('' uhm Charonne.. ik moet je iets vertellen.. uhmm... ik vind je leuk... en word rood.... '' ik jou ook zegt Charonne... ) Echt? '' kijkt Owen Verbaasd. '' Ja echt! '' Owen die gaat steeds dichter naar Charonne toe en kust haar. ''oke.. uhm de film.. Hier staat ie! , ik ga de anderen halen , zet jij alles klaar? ja is goed! Charonne loopt naar buiten '' we hebben de film gevonden komen jullie? , iedereen volgt Charonne naar binnen , en gaan zitten op de bank. '' Nathh , wil je even meekomen? '' oke , kom er aan. '' we komen zo weee... '' Nathalie , kan haar zin niet afmaken of ze word al meegesleurd door charonne naar de gang. '' wat is er?'' OWEN ZEI DAT HIJ ME LEUK VOND , IK GAF OOK TOE , EN HIJ KUSTTE ME !!! ze omhelsd Nathalie. '' NEEE ECHT! BEN ZO BLIJ VOOR JE ! '' allemaal dankzij jou! dankje lieverd! , kom laten we terug gaan voordat ze al begonnen zijn met de film , we praten er vanavond wel over oke? '' is goed! Charonne gaat naast Owen op de bank zitten , en Nathalie , is aan de andere kant van Owen gaan zitten. Owen pakt , zonder dat iemand het ziet Charonne haar hand. Ze gaat tegen hem aan liggen , en gaan de film kijken.
De film is afgelopen en Charonne is in slaap gevallen op Owen zn schouder. Awwwwh ze is zo lief als ze slaapt zegt Owen. En maakt haar voorzichtig wakker. '' Charonne , schatje, wakker worden. '' Charonne langzaam wakker en word rood als ze ziet dat ze in slaap is gevallen bij Owen tijdens de film. Zullen we gaan slapen , ik ben ook best wel moe , zegt Naomi. iedereen knikt , en eerst gaan de meiden naar boven om zich om te kleden. '' Zo Charonne, vertel is .. is dat wat tussen jou en Owen , vraagt Tess. '' Oke meiden , ik ga jullie iets vertellen maar mondje dicht he. '' ik zeg niks! '' zegt Naomi en iedereen is het met Naomi eens. '' Nou oke , toen Owen en ik naar binnen gingen , om die film op te zoeken , zei hij in een keer tegen me dat hij me leuk vond , ik heb gezegd dat ik hem ook leuk vond , en hij kustte me! '' WAAAT! NIETT? ECHT AAAAAAHHHH! alle meiden spacen hem , en zijn zo blij voor Charonne. '' maar meiden mondje dicht he!
De jongens zitten beneden te wachten tot de meiden klaar zijn. Nou vertel op Owen , wat is er gebeurt met jou en Charonne? '' zegt Nils. '' Oke mond houden ! , we hebben toegegeven dat we elkaar leuk vonden , en ik heb haar gekust. '' goed bezig bro! zegt Daan. ik denk dat ik haar morgen ga vragen...'' Gewoon doen broer! , het komt goed! '' zegt Rein.'' Dankjewel guys. '' Als de meiden klaar zijn gaan de jongens zich klaarmaken , en gaan de meiden in bed liggen. Charonne pakt haar telefoon en tweet ; @TheMainMainiac ; i'm so in love <3. scrolld nog wat door haar tl heen. en dan legt ze haar mobiel weg. Ze valt bijna in slaap en dan voelt ze in een keer een arm om haar heen. ze is te moe om om te kijken wie het is.
vanuit Naomi
Ik word wakker en voel nogsteeds een arm om me heen.. Ik draai me om en zie dat het Rein is. pff ik wist dat hij me leuk vond , hij is ook super leuk! Maar ik ben verliefd op Nils , en dat gaat niet veranderen , ik ga er alles om doen , zodat Nils de mijne word. Ik sta op en ga wat te drinken pakken , ga op de bank zitten kijkend naar Nils en Rein. ik krijg tranen in mn ogen en begin te huilen. Rein word wakker en kijkt om zich heen , hij ziet me huilen en springt omhoog , hij komt naar me toe en troots me. hij vraagt wat er is , en ik verzin snel een smoes , dat ik heel blij ben omdat ik gewoon met mainstreet heb geslapen.. ik ben er ook heel blij mee! , maar hij mag niet weten dat ik Nils wil.. ik wel hem niet kwetsen! '' oh oke , zegt hij tegen me , en hij zoent me. ''