( '' Owen klopt op de deur, en loopt naar binnen. )
Wacht hier , ik haal jullie zo op! en loopt verder
Vanuit Nathalie
Nathalie? '' hoor ik iemand zeggen. Owen? Ben jij het? '' Ja ik ben het! ik open mijn ogen en zie Owen de kamer binnen lopen! ik maak een gebaar dat owen mij moet knuffelen. Hoe gaat het met je vraagt Owen bezorgt. '' Het gaat goed. ik heb een poosje geslapen , en voel me veel beter! en nu jij er bent al helemaal! '' dokter komt binnen'' Hey Nathalie! & wat was je naam ook al weer? '' owen'' en geeft de dokter een hand. Ik heb de uitslag binnen. Ik heb goed nieuws. Er is niks ergs , je mag zelf svanavond al weer naar huis! Owen Word helemaal blij , en knuffelt me dood Ik word helemaal blij. En dan zegt Owen , Nathalie , ik ga even iets ophalen ik heb een verrassing voor je! Ik kijk verbaasd en zeg oke...
___________________________________________________________________________
Owen loopt de gang op , en ziet de jongens , Janouk , Kiri en Tess. Jongens roept Owen , en lopen naar hem toe. Ja wat is er mogen we naar binnen? Luister even , Nahtalie mag vanavond naar huis toe , Kan een van jullie naar haar ouders bellen om te vragen of ze nu in het ziekenhuis komen? vraagt owen. Ja is goed , doen wij wel zeggen Rein Daan en Nils. Oke , Meiden , als ik kom maar zeg , komen jullie naar binnen oke? * Owen loopt weer naar binnen. En zegt sorry dat het zo lang duurde , maar Hier is de verrassing. '' KOM MAAR BINNEN'' Janouk , Kiri en Tess Komen de kamer binnen schieten en rennen op Nathalie af! '' OMG LIEVERDS , JULLIE ZIJN ER ! IK BEN ZO BLIJ! IK HEB JULLIE ZOOOOOO GEMIST. '' wij jou ook schat , hoe gaat het? '' Ik mag vanavond weer naar huis , goed dus hihi '' Owen kom is hier , zegt Nathalie , en owen loopt op haar af , Nathalie Geeft owen een dikke knuffel , en vervolgens een kus op zijn wang. Dankje wel lieverd! '' Weten mn ouders trouwens al dat ik naar huis mag? vraagt Nahtalie aan de dokter. '' Uhm nee , Wil je zelf bellen of moet ik dat even doen? '' Ze zijn vanmiddag nog langs geweest , maar ze zouden vanavond terug komen , maar ik bel ze zelf wel even. '' Dat hoeft al niet meer Nath , Dat doen de jongens al. WAT DE JONGENS? WAAR ZIJN ZE? ZIJN ZE HIER? MEEN JE DIT? Nathalie , doe even rustig! ja de jongens zijn hier en komen er zo aan. Zeggen de meiden tegelijk. Sorry , maar ik ben gewoon zo blij , niet alleen dan ik vanavond naar huis mag , maar ook omdat jullie er allemaal zijn! Ik ben zo blij met jullie! Hoellang blijven jullie eigenlijk? '' Zolang mogelijk , We hebben nu ja toch 2 weken vakantie. We moeten namelijk nog heel veel tijd in halen. '' Owen zegt , Ja dat zeker! we hebben al wat afgesproken , maar dat zul je straks wel horen nath. '' Owen , zeg het nu ik ben nieuwschierig. '' ik zeg niks, ik ga even kijken waar de jongens blijven. Tot zo en loopt weg.
* beneden in het ziekenhuis*
Hey jongens , wat duurt dat lang! , kunnen jullie ze bereiken? '' Ja we hebben al gebeld. Ze zijn onderweg naar hier. we moesten even beneden wachten. '' Oh oke is goed. Nahtalie was helemaal blij.'' aaahw , ze mag vanavond naar huis toch? '' vraagt nils. Ja klopt , ik ga straks aan haar ouders vragen of ze ook mag komen blijven slapen. Even de gemiste tijden inhalen met zn allen. '' Ja dat moeten we echt doen! Dit gaat echt een hele leuke vakantie worden , dat weet ik zeker!'' zegt rein trots. Duurt wel lang zeg voor haar ouders hier zijn zegt Nils. Ja idd , reageert Daan. Ahh , daar zijn ze. '' Hey , Jongens! Allesgoed? '' Ja prima , Nathalie mag weer naar huis! :) '' Ja de jongens zeiden het al via de telefoon. ben ik enorm blij om. Zullen we naar haar toe gaan? Ja is goed , kom maar mee'' zegt Owen , en loopt voorop richting de kamer van Nathalie. Ik vind het echt fijn dat jullie hier allemaal zijn jongens! '' Maar we zijn niet alleen , zeggen Rein en Nils. Janouk , Tess en Kiri zijn hier ook , maar die zijn al bij Nahtalie. aahhgosh wat gezellig. en wat lief ook. '' Maar we wouden eigenlijk vragen of Nathalie Vanvond ook bij mij thuis komt slapen , wij allemaal slapen er. '' Nou wij vinden het prima , Als Nathalie dat wil , en zin in heeft. Dan mag dat. '' YES roepen ze alle 4. Inmiddels zijn ze ook al aangekomen bij Nahtalie haar kamer.
Haar mama loopt naar binnen , en loopt naar haar toe, Dag meissie , Hoe gaat het met je ? '' Maaaaam ! Het gaat super , ik mag vanavond naar huis! , kijk is wie hier allemaal zijn! '' Ja de jongens vertelde het al! echt super leuk allemaal. En ik heb met de jongens afgesproken dat als je zin hebt en je fit voelt , dat je vanavond met de jongens en de meiden mag logeren , op een voorwaarde! '' en dat is , kijkt Nathalie bang. '' Als je eerlijk zegt dat je je fit genoeg voelt , niet dat we je morgen weer naar het ziekenhuis kunnen brengen. '' Mam , tuurlijk zal ik daar eerlijk over zijn , ik wil nooit meer terug naar een ziekenhuis. bah. '' Oke , dan is dat geregeld. Maar het lijkt me verstandig dat je eerst mee naar huis gaat. dan brengen we je vanavond rond 8 uur wel naar Owen deal? '' oke , is goed. '' Maar wij moeten gaan , we hebben ergens afgesproken , Dan zien we je vanavond. kusss.