{ '' we moeten er nog een hele leuke avond van maken. en dat gaat niet lukken zonder ons haha. '' haha nee inderdaad , kom laten we terug gaan!!''}
'HIER JONGENS de laatste... ' riep Owen. Ook het laatste matras was beneden , en de jongens lieten zich op de matrassen vallen. '' héhé eindelijk klaar. Maar wie slaapt waar? '' dat zien we vanavond wel , en op dat moment gaat de deurbel. niemand staat op want ze zijn allemaal hartstikke lui. IEMAND DOE DE DEUR OPENNNN roept Owen. Nee '' zeggen ze alle 3 tegelijk. sukkels , ik ga wel weer. '' heeeeeee , meiden! Nils , Daan en Rein , horen Owen dat zeggen en staan meteen op. lopen naar de voordeur toe , en knuffelen iedereen, dan komen de meiden binnen en zien dat de matrassen al klaar liggen. zozo , goed gedaan guys.'' zegt Kiri. ''weten we en Rein wenkt met zn wenkbrauwen. ey Owen , kan ik even met je praten?'' ja tuurlijk , is goed. Nathalie kijkt naar Charonne , en knikt. Wij zijn even boven , we komen zo weer'' zegt Owen en word mee getrokken door Nathalie. Wat is er aaaan de hand Natth? '' nou ik moet even met je praten ,en je moet eerlijk zijn , ga even zittten, '' heb je al een leuk meisje? '' vraagt Nathalie aan Owen. Uhm .... nou.... ja .... uhm .... een soort van... '' oeeeeeeh vertel Owie , wie is het ? ken ik haar ? hoe ziet ze er uit? '' oke Nath , als je zo door blijft gaan vertel ik het je niet! Zegt owen , voor de grap. '' sorry ,'' Nou , ja je kent haar... heel goed zelfs... ze is heeel mooi , ze heeft lang bruin haar..en groene ogen... '' ik weet het ! het is Charonne , Ja hé? Ze ziet dat Owen rood word , en dat zegt haar genoeg. Nou daarom wou ik je dus spreken, ze vind jou ook mooi! ik ken haar al heeeeeel lang , en echt heeeel goed! we praten o v e r a l over als we elkaar zien , ookal is dat bijna nooit , maar ze vind jou ook leuk! echt al vanaf het begin van Mainstreet! vertel het haar! het komt goed! !Owen word nog roder ,en zegt heeel zachtjes; echt? '' ja owie echt! , ga iets leuks met haar doen lieverd! '' Dankje , zegt Owen blij , en krijgt een hele grote glimlach op zijn gezicht. '' Maar Owen , ik wil je nog even bedanken , voor alles wat je doet! , niet alleen voor mij , maar voor mainstreet , voor de jongens , voor de meiden hier beneden , ik ben echt blij met jou! en ik ben zo trots op je ! en geeft Owen een hele dikke knuffel. ' graag gedaan lieverd! , ik ben ook super trots op jou! '' Zullen we weer naar beneden gaan? vraagt Owen '' , is goed , dan kan je Charonne weer zien hé ^^ plaagt Nathalie Owen. Hou op , en echt niet over haar beginnen beneden ! alsjbliefffffft! , want je weetwel , dan gaan de jongens weer treiteren enzo , '' ik zeg niks Owie , kom lopen zegt Nathalie terwijl ze hem een duwtje geeft in zn rug en lopen samen naar beneden. '' Hooooii , roepen ze vrolijk , en zien dat niemand in de kamer zit.. Waar is iedereen? '' vragen ze aan elkaar. maar Nathalie ziet ze achterthuis zitten en gaat er heen. '' daar zijn ze , zegt ze en loopt naar buiten. Owen loopt achter haar aan en gaan bij de anderen zitten. '' Zozo , dat duurde lang. Spannend gesprek? Zei Rein , Ja zeker wel , het ging over jou! '' Nathalie ziet dat Liezel schrikt , maar kninkt zodat ze weet dat het niet echt zo is. '' wat , over mij? waarom? '' grapje , sukkel , je moet niet alles geloven! '' zegt Owen. Rein kijkt boos , en zegt verder niks. '' MENSEN WAT GAAN WE DOEN roept Nils , ik verveel me! Zullen we een film kijken? '' Jaaaaa , doen we ! ik weet wel een goede , roept Charonne, en vraagt aan Owen of hij de film '' The impossible'' heeft. '' Uhm nee , wat is dat voor een film dan? '' een hele mooie! , zien jullie vanzelf! heb je een laptop? Ja binnen , loop je anders even mee? Owens gezicht word helemaal rood. '' is goed! zegt Charonne , terwijl ook haar hoofd helemaal rood aanloopt. '' Waarom word je zo rood Owen? vraagt Daan , maar Owen negeert hem. en loopt met Charonne naar binnen toe. '' Hier is de laptop. '' dankjewel!. '' uhm Charonne .. ik moet je iets vertellen..uhmm... Ik vind je leuk... en word rood.... '' ik jou ook! '' zegt Charonne...
( hij is kort , maar het is iets. dit weekend ga ik bezig met de volgende part , en ja dan komt de rest er meer in voor! )