het blijft moeilijk.

110 8 2
                                    

('' Rein bood zn excusses aan voor zijn domme gedrag en gaan met zn drieeën er een leuke middag van maken. '') Zullen we vanavond weer met zn allen logeren? '' vraagt Naomi , het is zo gezellig met zn allen.. '' ik zal Owen even bellen. '' zegt Rein.

Vanuit Rein

Ik loop de kamer uit ,naar boven om mijn telefoon op te halen , en Owen te bellen. ‘’ Joo broertje , is alles oke? ‘’ Ja hoor we hebben alles uit gepraat , maar dat is niet waarvoor ik bel , Naomi vroeg of we vanavond weer met zn allen gingen slapenn? Is het goed? ‘’ ja , is goed. Wij komen er ook zo aan hoor. Oke tot straks’’ yooo.

Ik hang op en ga op Owens bed zitten. Ik  baal zo enorm dat Nils en Naomi nu samen zijn. Naomi is zo’n leuk meisje , maar ik moet haar vergeten , niet alleen voor haar , en voor mezelf , maar ook voor de vriendschap van mij en Nils , en Mainstreet ik moet er een punt achter zetten.. ik pak mijn mobiel en app Janouk en stuur haar een bericht.

‘’ Hee janouk! Je hebt het verhaal misschien nog niet gehoord , maar ik vind naomi leuk , probeerde haar te fixen.. en kuste haar vaochtend.. ze is huilend weggelopen , We zeiden dat Nils ik en Naomi moesten praten .. en hun zijn nu dus samen.. Het breekt me.. maar ik moet er een punt achter zetten , kan ik straks misschien even met je praten? ‘’

Vanuit Naomi

Zullen we vanavond weer met zn allen logeren? Stel ik voor aan de jongens. Ze vinden het goed en Rein gaat Owen bellen. Ik zit beneden met Nils en knuffel hem , ik ben zo blij met hem! En eindelijk kan ik hem de mijne noemen , ik ben nog nooit zo blij geweest met iemand! ‘’ NILS! Ik hou van je ‘’ fluister ik in zn oor , en onze wangen kleuren lichtjes rood. ‘’ ik hou ook van jou mijn liefste’’ zegt hij , en kust me. Hij is echt zo lief! Maar ergens doet het me pijn wat we Rein aan moeten doen.. hij vind me leuk.. hij is leuk.. maar ik wil oud worden met Nils , alleen het voelt echt heel raar.. pfff waarom moet altijd alles zo moeilijk zijn.

- sorry mensen , voor deze korte part. maar ik heb niet veel tijd , ik moet nog even goed leren om over te kunnen. maar morgen heb ik tijd en ga ik waarschijnlijk verder met part 13. hope you like it , hopelijk vinden jullie het niet erg.

* comment voor mening

* comment voor ideeën

thanks xxx

one in a million.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu