75

1.4K 109 56
                                    

Niall wpadł w objęcia Louisa, który był przerażony wyglądem swojego przyjaciela. Blondyn bardzo schudł, miał worki pod oczami z przemęczenia i stracił iskierki, które kiedyś przepełniały jego oczy.

- Miałeś rację, Louis - wyszlochał. - Mogłem cię posłuchać. Oszczędziłbym tyle..

- Cichutko, Nialler.

- Ale miałeś rację..

- Myślisz, że mnie to satysfakcjonuje, gdy przez to cierpisz? Chciałem, abyś zostawił tego dupka z samego siebie, a nie przez takie świństwo. Nie życzyłem ci tego. Cokolwiek ci pisałem w jego temacie było pod wpływem nerwów i nie miało na celu cię urazić, ale zrozum. Cholernie się martwiłem, że dojdzie właśnie do tej sytuacji i czuję się współwinny, że naprawdę do tego doszło.

Niall złapał za rękę Louisa i zaprowadził go do swojego pokoju, gdzie spokojnie chciał wypłakać mu się w ramię.

Położył się na łóżku, gdzie od razu obok niego znalazł się szatyn, biorący go w swoje ramiona. Niall wsłuchiwał się w bicie serca przyjaciela, próbując się uspokoić.

Telefon blondyna zawibrował kilka razy, dlatego postanowił sprawdzić, co stanowiło przyczynę, mimo tego jak cholernie dobrze było mu w objęciach Tomlinsona.

Zmarszczył brwi, widząc powiadomienia z portalu, na który nie logował się od dnia, gdy dowiedział się o zagraniu ciemnookiego.

Zayn odblokował użytkownika niallerxhoranoo

Zayn: Kochanie, daj mi wytłumaczyć.

Zayn: To nie jest tak, jak myślisz, że jest.

Zayn: Wszystko wygląda inaczej niż na tym zdjęciu.

Zayn: To znaczy. Pieprzyłem go, ale..

Zayn: To był błąd albo błędy, jeśli chcesz znać prawdę.

Zayn: Pieprzyłem go codziennie, odkąd "rzekomo" wyjechałem z Mullingar.

- On do mnie napisał, Lou - wyszlochał.

Bolało go to, co właśnie przeczytał, ale nie chciał mówić o tym Louisowi. Było mu wstyd, że stracił dziewictwo z kimś, kogo tak naprawdę nie znał i nie powinien wierzyć, jednak coś go ciągnęło do Mulata.

- Zablokuj go. Szybko.

Niall trzęsącymi rękoma wszedł ponowne w aplikacje, nie czytając nowych wiadomości, jakie dostał od ciemnookiego.

niallerxhoranoo zablokował użytkownika Zayn

Odrzucając telefon na łóżko, pobiegł do łazienki, gdzie zwrócił cały alkohol, który w siebie wepchnął poprzedniego dnia. Po chwili do pomieszczenia wszedł Louis z butelką wody i małym pudełeczkiem, które Niall od razu użył.

- Wszystko się ułoży - szepnął, pocierając plecy przyjaciela, choć sam nie był pewny własnych słów.

♡♡♡
4/5

Trust • Ziall • Texting✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz