Arkadaşlar ingilizce isimlerle zor olacağını düşündüğüm için isimleri Türkçeye çevirdim. Bu arada hic okuyan yok galiba vote ve yorum gelmiyo. Böyle giderse yazmayi bırakırım
Misiri patlattiktan sonra Mert'in yanina oturdum. Filmi başlattık ve tej mısır tabağından birlikte yiyebilmek için iyice yaklaştık. Kesici aletin kadinin karnini deldigi sirada korkudan Merte sarildim. O ne olduğunu şaşırıp bi anlik bir tepkiyle ''Napiyosun kizim!'' diye bağırdı. Bende ''Korktum lan napim!Refleks diye bişey var''diyip ona bir mısır firlattim.O hic karşılık vermedeb kalirmi. O da bana atti bende ona derken tabaktaki tüm misirlar evin yüzeyine sacilmisti.Saclarimda bile takılı kalmis misirlar vardi. Birbirimizin bu haline gülüp televizyona baktik. Bakmamizla Çığlık atmamiz bir olmuştu zaten. Kadinin gözüne sivri bir cisim giriyodu ve kadinin gözü cikiyodu. Yeniden filme dalmisik. Korku filmi izlediğimiz için zaten tüm ışıklar kapaliydi. Birden televizyon da kapandi. Ben çığlık atip Merte sarildim o sırada kapi tarafından bir ses geldi. Kapi açılıp kapanmıştı sanki. Bir soğuk da üzerimizi yaliyo gibi hissettiriyordum Mert tüm cesaretini toplayip ''Kim var orda '' dedi. ses gelmeyince bende sordum yine cit yok. O sırada biri ''Buraya kadarmis.Isiniz bitti. Aileleriniz öldürüldü.Ama merak etmeyin şimdi sizde onlarin yanına gideceksiniz.'' Mert ile iyice korkup çığlık atmaya başladık. O anda ışıklar açıldı. Ve Sevgi ''Sizi nasıl korkuttum ama '' diyerekten yanimiza geldi. Ben direk Sevginin üzerine atlayip ''Seni geberticem deyio orasini burasini yumruklarken Mertte kahkahalar atarak bizi izliyordu. Sevgi Mert'in neden burda olduğuna bir anlam veremese de o anda sormamisti.Ama o gittiği anda beni sıkıştıracagindab adım gibi emindim. Mert''Yağmur senin ayağın agrimiyo muydu'' diyince birden şaşırdım kaldim. Evet önceden agriyodu ama birden geçmişti. Bunun sevinciyle Sevgiye daha hızlı vurmaya başladım''Ödümu kopardin şapşik'' -Ama çok eglenceliydi'' ''Gösteririm ben sana eğlenceyi'' diyip bi tane daha geçirdim. Sonra sevginin üzerinden kalktim. Sevginin ortalığı daha yeni görme imkani olmuştu. ''Yağmur bu yerdeki mısirlar ne'' ''ııı şey biraz şey olduda savaş ııı öyle işte'' diyince hep birlikte gülmeye başladık. Sonra Mert ben de artık gidim deyip bu eglencemizi böldü-,- Çıkarken benim yanağımi öptü. Taş Çocuk benim yanağımi öptü Oha lan o anın şaşkınlıgiyla bende öptüm. Sonra ayrildik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayata Gülümse
Teen FictionYağmur 17 yaşında lise son öğrencisi olan bir genç kız. Ama hayat yaşa bakmıyor. Bazen en ağır acıları bile genç bir kız yaşayabiliyor. Yaşadığı acılara rağmen ayakta durmayı başarabilen güçlü bir kız o... O kız Yağmur Soysal.