part 2

419 12 0
                                    

Part 2

( ' Jongen , loop maar even mee naar binnen , kun je even wat drinken en kun je even bijkomen & dan wachten we samen af op de uitslag. 'oke ' zegt owen en loop met zijn vader mee naar binnen )

Owen gaat zitten , en zijn vader haalt een bekertje water voor hem op en is naast hem komen zitten. '' pap '' zegt owen. ' ja zoon? ' Denk je dat het erg is wat Nathalie heeft? ' Ik heb geen idee, antwoord zijn vader En op dat moment komt er een arst aan en zegt. '' Hallo , U kent Nathalie ?. Owen springt en zegt ja. '' Oke, Ze is wakker , en jullie mogen naar binnen , loop deze kant maar op.. Owen ziet Nathalie liggen , en rent op haar af , OWEEEEN! Ik ben zo blij dat je er bent zegt ze dan. & owen knuffelt haar bijna dood en laat haar niet meer los. '' uhm Owen.. zegt Nathalie en Owen laat haar los. Hoe gaat het met je vraagt hij. Nathalie ziet dat Owen zijn vader binnen komt en begroeten elkaar. Sorry wat zei je Owen? ' hoe het met je gaat zegt hij opnieuw. '' Ow ja prima, ik heb alleen nog een beetje hoofdpijn, maar wat is er nou eigenlijk gebeurt? Owen zegt , mijn papa heeft je aangeren , maar hij zag je niet aankomen. '' Nathalie zegt ; Ohja nu weet ik het weer , achja het is mijn eigen schuld, is zat niet op te letten. Ow , sorry pap! zegt Owen. zijn vader knikt en zegt dat hij naar huis gaat. ik kom ook zo thuis zegt Owen.Zijn vader komt thuis en ziet Rein Nils en Daan bij de voordeur staan. Hey Jongens zegt hij En kijkt ze verbaasd aan. Wat doen jullie hier? We hadden afgesproken met Owen zegt Daan. Owen zijn vader zegt dat hij in het ziekenhuis is kom maar mee naar binnen zegt hij , dat zal ik het wel even vertellen. Ze lopen mee naar binnen en gaan zitten op de bank. Willen jullie wat drinken vraagt de vader van Owen aan de jongens. Jaaa lekker zegt Rein. en de anderen hoeven niks. Nils zegt Maar vertel wat is er aan de hand met Owen? Zijn vader lacht wat en zegt oh Niks met Owen hoor, maar Nathalie ligt in het ziekenhuis , na een aanrijding met een auto en ja jongens dat heb ik gedaan. De jongens schrikken en vragen hoe het met haar gaat. Owen zijn vader vertelt alles en zegt dat Owen ook elk moment weer thuis kan zijn. Oke zeggen ze alle 3 en toen viel er een stilte... Nou ik ga maar eens even bellen , met de ouders van Nathalie zegt de vader van Owen tegen de jongens. Oke is goed, zegt Rein. Owen zijn vader is nog niet de deur uit en Nils roept. TIJD VOOR EEN POTJE FIFA!! Zegt hij , Rein gaat helemaal stuk , Daan en Nils kijken hem aan en vragen Wat valt er te lachen? '' ik heb geen idee zegt Rein. Sukkel roepen Nils en Daan tegelijk.

(in het ziekenhuis)

Nathalie? zegt owen , '' Ja wat is er ? , reageert ze snel. '' Vind je het erg als ik naar huis ga , zegt Owen heel voorzichtig .. ' tuurlijk niet ! ik ben allang blij dat je hier was! zegt nathalie blij. Owen staat op , geeft nathalie een dikke knuffel en zegt '' We appen! '' Doen we , zegt nathalie en Owen loopt de deur uit. Hij loopt naar beneden , loopt naar zijn fiets en pakt zijn mobiel uit zn broekzak. '' 3 gemiste oproepen van Rein , 15 nieuwe berichten op whatsapp. Hij opent whatapp en Schrikt. Shit helemaal vergeten ik had afgesproken met de jongens. Hij belt Rein & hij neemt op. '' Hey owen , zegt Rein. '' Hey man , sorry ik zag het net pas. Ik was in het ziekenhuis en Owen wil allen uitleggen , maar Rein onderbreekt hem. Ik weet het al , je vader heeft het verteld. Oh oke , Ik kom nu naar huis, tot zo! '' tot zo , reageert Rein, maar Owen heeft al opgehangen.

(weer thuis bij Owen)

Nils en Daan kijken Rein aan , en hij zegt dat het Owen was , en naar huis komt. De jongens spelen verder op de playstation. 10 minuten later gaat de deurbel '' ik doe wel open zal vast Owen wel zijn zegt Daan En loopt naar de voordeur. '' DAAAAAAANTJE! Roepen Janouk en Kiri. '' Daan schrikt zich wezeloos en ziet dan eindelijk dat het Janouk en Kiri zijn. Hij krijgt de kans niet om hoi te zeggen , want Kiri vliegt het om zijn nek. KIRIIIIII! roept hij WAT HEB IK JE GEMIST OHGOD. '' schreeuwen ze tegelijk. Kiri laat los & Daan geeft Janouk een dikke knuffel '' Hey Janouk! , Lang niet gezien!. '' Hey daan , nee inderdaad! Is Rein er ook?. Ja, die zit .. Daan kan zijn zin niet afmaken , en Janouk laat hem los , en rent naar de woonkamer toe , ze doet de deur open. Rein en Nils schrikken zich dood en kijken richting de deur. REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEIN!!!! Janouk rent op Rein af & springt boven op hem. '' JANOUK!! wat doe jij hier ? kijkt Rein verbaast terwijl hij nog steeds staat te knuffelen met Janouk. Nou we werden gebeld door de ouders van Nathalie en zijn meteen hier heen gekomen , laat rein los , en geeft Nils een knuffel. Inmiddels zijn Kiri en Daan ook weer binnen. Kiri geeft Rein en Nils een knuffel en vraagt hé , waar zijn Tess en Owen eigenlijk?.Owen is Onderweg naar huis , hij is net bij Nathalie op bezoek geweest , zegt Rein. Kut zegt Janouk... Kiri we zijn Tess vergeten op te halen. Die halen we straks samen wel op zegt Nils. Iedereen knikt. En op dat moment gaat de deurbel. Ik doe nu wel open zegt Nils en loopt naar de deur toe. Hey owen! zegt daan. '' Hey Daan! zegt Owen en loopt naar binnen toe. Wat is dat voor lawaai? wie zijn hier? zegt Owen. Loop maar naar binnen dan zie je het vanzelf. Owen word nieuwschierig en loopt direct naar de woonkamer. Er is niemand zegt Owen. Daan loopt naar binnen en kijkt rond.. maar net.. BOE roept iedereen en ze laat hun schrikken. Owen schrok zich dood , maar zodra hij de meiden ziet rent hij op ze af. Jullie zijn het ! ,Zo gezellig dat jullie hier zijn. '' Nouja allemaal dankzij Nathalie anders waren we hier niet zeggen ze. '' Owen kijkt boos , maar moet eigenlijk toch ook wel even lachen.

one in a million.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu