Part 5
( Ze knuffelen elkaar helemaal dood en lopen terug naar het bankje.)
Jeeeeeeetje , wat heb ik jullie gemist zeg , zegt tess '' Wij jou ook! , en sorry dat we je waren vergeten hihih '' zeggen Kiri en Janouk. Wanneer gaan we eigenlijk naar Nathalie? '' Nou , ik had net Aan de anderen voorgesteld , dat we strak bij mij gaan eten , en daarna naar Nathalie gaan , en dat jullie dan allemaal bij mij komen slapen? '' zegt Owen. Maar ik kan niet.. Naomi komt bij me slapen , is een hele goede vriendin van me , die ik al heel lang niet heb gezien. Die kan ook wel blijven slapen! Echt meen je dat? Oke , ze gaat hem helemaal spacen ze is echt een grote mainiac!!! He dan kan ik Liezel wel vragen! , zegt Kiri Ja en ik Megan, zegt Janouk. Mag dat Owen? Alsjeblieeeeeeeeeeft. Nou oke , is goed! Goed guys? '' zegt owen? Ja hoor , prima hoe meer meiden , hoe beter ;) zegt Rein tegen Daan. ''Sukkel'' .Zullen we nu dan naar mijn huis gaan? Om te eten? Ja is goed!
* bij het huis van Owen*
Paaaaaap? Maaaaaam? Iemand thuis? Ja ik ben boven , kom er zo aan , Oke mam! ik ben met de jongens , en Kiri Janouk en Tess! Ze blijven hier eten en dan gaan we naar Nathalie oke? * moeder komt naar beneden lopen* Hey Owen , Hey Allemaal. Wat gezellig. Hoiii , zeggen ze allemaal heel vriendelijk terug. Ja prima! , Wat willen jullie eten? uhmmm Patat? Ja is goed , ik maak het eten wel klaar. ga maar wat leuks doen. Willen jullie wat drinken? '' vraagt owen heel beleefd. '' ja lekker , iedereen wil cola , en kletsen wat bij over wat ze allemaal hebben meegemaakt sinds ze elkaar niet meer hebben gezien. Ik zal Naomi even whatsappen , dat ze wat later moet komen , en hier naartoe moet komen , nartuurlijk. Uhm , over 2 uur in het park? Dan zijn we toch wel weer uit het ziekenhuis? Ja tuuurlijk zegt owen. Oke , zal ik ook even gaandoen , zeggen Kiri & Janouk. Kiri opent haar whatapp , en zoekt Liezel.
( k = kiri)
l= liezel)
k; Heeeei Liezell! <3
l ; Hee lieverd!
k; Zin om vanavond bij me te komen slapenn? of nouja niet in mijn huis , het is een verrassing , kom je ?
l ; Aaaaahw waar heb ik die verrassing aan te danken?
k; Omdat je mn beste vriendin bent , en ik weet zeker dat je dit echt super leuk gaat vinden. Over 2 uur in het Park in Eindhoven.
l; Woooh , wat doe je daar? Maar is goed , ben benieuwd. kusss
k ; Tot straks , Kuss terug.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
( T= Tess
n=Naomi)
t; Hee liefjex
n; Hee schat.
t ; Je zou vanavond bij me komen slapen he ? kan je misschien iets later komen? heb een verrassing voor je , en er is iets tussen gekomen. Over 2 uur in het park in Eindhoven Kusss.
n; Jaaaa , en ik heb er superveel zin in! Eindelijk na zon lange tijd elkaar weer zien. Ahw wat lief , wat is het? Whutttt? Eindhoven? Ben je verhuisd?
t; Zie je dan xxx
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Oke wedden , Naomi gaat helemaal flippen , zegt Tess wanneer ze haar telefoon vergrendeld.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(j= Janouk
m = Megan)
j; Heeee megan!
m; Heeee Janouk!
j; Zin om vanavond te logeren , heb ook een verrassing voor je hihih
m; jaaa gezellig! , hoellaat moet ik bij je komen?
j; Uhm over 2 uurtjes in het park in Eindhoven.
m; Oke , uhm Is goed. zie je dan xxx
j: tot straks meiddddd.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Owens mama roept dat het eten klaar is , en iedereen gaat aan tafel zitten. Als ze klaar zijn zegt ze , willen jullie nog een toetje , Nee , We gaan naar Nathalie , Ohja mam , is het goed als hier nog een paar meiden slapen. '' nou vooruit maar , voor deze keer , ze mogen ook het hele weekend blijven slapen als ze willen. Hou het wel netjes , en jullie ruimen zelf de troep op! Ohja voor ik het vergeet te zeggen , Papa en ik , gaan een weekendje weg. Fay gaat naar Opa en Oma toe. Ik heb je gewaarschuwd , Maar ga maar gauw , voor dat het bezoekuur om is. Veel plezier dit weekend! Owen geeft zn mama een kus op haar wang , en iedereen loopt mee naar buiten , en fietsen richting het ziekenhuis.
* In het ziekenhuis*
Waar moeten we heen? Vraagt Tess. Ik heb geen idee , Ik vraag wel even bij de balie , Zegt Daan. Ik loop wel even mee , Reageert Rein en loopt met Daan mee. '' Hallo , kan ik u helpen? '' Ja we zoeken de Kamer van Nathalie. '' Welke Nathalie bedoelen jullie precies? '' Uhhhm , ze is hier vanochtend heen gebracht , vanwege een ongeluk met een auto. '' Oh die , ja goeie vraag , die is net over geplaats naar een andere kamer. Ik zal even kijken. '' Kamer 11 2e verdieping. Oke bedankt , zegt Rein en ze lopen naar de anderen toe. Kom mee , ze ligt op kamer 11 , op de 2e verdieping. Ik ga met de lift zegt Daan & ik met de trap Roept Rein. Wie als eerst boven is. Jongenssss , Stop hier mee , dit is een ziekenhuis gedraag je , ja? Zegt Nils. Maar de jongens horen het niet meer , want die waren er al vandoor. Kiri , Janouk , Tess , Owen en Nils gingen met de lift naar boven. Waar Daan en Rein al op hun stonden te wachten. Nou en wie had er gewonnen? vraagt Kiri. Ik zegt Daan , Helemaal niet reageert Rein boos. Ze waren aan het bekvechten , terwijl de anderen de kamer van Nathalie zochten. Terwijl de jongens nog steeds bezig waren met het bekvechten , waren ze even stil en hadden ze eindelijk door dat de rest al door was gelopen. Kut roepen ze , en lopen achter de anderen aan , die inmiddels al aan de andere kant van de gang waren. Nummer 20 , Nummer 18 , Nummer 16 , Nummer 14 , Nummer 12 , Ahh hier gevonden , '' Owen klopt op de deur , en loopt naar binnen.
( Part 6 komt morgen )
( geef jullie mening alsjeblieft)