Ben Sevgi'ye sarılırken biri gelip arkamdan bana sarıldı. Hey kimdi bu?
Arkamı dönüp bana sarılan kişiye baktım. Tabi ki de Mert gerizekalısından başkası değildi. Onla konuşmamız da gerek. Neden mi ? Bana söyledikleri yüzünden. Hani benim uyuduğumu sanıp fısıldadıkları yüzünden.
''Sen benim karanlıktan çıkmamı sağlayan kurtarıcı meleğimsin. Seni çok seviyorum. Sen benimsin ve hep öyle kalacaksın''
İşte bu benim onun olmadığımı ve benim bir mal olmadığımı söyleyeceğim. Sonra hangi karanlıktan bahsettiğini sorcam vesaire vesaire.
Mert'e dönüp ''benim seninle bişi konuşmam gerekiyor'' dedim Sevgi bana imalı imalı baktı sonra benim de evde işlerim vardı diyip uzaklaştı. Sevgi'ye el sallayıp Mert ile birlikte sahile doğru yürümeye başladık. Bankın yzerinde oturduktan sonra Mert bana dönüp ''Ne konuşcaktın benle'' dedi. Bende konuşmaya başladım.
- Gecen gün bana söylediğin şeyi hatırlıyor musun? Karanlıktan çıkmamı sağlayan koruyucu meleğimsin. Neyin karanlığından bahsediyorsun sen?
Mert'in Ağzından:
Bu Kız hiç unutmaz mı ya ? Ama ben bunu ona şimdi anlatamam ki imkansız yani.
Şimdi ben ona söyle mi anlatcam yani. Ben ailemin yaşadıklarından sonra sadist ve psikopat biri oldum çıktım. Ailem her gün kavga eder her kavganın sonucunda da gider başka evlerde kalırlardı bu ben 6 yaşındayken başladı ve büyüyene kadar devam etti. Onlar başka eve gittiklerinde ben evde tek başıma korkarak uykuya dalıyordum. Çoğu zaman onlara kavga etmemelerini söylediğim için dayak yemişliğim var benim.. Babam annemi sürekli döverdi. ben mi ben daha küçücük bir çocuktum. Yüreğimde buruk bir acıyla yaşardım hep. Anne ve babanın benim ilgilenmeme acısı. Ağladığımda çok kızardı babam erkekler ağlamaz sen erkek değilmisin hanım evladı derdi. Ben her kavgada daha fazla yıpranırdım. Ablam bu kavgalara daha fazla dayanamayıp intihar etti. Ben çok sarsıldım. Ablam bana hem anne hem de abla olmuştu. O intihar ettikten sonra annem ve babamın yanına gidip ''o sizin yüzünüzden intihar etti'' diye bağırdım. Sonuç onlarda hiç bir duygu kırıntısı yok ama benim yüzüme çarpılan bir tokat. Annem bu benim babam olacak aşağılık herife dayanamayıp boşandı genelevde çalışmaya başladı evet annem bir sürtük oldu. her gün başka adamların ıyyy. Babamin da ondan farklı yani yok her gün eve başka kadın atıyor. Zaten böyle bir evde doğan ve büyüyen çocuğun normal olması beklenmez. Bende bir sadist oldum büyüdükçe insanların canını yakmaktan zevk alan onların acıyla çığlık atmaları hoşuna giden bir sadist. Bir depom vardı. Her gün belli bir saatte o deponun önünden geçen ilk kişiye türlü türlü işkenceler yapıyordum. Bunlar arasında tırnak Sökme, diş çıkarma, bazı kadınlara tecavüz, kırbaç ile dövme gibisinden işkence şeyleri yer alıyordu. Tabi onları ailelerinden biri ile tehdit edip polise gitmelerini de önlüyordum. Bir gün oltama Yağmur takıldı. Onun masumiyetine işkence yapmak istemedim ona ne yapabileceğimi düşünürken daha hic bişey yapmasam bile ne kadar ağladığını ne kadar masum bir kız olduğunu fark ettim ama ben Mert Bayrak'sam hiç kimseyi burdan zarar görmeden çıkartmazdım.En acısız ve benim en çok zevk alacağım yöntem Tecavüz!!! Kız çok seksi tabi. Yavaş yavaş kıza yaklaştım.Yok artık! Kız korkudan bayılmış. O sırada kapı yumruklanmaya başladı. Kesin benim adamlardır diye düşünüp kapıyı açtım. Tanımadığım bir çocuğun suratıma attığı yumrukla yere düştüm. Tam yeniden kalkcakken bir daha ve bir daha yumruk attı. Suratımın çarşamba pazarına döndüğüne eminim. Beni yumruklariyla tekmeleriyle bayiltti bu çocuk. Uyandığımda kız yani Yağmur gitmişti. Ama onun masumiyetini gördükten ve daha hic bir sey yapmasam bile ne kadar acı çektiklerini görünce bende devam etmedim bu işe. Sonra tesadüfen yeni kayıt olduğum lise de karşılaştık. Tabi beni tanımadı çünkü yüzümde maske vardı onu kaçırdığımda. Ve şu anda yanımda oturup bunları anlatmamı bekliyor. Ben bunları anlatirsam bir daha benimle konuşmayacağına adım gibi eminim. O yüzden bir şekilde geçiştirmem lazım sorusunu. Gözlerimin önünde sallanan ellle Yağmur'a baktım. Bana doğru kıkırdayıp ''Heyooo çokta zor bir soru sorduğumu düşünmüyorum derin düşünceleriniz bittiyse biraz da ben öğrenmek istiyorum. '' Canim benum sorun çok zor değil ama ben sana açıklayamam demedim tabi ki. Geçiştirmek için ''15 günlük tatil var önümüzde ne yapacaksın'' diye sordum. İşe yaradı galiba çünkü anlatmaya başladı. ''İzmir'e annemlerin yanına gideceğim. '' Ama uzaklaşıyo bendeen. Lan ben ne diyom ya! ''Peki ne zaman gideceksin. ''Uçağım yarın sabah''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayata Gülümse
Teen FictionYağmur 17 yaşında lise son öğrencisi olan bir genç kız. Ama hayat yaşa bakmıyor. Bazen en ağır acıları bile genç bir kız yaşayabiliyor. Yaşadığı acılara rağmen ayakta durmayı başarabilen güçlü bir kız o... O kız Yağmur Soysal.