twitter.

115 10 4
                                    

( ‘’ Hij is echt zo lief! Maar ergens doet het me pijn wat we Rein aan moeten doen.. hij vind me leuk.. hij is leuk.. maar ik wil oud worden met Nils ,  alleen het voelt echt heel raar.. pff waarom moet altijd alles zo moeilijk zijn’’)

Vanuit Nils

Ik ben zo teleurgesteld in Rein.. maar goed niet meer over praten. Naomi en ik zijn eindelijk samen , en wil het eigenlijk wel aan de mainiacs vertellen.. maar wat nou.. als we negatieve reacties krijgen.. gaat het dan nog wel tussen mij en naomi.. wil naomi me dan nog wel.. mij boeit het niet , ik ben gelukkig en dat moeten ze begrijpen.. maar aan de andere kant , ik wil het beste voor de fans.. pfff lastig.. Ik zal het wel vragen aan de jongens.. maar dan Rein.. hij zal juist heel veel dingen gaan zeggen , zodat ik het niet bekend maak.. ik weet het echt niet meer hoor..

Vanuit Owen

Niemand heeft meer zin in zwemmen , en we gaan weer terug naar mijn huis , ik ging naast Charonne fietsen .. en ik ben zo verliefd! Ik ben nog nooit zo verliefd geweest. We fietsen een beetje ver van de groep , en ik vraag haar of ze even mee gaat naar het bankje. Ze komt naast me zitten en vertel haar hoe mooi , lief ze is , en hoe blij ik met haar ben , ze lacht zo lief terug terwijl er een traan over haar wang rolt , ik veeg de traan weg  en kus haar , ik pak mijn telefoon en maak samen met haar een foto.  Er valt een stilte , maar die stilte is fijn , helemaal niet ongemakklijk.. ik voel me zo op mn gemak bij haar. We staan op en fietsen snel achter de anderen aan. Als we thuis aan gekomen zijn , pak ik mijn mobiel ga op twitter en tweet ; i’m so in love with my beautifull love @TheMainMainiac zet er een foto bij die we zo net hebben gemaakt , en tweet het.

Vanuit Charonne

Zwemmen was echt heel leuk , nu terug naar Owen zijn huis. Owen komt naast me fietsen en vraagt of ik mee ga naar een bankje aan de andere kant van de weg. Ik fiets mee en ga naast hem op het bankje zitten en dan opeens draait hij zich om en kijkt hij me aan met zijn prachtige ogen en zegt; Charonne , je bent echt zo mooi en lief! Ik ben echt blij met jou , ik kan het niet zeggen in woorden hoe blij ik ben , maar ik weet wel dat ik oud met jou wil worden , ik laat je niet gaan mijn liefste. Ik laat een traan vallen van blijdschap. Wat is het een schatje! Maar 1 ding weet ik zeker , hem laat ik nooit van mijn leven meer gaan! Hij pakt zijn telefoon , en we maken samen een foto.  Ik leg mijn hoofd op zijn schouder , en er valt een totaal geen onmakkelijke stilte. Na een minuut of 5 stappen we weer op de fiets naar Owen zijn huis. Als we bij zijn huis aangekomen zijn omhels ik iedereen , en vertel hoe leuk het was. Ik pak mijn telefoon om mijn moeder te smsen dat ik hier nog een nachtje blijf slapen , maar dan zie ik een melding van twitter  ‘’ @owenplayfair ; i’m so in love with my beautifull love @TheMainMainiac , met een foto. Ik open twitter , en zie onze foto , ik sla hem direct op en stel hem in als mn achtergrond. Ik sms snel mijn moeder en loop naar Owen toe. Ik knuffel hem en vertel dat ik zijn tweet heb gezien.

Vanuit Nils

Ik roep de jongens even bij me , en vraag of ze mee lopen naar boven.. ‘’ he uhm jongens.. help me even! ‘’ wassupp? Nou Misschien weet niet iedereen het al , maar ik ben dus samen met Naomi.. sorry Rein.. maar zou ik het bekend maken? Ik twijfel echt.. ‘’ Gewoon doen joh! ‘’ zegt Rein. Oke .. eerlijk gezegd had ik die reactie niet van jou verwacht.. ‘’ begin je nou weer? We hebben toch geprr.. ‘’ jongens stop! Roept Owen , wat is er allemaal aan de hand? Ik begin het te vertellen , en Rein voegt wat toe. ‘’ ah zo.. maar Nils ik vind ook gewoon dat je het moet doen! Zegt daan tegen me. Ik twijfel en zeg.. ‘’ de negatieve reacties.. daar ben ik bang voor.. dat .. straks kunnen we nie.. ‘’ Nils daar hoef je niet bang voor te zijn.. Mainiacs zouden echt blij voor je zijn! Want ze zijn de liefste! Het is joun keuze , en jij bent gelukkig. Gewoon doen broertje!!! ‘’ Oke dan ik doe het !’’ Oke , ja dat klopt over die Mainiacs heeft hij gelijk! Dankzij hun , konden en deden we dit allemaal niet.. ik pak mijn mobiel en open twitter en tweet ; @nilskaller Lieve Mainiacs , bij deze wil ik jullie voorstellen aan mijn meisje   ik hou van je ! @x_kusjenaomi. Ik twijfel geen moment meer en druk op tweeten.

one in a million.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu