part 4

214 8 2
                                    

“ haha , oke. Hoe is het met je? Ik heb je zo gemist!”

Ja ik heb jou ook gemist! De jongens wouden voor dat we jou op zouden halen nog naar de Starbucks maar ik zei , ik haal Tess wel op , maar nu ik je eindelijk weer heb gezien gaat het super! Metjou? “ zegt nils met een glimlach op zn gezicht. “’ ahw dat is zo lief Nils. Ik ben echt blij met jou als mijn beste vriend ‘’ weet ik zegt nils opschepperig. Laten we even doorfietsen , ik wil de anders snel zien! WIE ALS EERST BIJ HET PARK IS. Riep Tess , maar ze fietste al weg. ‘’ VALSE START en nils begint harder te trappen.

KUN JE HET NOG VOLHOUDEN roep Tess 5 minuten later, en kijkt achterom en ziet dat Nils haar bijna inhaalt. Hij pakt haar bij de achterkant van haar fiets vast , en trekt zichzelf vooruit. Ja nu wel ‘’ zegt hij. Gemeeeeeenerik! ‘’. Je hebt niet gezegd dat dat niet mocht ;). Ze zien het park , en fietsen rustig verder. Stappen af , zetten hun fiets tegen een boom aan en gaan op het bankje verderop zitten. ‘’ pffff ik ben uitgeput’’ zeggen ze tegelijk , en schieten in de lach. Moet je de jongens niet bellen? ‘’ja zal ik doen , zegt Nils.  

vanuit Rein

‘ 2 x chocola zeg ik en betaal. Hier voor jou Janouk , is je Favo toch? Jaaaaa, dankjewel en ze geeft met een knuffel. Zijn jullie ook klaar? Iedereen knikt. Mn telefoon trilt, en zie dat Nils me belt. ‘’ Hey nils. Hey Rein, Waar zijn jullie?’’ Wij zijn nog bij Starbucks jullie? Wij zijn al in het park. Komen jullie? Ja is goed , en ik druk weg. ‘’ Jongen Tess en Nils zijn al in het park gaan jullie mee , zeg ik maar niemand behalve Janouk hoort me. JONGENS ‘’ he wat? ‘’ Gaan jullie mee ? Nils en Tess zijn al in het park. Ja is goed. Ik loop naast janouk , Daan naast Kiri & Owen komt naast ons lopen. Zullen we anders vanavond bij mij thuis eten? En dan samen naar Nathalie en dan dat jullie met zn allen bij mij komen slapen , stelt Owen voor.

·         In het centrum

Ja goed idee Owen! Ik denk dat Nathalie dat echt heel leuk gaat vinden! Zegt Kiri. Ze zijn aangekomen bij de fietsen en stappen op , fietsen richting het park wat 5 minuten van het Centrum afligt. Hoellaat is het eigenlijk? 1000 Reageert Rein direct en schiet helemaal in de lach. Is het grappig jongen ? zegt Owen. Ook Daan Kiri en Janouk kijken Rein aan. En ineens was het stil.. Maar nu even sirieus Hoellaat is het? ‘’ 16;50 zegt Daan. Ze fietsen het park in en zien Nils en Tess zitten. NILS , TESSS roept Janouk. En fietst er snel naartoe. Ze draaien zich om en zien dat ze er zijn. Tess staat op en rent op ze af. Ze knuffelen elkaar helemaal dood en lopen terug naar het bankje. 

{ sorry mensen ,het duurde een tijde en  hij is misschien een beetje saai. maar het is in elk geval iets. part 5 komt snel! } 

one in a million.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu