Part 3

255 12 0
                                    

Sorry dat het zo lang duurde voordat part 3 kwam. maar ik heb het druk met school. Dus had er geen tijd voor. Hij is ook niet zo lang. Maar de volgende word langer! ( comment als je vind dat er wat moet veranderen , of als je iedeeen hebt. alles is welkom.) 

Part 3 

(" nouja allemaal dankzij Nathalie anders waren we hier niet zeggen ze. "Owen kijkt boos , maar moet eigenlijk toch ook wel even lachen. ) Haha , zegt hij , nou ik ben wel blij dat jullie er zijn! Maar zullen we NU Tess ophalen dan? Zegt Nils , Iedereen is er mee eens en ze gaan met z'n allen op de fiets richting Tess haar huis. 'Laten we nog langs de Starbucks gaan ' zegt Rein. bijna iedereen is het er mee eens. Nee , ik wil zo snel mogelijk naar Tess toe zegt Nils , maar jullie mogen wel gaan ik ga dan alvast Tess ophalen en dan komen we wel terug in het parkje oke? Oke , zeggen ze en fietsen naar de Starbucks toe. 

( Nils onderweg naar Bff Tess) 

zo en nu even Tess bellen of ze thuis is. Nils pakt zijn telefoon uit z'n broekzak en belt Tess. 

(T =Tess

N= Nils) 

t : Hii Nils! 

n hee ! Ben je thuis? 

T : ja hoezo? 

N: Moest ik vragen van janouk en Kiri want ze konden je niet bereiken. 

T : oh oke. 

N ; maar ik ga weer hangen , spreek je later Kuss 

T oke, is goed Kuss

·         Kwartiertje later’

‘’ eindelijk bij Tess. “ding dong” Tess komt naar de voordeur en is helemaal aan het zingen , maar kijkt niet wie er in de deuropening staat. Ze loopt weer de kamer in en gaat vrolijk verder met zingen. Nils loopt naar binnen en zegt ‘’ nou ben ik niet belangrijk? “ Tess kijkt om en ziet dat het Nils is. NIIIIIIIIIIIIIILS OH MY GOD JIJ BENT HET SORRY SORRY SORRY en rent op Nils af. Knuffelt hem 5 minuten lang en laat los. Ik ben zo blij dat je  hier bent! Maar wat doe je hier eigenlijk? ‘’ We hadden afgesproken met Owen. Om te oefenen. Maar toen hoorden we dat Nathalie in het ziekenhuis ligt & kwam Janouk en Kiri langs. Alleen die zijn jou vergeten op te halen , ze zijn Starbucks halen , we hebben afgesproken in het park met hun. Ga je mee? “ja is goed , even snel andere kleren aan. Ze rent naar boven pakt andere kleren uit haar kast. En rent weer naar beneden. Ik ben klaar ‘’ oke , kom we gaan! “ doet de deur op slot en stapt op haar fiets. Hoellaat heb je er afgesproken? ‘’ Niet , zegt nils , We zien ze vanzelf wel. “ haha , oke. Hoe is het met je ? Ik heb je zo gemist! 

one in a million.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu