(hij ziet dat ze doodstil op de grond ligt en voelt haar pols , gelukkig voelt hij haar hartslag wel , maar verder beweegt ze niet... ) Hij pakt zijn mobiel en belt 112 ' Hallo , Politie , Brandweer , of Ambulance. '' ambulance '' . Hallo u spreekt met de Ambulance Wat is er aan de hand? '' Ik heb een meisje aangereden '' zegt de automobilist . '' waar moeten we naar toe komen '' Eindhoven , Aan de willemstraat . Oke bedankt , we komen zo snel mogelijk die kant op.Hij kijkt naar het meisje en bedenkt zich ineens iets... Ik ken haar ergens van... Hoe heet ze ook al weer... uhm Nat.. Nat.. Nathalie! de beste vriendin van mijn zoon! Shit... Het duurt maar een paar minuten en de ambulance is er. Ja héhé dat werd eindelijk tijd , zegt de de automobilist tegen de mensen van de ambulance. " ze rennen naar het meisje toen & zien dat ze niet beweegt , Ze halen een brandcare uit de ziekenwagen en lopen terug naar Nathalie , ze tillen haar erop en brengen haar naar de ambulance. De bestuurder van de ambulance loopt naar de automobilist en vraagt of hij het meisje kent en hij zegt , Ja het meisje heet Nathalie , het is de beste vriendin van mijn zoon. zegt hij. '' Kunt u iemand bellen in de familie? , " Ja is goed . Rijdt u mee naar het ziekenhuis? Vraagt de bestuurder van de ambulance. Ja ik rijd achter u aan. Oké tot straks & De man stapt in en rijd weg. De automobilist rijd er achter aan en als ze bij het ziekenhuis zijn , loopt hij mee naar de kamer waar Nathalie word opgenomen. Hij wil mee naar binnen lopen maar word tegen gehouden door een arts." Meneer , wacht u maar even in de wachtkamer. '' En hij loopt er naar toe. Eenmaal bij de wachtkamer aangekomen belt hij zijn zoon. ' Hey pap , wat is er? Hoi Owen , kun je naar het ziekenhuis komen? ik wacht bij de ingang op je. '' maar wat is er aan de hand dan? zegt Owen. '' dat leg ik je zo wel uit zegt vader. '' Oké kom er aan zegt Owen & hangt de telefoon op. Hij loopt naar beneden en het duurt maar kort en Owen is er al. Hij loopt naar z'n vader toe en vraagt meteen wat er aan de hand is. Hij legt alles uit en Owen schrikt zich dood. Hij vraagt direct waar Nathalie ligt. zijn vader antwoord niet en Owen wil naar binnen rennen maar zijn vader houd hem tegen. Owen doe even rustig.. Je kan niet naar binnen Want de artsen zijn met haar bezig. Owen barst in tranen uit en begint te schelden op zijn vader. '' DIT IS ALLEMAAL JOUWN SCHULD. ALS JIJ GEWOON UIT JE DOPPEN HAD GEKEKEN WAS DIT NIET GEBEURT!!!'' zijn papa schrok hoe Owen uitviel tegen hem , maar hij bedoeld het vast niet zo , hij is gewoon geschrokken. ' Jongen , loop maar even mee naar binnen , kun je even wat drinken en kun je even bijkomen & dan wachten we samen af op de uitslag. 'oke ' zegt Owen en loop met zijn vader mee naar binnen.