Od samego początku chciałam poprowadzić to ff w ten sposób, jednak po drodze dokonałam kilku potknięć jak związek Zayna z Niallem czy urocze randki. Zakończenie mniej więcej od początku miało tak wyglądać, jednak uszyło lekkiej modyfikacji.
Horan miał być naiwnym nastolatkiem, który godzi się na spotkanie z osobą, poznaną w internecie, która dokonuje na nim gwałtu, jednak poznaliście kompletnie inną wersję tego ff.
Jestem jednak w miarę zadowolona z "Trust", bo jest pierwszym moim fanfiction, które skończyłam w założony na początku sposób.
Powinnam założyć oddzielne opowiadanie z pierwotnymi zakończeniami.😂 "Trust" też przez pewien czas miało zakończyć się jeszcze inaczej. Happy end.
Ogólnie to pierwsze rozdziały powstały wtedy, gdy uczyłam się na sprawdzian z biologii i bardzo się stresowałam. 😂 Pomogło mi to.
Dzień rozpoczęcia: 29.10.2017
Dzień zakończenia: 19.11.2017
Wyświetlenia: 6.9kOsiągnięcia: (ogromnie za to dziękuję, bo od 4.11 do 27.12 trzymało się to ff w rankingu.👀)
#24 w fanfiction | 27.12.2017
Dziękuję Wam również za każdą aktywność!🔥Nawet sobie nie wyobrażacie, jak się cieszyłam, gdy widziałam dochodzące gwiazdki, komentarze czy nowe osoby. Jestem początkującą użytkowniczką, dlatego cieszy mnie każdy sukces czy osiągnięcie, które dla kogoś innego może być znikome, a dla mnie jest powodem, aby uciekać w świat wattpada coraz częściej. ❤ Słowa podziękowań i tak nie potrafią wyrazić tego, co naprawdę czuję, więc mam nadzieję, że mnie rozumiecie.
To opowiadanie miało być dla mnie odskocznią, do którego zaglądałabym wtedy, kiedy dopadłaby mnie nuda, a stało się tak, że dodawałam po parę rozdziałów dziennie, dzięki waszej motywacji gwiazdkami i komentarzami. 😎 Mam nadzieję, że nikt nie ma mi za złe zakończenia!
Myślę, że już niedługo powinno pojawić się na moim profilu nowe ff. Byłoby to opowiadanie połączone z textingiem pt. "Someone Closer" o Ziallu. Jeśli ktoś będzie zainteresowany tą historią czy ogólnie moją aktywnością, to niech nie wyrzuca tego ff z biblioteki, bo jak zawsze dodam rozdział z zapowiedzią, opisem itp bądź zaobserwuje mnie, bo zawsze publikuję komunikaty na głównej dla obserwatorów.
Dziękuję Wam za wszystko!🌷 Kocham bardzo mocniutko, Moobscene.
CZYTASZ
Trust • Ziall • Texting✔
FanfictionPiętnastoletni Niall poznaje na czacie o cztery lata starszego Zayna, który wydaje się być miłym i poukładanym maturzystą. Chłopak coraz bardziej angażuje się w znajomość, nie zważając na to, że jego internetowy przyjaciel może nie być tym, za kogo...