part 8

159 6 3
                                    

('' WOW WAT WACHT IS EVEN . DUS IK .. GA VANAVOND MET JULLIE ALLEMAAL EN MAINSTREET LOGEREN? IK , LOGEREN? MET MAINSTREEEET? NOWAAAAAAAY! ( ik zei je toch die gaat flippen) ja Naomi , Dat ga je. '' AAAAAAAAAAAHW OHMYGOD DANKJEWEL DANKJEWEL DANKJEWEL DANKJEWEL! haha gek ding ben je ook he. '' zegt tess. En ze zijn aangekomen bij de andere meiden maar voor dat ze erop af lopen zegt tess nog even snel tegen naomi '' niks zeggen over vanavond". Naomi kninkt en loopt achter Tess aan naar de anderen. Hey Girls. zegt Tess. Dit is naomi , ze is mn beste vriendin.' Hey meiden. '' Hi reageert iedereen. Kiri Janouk en Tess kijken elkaar aan en besluiten het te vertellen. Oke we willen jullie wat vertelen... Nou zeg dat het de verrassing is alsjeblieeeeeeeft zegt Liezel. Ja liezz , het is de verrassing en jullie gaan het heel leuk vinden! '' oke wie gaat het vertellen'' Doe ik wel zegt kiri. Oke is goed. '' Nou girls. jullie kennen de 4 knapste jongens van nederland toch? Naomi schreeuw keihard '' JAAA DUHHH MAINSTREEEET. Ja die ja , haha. Nou , Dat zijn onze beste vrienden , Nils is de beste vriend van Tess , Daan , van mij , en Rein van Janouk en Nathalie , die komt vanavond van Owen. Wij .... gaaan.... LOGEREN MET MAINSTREEEET VANAVOND!!! iedereen is aan het gillen. en knuffelen elkaar helemaal dood. '' maaaaar we moeten nu wel snel gaan , anders komen we telaat. We gaan naar Owen zijn huis. Gaan jullie meeeee guuurls? JAAAA!

* aangekomen bij het huis van Owen*

Janouk belt aan , en wacht tot er iemand naar de deur komt. Er doet iemand open , maar de meiden zien niet wie het is en beginnen al helemaal te spacen. en vooral Naomi OMG OWEN OMG OMG OMG TESS DAT IS OWEN! '' JA naomi , dat is Owen , doe is rustig je staat helemaal te trillen! Ahw Naomi , kom is hier. Owen maakt een gebaar dat Naomi naar hem toe moet komen , om hem te knuffel en zo dus rustig te krijgen. '' Oke.." Naomi loopt naar Owen toe , en Owen knuffelt haar. Ik ben ook maar gewoon een normaal mens hoor. '' Nou het is wat je normaal noemt! '' haha dankje. zegt owen , en laat de anderen binnen. Ze lopen de woonkamer in en zien de jongens zitten. ondanks de nieuwe meiden elkaar niet kennen knuffelen ze elkaar helemaal dood. '' OH MY GOOOOOOD MAINSTREET OMG OMG OMG OMG roepen ze samen. De jongens liggen helemaal in een deuk. Maar Tess schaamt zich dood. MEIDEN DOE IS RUSTIG. '' Haha , rustig maar Tess, we zijn het wel gewend. het geeft niet. '' oh oke haha. '' Rein loopt naar de meiden toe , hij wil zich voorstellen , maar dat is al niet meer nodig. hij loopt op Naomi af en knuffelt haar , uit het niets... Ook Nils en daan geven alle meiden een knuffel. '' Ga zitten , zegt owen , en vraagt of ze wat drinken willen. Iedereen wil sinas en ze gaan zitten op de bank. dan gaat de deurbel. en iedereen behalve Naomi , Liezel en Megan en Charonne rennen naar de voordeur. NATHALIEEEEE roepen ze met zn allen , en Owen doet de deur open. '' Hiii lieverddds zegt nathalie , en word omhelst door Kiri , ze loopt naar binnen toe , en knuffelt iedereen. '' Kom mee naar binnen dan zullen we je voorstellen aan Megan , Liezel en Naomi. en we hebben nog een verrassing voor je! '' Jeetje , wat een verrassingen... Nathalie loopt de kamer binnen , en het eerste wat ze ziet is Charonne. ''CHARRRRR'' roept ze en ze rent er op aff. '' LIEVERDDD! wat goed je te zien! ik schrok zooo erg hé. ben blij dat het goed gaat lieverd. '' met mij gaat het prima , voel me helemaal beter. vooral nu jullie er allemaal zijn! '' oh wacht even , ik zal me eerst even voor stellen , ze geeft naomi , liezel en megan een hand en zegt '' hoi ik ben Nathalie. iedereen stelt zich aan elkaar voor. en gaan met zn allen op de bank zitten. ze kletsen wat bij en dan zegt Nathalie , meiden zullen we anders even een rondje gaan lopen? dan kunnen we even elkaar leren kennen en wat bijkletsen. '' ja is goed.'' Veeel plezier! wij maken hier de bedden wel klaar. '' en de meiden lopen de deur uit.

Vanuit Owen

Zooo , jongens kom we gaan naar boven , alle spullen klaarmaken. en de jongens lopen mee. Maaruh Reintje.. Volgensmij ben je een beetje in love met Naomi , is het niet? Rein bloost maar zegt niks. Daan kijkt Rein aan en ziet dat hij rood word. '' het geeft niks , geef maar toe , we zien het toch aan je! Oke oke , ja ze is echt een heel mooi meisje , maar ze ziet toch niks in me ... '' daar ga ik achter komen '' zegt owen. Het komt goed broertje zegt Nils. Laten we nu maar bezig gaan met de bedden.

Vanuit De meiden.

Wie vinden jullie eigenlijk het leukst girls? '' vraagt Kiri. sowieso Nils , alleen volgensmij vind Rein me leuk... '' zegt Naomi. '' hoezo? vraagt Nathalie. '' nou hij knuffelde me helemaal uit het niets... '' Ahw dat is zo lief! reageert nathalie. En die van jullie? '' De mijne sowieso Owen! zegt Charonne. Hij is gewoon zo lief! niet alleen net voor Naomi , maar ook voor Nathalie , hij is zo mooi! hij is gewoon perfect! '' je wil hem hé je wil he'' zegt Nathalie lachend. '' Misschien , zegt Charonne wanneer ze rood word. En die van jullie dan? Liezel en Megan? vraagt Kiri '' de mijne Daan , zegt Liezel. '' de mijne Rein , maar dat begrijpen jullie hopelijk. hij is gewoon de allermooiste , perfect , lief alles! '' Ik zie nieuwe stelletjes aan komen guuuurls! '' roept Nathalie blij. En ja Charonne , je hebt gelijk Owen is mn aller beste vriend , en een beter vriend kun je gewoon niet krijgen. ik ben zo blij met hem. Ik zal een met hem gaan praten :). ej Liezel , ik ga wel even met Daan praten , is kijken of hij je ook een leuk meisje vind ;) Enne , Naoooomi , en megan , zal ik er is achterkomen wie Rein leuk vind? '' ze knikken allebei. '' Meiden zullen we terug lopen naar de guys. We moeten er nog een hele leuke avond van maken. en dat gaat niet lukken zonder ons haha. '' haha nee inderdaad , kom laten we terug gaan!!

( hij is niet echt lang. part 9 kan lang gaan duren. ik heb het druk dit weekend. vanavond ga ik uit , morgen moet ik oppassen  en zondag ga ik naar mainstreeeeeet ! !<3 '' hoop dat jullie het een beetje leuk vinden... )

one in a million.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu