part 11.

123 5 2
                                    

'' ( ik ben er ook heel blij mee , maar hij mag niet weten dat ik Nils wil.. ik wil hem niet kwetsen! '' oh oke , zegt hij tegen me en hij zoent me. '' ) ik duw Rein weg , en loop de kamer uit. klap keihard de deur dicht. als ik op de trap zit , bedenk ik me ineens dat iedereen nog lag te slapen. kut. ik hoor de deur open gaan , ik wil niet kijken wie het is. '' wat is er? '' ROT OPP schreeuw ik en ren naar boven. '' ik hoor dat iemand achter me de trap op loopt , en ik draai me om , het is Nils. ik loop naar hem toe en knuffel hem.

vanuit Nils

Ik word wakker , doordat iemand keihard een deur dicht gooit. ik kijk om me heen , en zie niemand. ik ga kijken wie er uit de kamer liep , en zie Naomi daar op de trap huilen. ik vraag wat er is , maar ze schreeuwt ROT OP. ze rent naar boven , en ik ren haar achterna. Ze draait zich om en knuffelt me.

Wat is er ? '' vraagt nils. '' ikk.. kann.. hett niet vertellen.. ''zegt Naomi snikkend. '' Je kan me alles vertellen Naomi! ALLES! '' je bent zo lief... nou oke.. Ik vind je al vanaf het begin dat ik je zag helemaal geweldig.. je prachtige ogen.. je mooie stem.. alles.. en Rein vind mij volgensmij leuk.. gisteravond kwam hij bij me liggen, met een hand om me heen. en zo hebben we dus de hele nacht geslapen. ik werd wakker , ik stond op , ging op de bank zitten en begon te huilen... omdat ik Hem niet wil maar JOU! alleen durf ik hem dat niet te zeggen , ik wil hem niet kwetsen! hij werd wakker en kwam naar me toe.. hij vroeg wat er was maar ik verzon gauw een smoes , dat ik gewoon heel blij was dat ik met jullie ging slapen , en hij zoende me... '' Dat is echt lief naomi , wat je zei over me.. maar je moet het tegen Rein zeggen .. ik wil wel met je mee.. we kunnen dit samen doen.. want er is een ding dat je moet weten... ik wil jou ook.. ook vanaf het begin dat ik je zag! en kust Naomi. Samen kunnen we dit lieverd! Naomi knuffelt Nils , en bedankt hem voor alles. Samen lopen ze naar beneden. Iedereen is al wakker als ze beneden komen. Rein komt naar Naomi toe , maar Naomi zegt dat hij weg moet gaan. Tess komt naar Naomi toe , en knuffelt haar en vraagt wat er is. '' ze legt alles uit.

Rein kan ik even met je praten? '' vraagt Nils. '' tuurlijk bro. '' vind je naomi leuk? vraagt Nils aan Rein. '' nou ... uhm... ja.. hoezo? '' Kunnen we dan zometeen even met z'n 3en praten? '' ja?..

Wat gaaaan we doen vanmiddag? '' nou uhm Ik Rein en Naomi , die moeten even praten , dus wij doen verder niks. jullie mogen wel wat leuks doen. '' Uhm zullen we de stad ingaan? '' neh , ik wil zwemmen!! '' zegt Kiri. Wie gaat mee? Daan Janouk Charonne Owen en Liezel gaan met Kiri mee. en de rest gaat naar de stad. '' wij gaan ons klaarmaken , tot zooo! roepen Owen en Daan tegelijk , en lopen naar boven. als ze 10 minuten later terugkomen , gaat de rest zich klaarmaken , voor een dagje zwemmen , of een dagje naar de stad. Als ze klaar zijn gaan ze met zn allen op de fiets. en blijf Nils , Rein en Naomi thuis. '' ik kom zo weer , ik ga me even omkleden. '' wacht Naomi , ik ga even met je mee, we komen zo weer Rein. ''

Nils en Naomi lopen samen naar boven , Naomi gaat naar de badkamer en kleed zich om , Nils doet het zelfde maar dan in Owen zijn slaapkamer. Naomi klopt op de deur van Owens slaapkamer en wacht tot Nils antwoord'' kom maar binnen'' Ze rent naar Nils toe en begint hem te knuffelen. '' ik durf het niet Nils... '' zegt ze. '' Lieverd , kom is even zitten .. Je moet het vertellen! , als je het niet verteld blijft hij denken dat hij nog kans bij je maakt! ik wil niet dat het allermooiste meisje die ik ken , straks helemaal kapot gaat! maar voordat we gaan praten wil ik je toch nog even iets vragen... '' nou..'' antwoord Naomi bang '' Wil je mijn meisje zijn? '' ja! En kust hem. '' Gaan we nu snel naar beneden praten met Rein? '' Samen kunnen we dit lieverd! Nils pakt haar hand , en lopen samen naar beneden. voordat ze de woonkamer in lopen , laat Naomi zijn hand los. en loopt naar Rein toe. '' Rein kom je? '' en Rein loopt mee naar de bank. ze zijn anderhalf uur verder en ze hebben gepraat. Nils en Naomi hebben verteld dat ze een stel zijn enhet is allemaal goed gepraat. Rein bood zn excusses aan voor zijn domme gedrag en gaan met zn drieeën er een leuke middag van maken.

one in a million.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu