Sıcak su mayıştırırken kendimi uykunun kollarına bıraktım.
Sevgi'nin Ağzından:
Kaç saattir Yağmur'un kapısını çalıyorum açmak bilmiyor gerizekalı. Gece o odaya bir giriş. Giriş o giriş yani bir daha çıkmadı. Lan benim laflarıma çok alınıp kendini asmaz dimi o mal. Asar da asar valla. Yağmur bu çılgın Kız. Vay bu yaşımda katil de mi olacaktııım! Gül gibi arkadaşım elimden gitttiiiiii.. Uyuyo desek hiç bir öküzün uykusu bu kadar ağır olamaz resmen kapıyı Kırcam öyle bir yumrukluyorum ki bide benim tiz çığlığımı es geçmemek lazım yani. ''Yaaağğğğğmuuuuuğğgrrr hadi aç şu kapıyı arkadaşım intihar etme lütfen lütfen ben sensiz naparım kölen olim aç şu kapıyı Yaaaaağğğmuuuur o kokuşmuş ayaklarını bile yıkarım lütfen aç lütfen'' En iyisi kapıyı kırmak demi yani. Hadi bir iki üç omzumla kapıya dank. Olmadi kırılmadı. Tabi karizma yerlerde havam battı. Hep filmlerde zaten tek vuruşta kapıyı kırmak. Bir daha dooonkk kapı biraz oynadı ama benim omzum kırıldı galiba ahhh çok acıyor ama stay strong sevgi! belki arkadasin ölüyor sen hala omuz derdindesin cık cık cık çok ayıp çok! Ic sesime lanetler okuyarak kapiya sertçe bikere daha vurdum. Yok anam kırılmıyor bu nuh diyor peygamber demiyor inat etmiş kırılmıyor yemiş yemiş sıcmamis o yüzden bu kadar ağır demek ki dur son bir kere daha Daaaankkk tak tok tuuk evet arkadaşlar o duyduğunuz ses kapının menteşelerinin sökülme sesiydi şimdi kapıyı ittirerek menteşeler sökülünce oluşan boşluktan içeri girebilirim yine çok zekiyim çok güçlüyum super bi kızım süper. Günlük kendimi övme seansim da sona erdiğine göre içeri girebilirim. Kapıdan içeri girip ellerimi gözlerimle kapattım görebilceğim ve sorumlusu ben olan şeyi görmekten çok korkuyordum. Ya şimdi yatağın yanında Yağmur'u havada sallanıyor olarak görürsem naparım ben? Ama şimdi soğukkanlılık zamanı ama şimdi cesurluk zamanı. O yüzden içimden yavaşça 10'a kadar sayıp gözlerimi açtım. Ve görmeyi beklemediğim şeyi gördüm oda boştu hemde tamamen boş. Kesin bu kız camdan aşağı atladı vay ben nerelere gideeem kafami nerelereee vureeem? Koşa koşa cama gidip camdan aşağı baktım. yok anam burda da yok bu deli kız nerde lan bu o değilde okula geç kalcaz? Evet biraz inek bir öğrenciyimdir. Lan senin arkadasin öldü yada ölüyor sen hala okul pesindesin çok kötü bir arkadaşsın namozsuz vicdonsız. Yeter iç ses yeter bana sovmeyi bırak da Yağmur nerde onu söyle. !!!
Banyo? Kesin orda. Ay bu kız kendini jiletle kesmiştiiiiir ayyy ben kan görmeye dayanamam ki ama en iyi arkadaşlar kötü günler içindir o yüzden kan görmeye dayanacaksın Sevgi Ayy ölümü nasıl oldu derlerse jiletle kendini kesti mi diceeez of vay başıma gelenler. Hadi bir iki üç derin nefes al ve banyoya girr.
Hanfendiye bak be biz burda ona bişi oldu diye biyerlerimizi yırtalım hanfendi küvette mışıl mışıl uyusun görürüm ben seni intikama bak şimdi.. Fıskıyeyi alıp suyu en soğuğa ayarladım ve Yağmur'un yüzüne tuttum. Yok artık uyanıyor. Yağmur uyanmıyo! Nefes almıyo elimi ağzı ve burnunun önüne getirdim nefes almıyo gerçekten ölmüş!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayata Gülümse
JugendliteraturYağmur 17 yaşında lise son öğrencisi olan bir genç kız. Ama hayat yaşa bakmıyor. Bazen en ağır acıları bile genç bir kız yaşayabiliyor. Yaşadığı acılara rağmen ayakta durmayı başarabilen güçlü bir kız o... O kız Yağmur Soysal.