Części 1 Rozdział 7

786 33 5
                                    

-Remek, chyba pomyliliśmy domy.-Powiedział do mnie cicho. Ja stałem jak kołek widząc błyszczącą podłogę, posprzątane szafki i dwie KSIĘŻNICZKI nakrywające do stołu.
-Na co się tak gapicie?-Zaśmiała się czarnowłosa.
-Chodźcie jeść.-Uśmiechnął się Mulciak. Uśmiechnięci ściągnęliśmy buty, żeby nie na brudzić po czym usiedliśmy do obiadu. Każdy nałożył sobie na talerz zaczynając rozmowę;
-Mm...Jakie dobre...-Zachwycał się Merghani. Faktycznie było bardzo smaczne.
-Kto gotował?-zapytałem.
-Michał znalazł przepis, a wykonaliśmy razem.
-Skąd znasz jego imię?
-Ups...Wymsknęło mi się.-Zachichotał Rychlik.
-On jest Michał-Wskazywała palcem- On Kuba, nie znam tylko twojego imienia. -Zapadła cisza. Mieliśmy używać pseudonimów! No ale jeśli zna ich imiona to...nie...Jeszcze nie.
-I się nie dowiesz.-Wywaliłem miło język.
-Co za kultura!-Wyczujcie sarkazm w jej słowach.
-O, i kto mi zwraca uwagę- panna chamska.
-Nie nazywaj mnie tak!-Gwałtownie wstała od stołu rzucając mnie swoim jedzeniem. Nie pozostałem jej dłużny. Za chwilę miała nowy kolor włosów w kolorze rudym. Hmm..ciekawe, na pewno nie przez spaghetti. Zaczęło się. Walka była zacięta.

Pov.Merghani
-Zmywamy się?-Zapytałem Michała zauważając tę niesamowicie DOROSŁĄ bitwę. Chłopak tylko skinął głową na tak. Zabraliśmy swoje talerze i poszliśmy na kanpę.
-Czego się dowiedzieliście?
-Nie jest najlepiej.
-Co to oznacza?
-Michał, sprawa jest skomplikowana. Raczek poszedł siedzieć.
-Pierdolisz!? Co dalej będzie?
-Sam nie wiem. Jak oddamy małą, to na pewno ktoś nas złapie i będziemy razem siedzieć, a jeśli ją przetrzymamy i na własną rękę wydoimy forsę to będziemy musieli się rozstać z Mileną.
-Co za problem?-zdziwił się.
-No w sumie to nic...-skłamałem
-Dobra dzieci koniec zabawy!- Wrzasnął wesoło Michał wyskakując przez oparcie kanapy. Sprzątnął im talerze że stoły i dumnia wręczył mopa;
-Sprzątanie domu v.2
------------------------------
Dzisiejszy rozdział trochę krótszy, bo nie chciałam przynudzać.😘
Ważna data-----> 23.11.17r.- VIII Rozdział 😋 Daj gwiazdkę, bo to serio motywuje tak jak łapki na YouTube.🤗

Zbuntowana Księżniczka Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz