************************************

Okulun üçüncü dersi ve çooook sıkıcı ders biyoloji tamam dersten çok fazla nefret etmesemde sonuçta ders. Neyse matematik olmadığına şükür.  Dersin bitimine yakın nöbetçi öğrenci içeri girdi. Öğretmenimizden duyuru yapmak için izin aldı ve konuşmaya başladı '' Yarından itibaren forma giyilecek. Formalarını ----- ve ----- mağazalarından alabilirsiniz. Forma giymeyenlere disiplin cezası uygulanacaktır iyi dersler. '' diyip sınıftan çıktı. Sınıfta oflamalar poflamalar başladı.  Uf serbest serbest gelmek varken neden okul forması ki ya çok saçma neyse artık sızlanmayı bırakıp kabullenmek lazım.

**********************************

Okul sonunda bitti. Ama ıyy şimdi forma bakmaya gitcez. Neyse başa gelen çekilir bakmamız lazım. Okula yakın olan yere 10 dakikada yürüyerek gittik ve forma denemeye başladık. Okul düzenli olsun diye tüm forma boyları tek boy klasik. Beline uyanı deniyosun sonra onlar klasik boya göre ölçü alıp kesiyorlar. Bizde denedim eteğin boyu diz kapağından 15 santim yukarda. Evet sapık bir okul Müdürümüz var. Bide hiç üşenmeden boyunu felan ayarlamışlar. Çok kısa ama bu ya pof! Etek kırmızı Kareli lacivert çizgileri olan arada ince gri çizgiler olan bir etek işte üstü ise lacost kumaş lacivert bir tişört güzel aslında adamın da zevki varmış hakkını yememek lazım. O sırada telefonuma bir mesaj geldi. Allah allah okul mesaj atmış dur bi okim. okuduğum mesaj ile yerimde zıpladım. Okulda yangın çıkmış. Yehuu. evet işte böyle bir malım okulda yangın çıktığı için seviniyorum. Ama asıl bomba bir sonraki cümle okulda tamirat nedeniyle 15 gün tatilmiş. 15 gün. Süper ya. Hemen koşup Sevgi'ye sarıldım. Onun telefonunada mesaj gelmiş olacak ki onun da haberi var o da bana sarıldı. Forma faciasından sonra ancak böyle bişi moralimi düzeltebilirdi zaten. Ben Sevgi'ye sarılırken biri gelip arkamdan bana sarıldı.  Hey kimdi bu?

Eveet biraz uzun bir bölüm oldu biliyorum. Lütfen bir saniyenizi ayırıp vote yapın ben her gün bölüm atmaya çalışıyorum.

Hayata GülümseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin