WTF?

64 5 0
                                    

Oha! Oha!Oha!Oha! Sonsuz kere oha! Daha dün 1K olmanın sevincini daha çıkaramamışken bugün 1.1K! Siz beni öldürmek mi istiyorsunuz heyecandan!!! Başkasına göre büyük bir sayı olmasada benim için gayet büyük!! 2-3 hafta boyunca 900'lerde kalıp 2 günde 200 atlamak büyük başarı!  Başarılarınizin devamını diliyorum!!!!! Bide ben bu hikayeyi okuyan olmadığı için erkenden final yapıp bitirmek istiyorum. 30. bölümde final yapacağım yani. Kitabi silmeyi de düşündüm ama istemedim. Sonuçta bu benim ilk hikaye deneyimim. Kalsın istedim. Büyüyünce okuyup gülmek felan. Neyse ben yb'ye geçeyim aslında yazmayacaktim ama 1.1K'yi görünceeee.. 

---------------------------------

"Kaldırın kitapları sınav yapacağim"

WTF??? Sınav? Sürpriz Sınav?  Matematikten sürpriz sınav?  OMG!!! Sıçtık! Cidden sıçtık. Sürpriz sınav olduğu yetmezmis gibi bir de matematikten sürpriz sınav o da yetmezmiş gibi bir de bu hocadan sürpriz sınav!!! Öldüğümüzün resmidir!!

Dün olan yemekhane faciasından sonra Ege bana sürekli tehditkar bakışlarla bakıyor. Korkmuyor değilim hani.. Korkuyorum deli gibi korkuyorum. Aklından bir şeyler geçiyor ama ne? Ne yapabilir ki!!

--

Böyle sınav olmaz olsun! Matematik dersine lanet olsun!  Allah matematiği bulanların evlerine ateşler salsın! Hokuuss pokuss sorular yok olsun! Benim notlar bok  olsun! Matematikçi şok olsun! Ege'de kapak olsun! Lanetin götüne lanet girsin!!

Sınav kafa yaptı. Ne sacmaliyorum ben yha!!!

Çantamın sandalyeden yere düşmesiyle zaten çözemediğim kağıttan kafamı kaldırıp yere eğildim. Çantamı aldım ve yine kağıda odaklandım..

"Hocaam Yağmur kopya çekiyoooorrr!"

WTF! Kopya kimden ben mi? Oh no no!! Normalde çekerim ama bugün çekmedim. Gerçekten çekmedim.. Gözüm bile kaymadı.

"Ne kopyası hocam ya ben bişey yapmadım."

Ege'nin arkamdan alaylı sırıtısıyla bana baktığını hissediyorum. Planı buydu dimi yavrucağın! Ama ben çekmedim onu iddaa etse bile kanıtı yok!!

""Vay namıssız vayy demek benim dersimdee kopya çekeceksiiinn. Pışşşıığk bende kopya çektirecek göz varmııığğ!! Bak gözümeee bak gözümeee!! "

Bak gözümee bak gözümee nedir yav! Bak döşüme bak döşüme dermis gibi töbe töbe ya!

"Hocam ben kopya çekmedim!.''

Ege arkamdan küçük bir kahkaha attı. "O zaman az önce neden sıranın altına eğildin Yağmur Arkadaşım"

Sinirle gözlerimi devirdim. "Çantam yere düşmüştü Ege arkadaşım çantamı alacaktım izniniz varsa"

"Haa o zaman sıranın altına yapıştırılmış kopyaları da sen hazırlamadın."

WTF?? Sıranın altındaki kopyalar!!

Kafamı hemen eğip sıranın altına baktım! Omg! Cidden dolusuyla kağıt var burada üstünde de formuller fasa fiso.. Ben yapmadım!  Gerçekten. Kafamı sıranın altından hızla kaldırdım demek isterdim ama kaldıramadım malesef. Dank!! Kafamı çarpma sesi ve benim acı dolu inlemem! Aaahhh!! Tüm Sınıf bana dönüyor ve kahkahaa!! Matematik hocasının kahkahasi ama yani anırma resmen adam kahkaha atmıyor anırıyor böğürüyor abi. ""Uhahahahohahahhahıhıhahahs""

"Yığmır çıçığım açıkla hemen kağıtları! "

"Hocam kağıtlardan benim haberim yok ben koymadım."

"Anlamadım anlamadııığm eşşek mi doğurdun. Tam da sana göre zaten muşmula surat"

Bu adam gerçekten söylediklerimi neresinden anlıyor. Tüm Sınıf yine kahkahalara boğulmakta yane. Onlara en tehditkar bakışımı attım ama işe yaramadı. Poff!

"Hocam ben koymadım ve kopya çekmedim!."

"Yaw he he yağmur yaw he he düş önüme. Müdüre gidiyoruz Ege bal kabağım sende sınavını bitirdiysen sınıfa göz kulak ol emi çocuğum!"

Puahahahaha Bal kabağım! Puahahahaa! Tüm Sınıf ve ben gülmemek için dudaklarımızı birbirine bastırmış durumdayız. Lan Gülsenize siz gülün ben de güleyim. Cık cık cık hala gülmüyorlar çok ayıp.

Ege denilen mankafa meteor da hey meteor nerden çıktı sadece mankafa o hıh!  Neyse Ege de yüzünü buruşturup öğretmen masasına oturdu. Ve bende bizim sisko gobekli hoca ile mudur odasının yolunu tuttum.

Selaaammm beybisiler! Sizi Çok seviyoree! Hem başta hemde sonda açıklama ajsndf sık sık göremezsiniz bunu! Neyse uzatmicam burayi! Yeni Bölüm belki 1 hafta içinde belki bir ay belki de 2-3 ay içinde gelebilir bunu tamamen read sayisi ve vote ve yorum belirlicek! Neyse iyi gecelerr!

Hayata GülümseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin