Gözlerimin üstüne bir fil oturmuştu sanki. açılmıyordu gözlerim. Açmaya ne kadar uğraşsamda olmuyor. Kolumda ince bir sızı var. Noldu bana?
En son evet en son hatırladığım annemi sedyeyle götürdükleriydi.. Ve benim bağırışım...
' Annemi götürmeyin o orda korkar!'
Annem.
Beni bu dünyanın pislikleriyle dertleriyle bırakıp öbür dünyaya huzura kavuştu.
Gözlerimin üzerinde oturan fil hafifleşmeye başladığında yavaşça gözlerimi araladım.
Nerdeyim ben?
Nerde olcam. Lanet olasıca bir hastane odasındayım.
Koluma galiba iğne yapmışlar. Kesin sakinleştiricidir. Başım çok feci ağrıyor. Gözlerim yanıyor sanki üzerimden tır geçmiş gibi hissediyorum. Tır geçse daha iyi olurdu. Benim Annem ÖLDÜ.
Odaya güler yüzlü bir hemşire girdi. Galiba benim uzun bir süre yapamayacağım bir şey gülmek..
Hemşirenin Neşeli sesi odayı doldurdu.. '' Aa uyanmışsın demek.. Ee nasılsın kendini nasıl hissediyordun?''
-Berbat
Hemşirenin yüzünde gülümseme bir silindi gibi oldu ama hemen toparlandı.
+Ağrın felan mı var? Neren ağrıyor?
-Kalbim ağrıyor. Tamam mı kalbim.. Annem öldü biyerim ağrısa ne yazarm
Bu ani çıkışımla birazcık afallasada yine gülümsemeye devam etti. Hala gülümsüyor ya!
+Aman canııım sonuçta herkes ölcek annende biraz erken gitmiş fena mı ? Hem daha özgür olursun. Senin için daha iyi anlayacağın.
-Sen ne dediğinin farkında mısın be? Sen benim annemin ölmesine nasıl iyi olmuş diyebilirsin. Seni yolarım ben kızım!
+Atarını yesinler. Sen bu halde benim saçlarımı yolamazsın. Ne kadar sefil göründüğünün farkında mısın?
Bu hastanenin doktorları ne kadar aşağılık ya ? Ben bu kızı yolarım görür o gününü benim anneme ölmesi iyi olmuş diyemez..
Birden kızın üstüne atlamamla kız yere düştü bende onun üstüne saçlarını yolmaya başladım. O da benimkileri yolmaya çalışıyordu. Ama üstte olmanın faydaları bana hiç birşey yapamıyordu. Çaresizce çığlık atıyordu.
Elime yumak yumak saç geliyo ama ben bu sürtüğü yolmaya devam ediyorum. Saçlarını yolmak yetmedi.Birde yüzünde iz çıkarmak lazım. Tırnaklarımı yanağına geçirdim. Çığlıkları daha da fazlalaşırken yanağından kanlar akmaya başladı.
Hastane odasının kapısı açıldı ve içeri iki doktor girdi. Beni o sürtüğün üzerinden aldılar onu da odadab dışarı çıkarttılar bir sakinleştirici daha vurdular ve ben yine uykuya dalar..
Kısa oldu biliyorum ama ilham gelmiyor sjjsjs
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayata Gülümse
Teen FictionYağmur 17 yaşında lise son öğrencisi olan bir genç kız. Ama hayat yaşa bakmıyor. Bazen en ağır acıları bile genç bir kız yaşayabiliyor. Yaşadığı acılara rağmen ayakta durmayı başarabilen güçlü bir kız o... O kız Yağmur Soysal.