part 14

108 5 3
                                    

(‘’ ik pak mijn mobiel en open twitter en  tweet; @nilskaller lieve Mainacs , bij deze wil ik jullie voorstellen aan mijn meisje @x_kusjenaomi ik twijfel geen moment meer en druk op tweeten. ‘’ )

 Vanuit Elsa

Ik zit op de bank , en scroll rustig door mijn tl van twitter , en tot mijn schrik zie ik een tweet van Nils.. Nils Käller , ja Dé Nils van Mainstreet. Hij heeft… wat een.. nieuwe vriendin .. dit moet ik Roos vertellen! ik zit huilend achter mijn mobiel , en app naar mijn beste vriendin.

 Elsa ; Omgggggg , liefje! , ik zit hier helemaal te huilen! , heb je de tweet van Nils gezien?

Roos; Liefffffje , nee niet gezien! , wat is er dan?

 Elsa; Kijk maar even

 Roos; oke

 Elsa ; en gezien?

 Roos; Ja , en wat is daar zo erg aan , dat is toch leuk voor hem?

 Elsa; wat nou , wat is daar erg aan , N I L S HEEFT EEN NIEUWE VRIENDIN , NILS MIJN EX JA?

 Roos; ja dat zeg je goed ‘’ je ex’’, Elsa , laat het achter je , het is over tussen jullie , vergeet hem , en gun hem een beetje geluk zeg jeetje.

 Elsa; Leuke vriendin ben jij zeg? , je neemt het gewoon voor hem op?

 Roos; Het is niet opnemen voor hem wat ik doe hoor , ik maak je iets duidelijk , zodat jij hem vergeet , tot dat er oorlog komt , en geloof me ik wil niet dat dit tussen ons in komt staan! , dat wil ik echt niet , maar je moet wel beseffen dat het over is tussen jullie , vergeet hem ,  jij bent fout geweest niet hij , ik weet zeker dat hij jou allang is vergeten. Jij ben vreemdgegaan niet hij!

 Elsa; nou dat is makkelijker gezegd dan gedaan , dit helpt echt helemaal niks weet je dat! Pff ik heb echt niks aan je he! En die Naomi moet uitkijken , Nils word van mij , ik ga er alles aan doen omdat voor elkaar te krijgen.

 Roos gaat offine

 Vanuit Roos

 Pfff krijg ik in een keer een apje van mijn beste vriendin , dat haar EX een nieuwe vriendin heeft. Ik wil er best voor haar zijn , maar als ze gaat aanstellen dat hij een nieuwe vriendin heeft terwijl ze zelf vreemd is gegaan , moet ze niet gaan zeuren , want daar kan ik echt niet tegen. Wat ze net tegen me heeft gezegd breekt me echt! Maar ik ga me er geen aandacht meer aan besteden , als zij vind dat ik een slechte vriendin ben dan zoekt ze toch lekker een ander ,  maar ik denk dat ik haar morgen toch nog wel even ga appen wat ze precies bedoeld met ‘’ die naomi moet uitkijken’’ . pff het zit me echt niet lekker. Nja ik loop naar mijn kamer , pak oordopjes van mn bureau af , en loop naar mijn bed , ga er op liggen  en ga muziek luisteren ‘’ all we wanna do’’ van Mainstreet. Ja dan mag mijn beste vriendin dan wel de ex zijn van DE Nils Käller , maar daarom mag ik wel fan zijn van ze ;). Voor ik het weet val ik in slaap.

 Vanuit Elsa

 Waar ben ik mee bezig… waarom doe ik dit .. waarom doe ik zo gemeen .. ik meende het niet.. het was niet de bedoeling… ik ben haar kwijt… ik heb mn leven verpest… ik ben een mislukkeling .. pffff. Die Naomi , haar moet ik pakken .. ik ga ervoor zorgen dat IK weer gelukkig ben met Nils. Want alles wat hij wil ben ik , en die Naomi , die komt er nog wel achter.

SORRY DAT HIJ ZO KORT IS. MAAR IK HEB DIT IN EEN HALFUUR GESCHREVEN.

ik ga nu verder met andere part. of hij staat er vanavond op. of anders morgen.

comment xoxo

one in a million.Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu