Pornesc masina, așteptând ca ea sa urce pe locul din dreapta. Isi pune centura si atâta se foieste pana ce se lipeste de geamul mașinii, deci cat mai departe de mine.
- Deci Hailley! Spun uitându-ma la ea si zâmbind. Uite ca tot am aflat numele tau. Se uita la mine si etalează un zâmbet ironic apoi isi întoarce din nou privirea spre peisajele de afara. Sa știi de acum ca nimic nu poate fii ascuns de mine. Si nu spun asta din cauza profesiei mele de agent sub acoperire, dar chiar simt nevoia sa o mai necajesc pe frumoasa femeie din dreapta mea.
-Ce surprinzător..Continua ea.
Ma ignora! Din nou!
Opresc la un semafor si imi sprijin capul de mana stânga. Ma uit insistent la ea si un ranjet imi apare in colțul guri. As putea sa ma joc putin cu nervii ei.
-De ce holbezi la mine? Ma întreaba dupa ce isi arunca pentru cateva secunde privirea la mine.
-Ce se intampla "pisoias"? Spun, alintand-o dupa cum iubitul ei ii spuse acum 10 minute. Te-ai emotionat?
-Emoționata??Ar trebui sa fiu?
-Pai dhaa. Nu înțeleg cum poti rezista cu un asemena bărbat langa tine.
-Ohh..exclama si începe sa rada..nu ai idee cat de putin mai pot rezista pana voi ceda si te voi bate.
-Stii sa te bati? Intreb ironic
-Habar n-ai de ce sunt eu in stare!
Imi întorc privirea de la ea, ramas setat pe semafor. Imi vine o idee! Profit de faptul ca bruneta nu cunoaște orașul iar cand culoarea verde apare in fata mea, deraiez de pe drumul meu, făcând dreapta la primul colț.
A fost tăcută si ganditoare pana cand opresc masina intr-un loc ales la întâmplare. Imi deschid centura de siguranță si o vad cum se fataie căutând blocul unde locuia Matt.
- Nu cred ca asta este zona corecta. Spune, uitându-se la mine.
- Stiu.
- Si atunci ce faci? Ai zis ca nu opresti pana nu ma duci acasa!
-Am zis, n-am promis. Spun făcându-i cu ochiul si ies din masina. Merg pe partea ei si ii deschid ușa. Haide.
-Unde? Întreaba cu putina tensiune in glas?
-Nu stiu la ce te gândești dar aici aproape este un parc drăguț. Putem sa ne plimbam putin si iti promit ca daca nu faci multă gălăgie iti voi cumpara ce vrei tu. Spun amuzat de privirea care mi-o arunca.
- Esti nebun? Si a început sa tipe...in nici un caz nu ies din masina, darămite sa ma plimb ca bezmetica printr-un oras care nu il cunosc.
Isi încrucișaza mainile la piept si isi întoarce privirea de la mine.
-Sa știi ca am putere suficientă sa te iau pe sus.Ii spun si vad cum se roseste putin in obraji. Nu stiu daca din cauza nervilor sau ca s-a rușinat.
-Daca nu ma duci in momentul asta acasa, il sun pe Matt! Se întoarce si tipa la mine.
-Matt este cu sefu', cel mai probabil intr-o ședința deci nu iti va raspunde. Ii zâmbesc si aștept următoarea ei replica.
Dar nu mai spune nimic si iasă din masina luând-o pe o strada la nimereala.
-Aaa..Hailley?
-Ce mai vrei acum?!?! Se întoarce gesticuland cu mainile in aer.
-Parcul e in partea opusa..spun si arat cu degetul spre partea corecta.
Se uita la mine de parca m-ar omora si începe sa tipe si mai tare:
-Si daca eu vreu sa merg in partea asta care e problema?
-Ok. Ridic din umeri nepasator si imi întorc spatele plecând in direcția corecta.
-Ce faci? O aud cum striga dupa mine.
- Merg unde ti-am spus, tu du-te pe unde vrei, apoi vei găsi parcul in direcția asta. Acolo voi fi si eu. Ii fac cu mana si imi continui drumul.
-Stai!! Taylor! O aud cum începe sa fuga pe tocuri pana ajunge in drept cu mine. Ma ignora total privind pierdută reclamele de pe geamurile magazinelor.
Dupa putin timp de mers pe jos, ajungem la intrarea parcului si acolo găsim un stand cu inghețata. Cumpăr pentru amândoi si deși a refuzat la început, mi-a bătut capul tot drumul sa ii mai cumpăr una.
Dupa ce i-am făcut pe plac brunetei, ne am îndreptat spre masina. La ieșirea din parc, un bărbat înalt si trecut de 40 de ani plimba un câine imens a care-i rasa aparent nu o stiu.
Hailley sr da putin in spatele meu, semn ca este putin speriata de acel câine si cum sa nu profit eu de acest lucru?
-Uite Hailley ce câine frumoos! Tip si merg spre animalul alb rugandu-ma sa nu sara pe mine.
Spre fericirea mea este un câine foarte jucăuș. Stapanul ia dat drumul din lesa, acesta lăsându-se pe spate ca eu sa il mangai.
-Taylor! Zice bruneta in șoaptă. Taylor! Hai sa plecam.
La auzul vocii ei, câinele isi ciuleste urechile si o ținteste cu privirea. Se scoala de jos, făcând si eu la fel. Din doua mișcări, Hailley este langa mine prinzandu-ma de brat si ascunzându-se in spatele meu.
- Ce sa intamplat? Intreb făcând pe prostul. Iti este frica de acest catel?
Nici nu am terminat bine de zis propoziția, ca animalul începe sa latre către bruneta.
-Daa..aaaa! Vine si răspunsul ei urmat de un tipăt ascuțit.
- Dar e asa drăguț! Spun si imi strecor mana dupa talia ei împingând-o mai in fata.
-Taylor! Idiot ce esti! Te mai suporti?
Amuzat de scena care sa intamplat, o scap pe bruneta de câine si plecam la masina. Intra înăuntru si imi arunca numai priviri arzătoare.
Pornim din nou la drum si continui sa o sacai. Stiu ca sunt enervant dar cred ca am primit ce am vrut.
Ajung in fata blocului si opresc masina iar Hailley se pregătește sa iasă.
-Pai Hailley.... Mi-a făcut plăcere sa te cunosc.spun ranjind. Deschide ușa si iasă din masina.Hei! Stai! Tu nu ai nimic sa imi spui? Intreb amuzat si o vad cum se întoarce către mine.
-Sper sa nu te mai vad in viata mea.spune zâmbind si tranteste ușa mașinii.
••••••
Alarma ma trezește de dimineata si imi reaminteste ca e o noua zi de lucru. Ma ridic din asternuturile albe si imi fac un dus rapid. Imi îmbrac costumul negru cu camasa alba, imi aranjez parul si cobor jos sa imi iau un fruct. Intru in masina si pornesc spre lucru.
Intru in sediul FBI si salut mai multi angajați. Imi fac drum spre biroul meu in timp ce ma opresc sa imi iau o cafea.
Intru pe ușa biroului si vad o femeie cu parul prin in coc si cu ochelari, cotrobaind printre actele mele.
Cine stie cine este acea persoana si ce cauta aici. Trebuie sa o opresc. Am mai avut cazuri in sediul nostru cand oamenii din partea unui anumit om din închisoare este trimis sa afle anumite informatii.
Profit de faptul ca nu ma vede si ma strecor in spatele ei. Ii prind mana stânga si i-o întorc ajungând cu ea la spate. O întorc si o lipesc cu fata de peretele rece. Cand ma pregăteam sa ma apropii de ureche ei si sa o intreb ce face aici, il vad pe șefu' ca intra mai relaxat ca niciodată.
-Buna dimineata, Tayler! Vad ca ți-ai cunoscut noua partenera. Spune-i bun venit la sediul nostru lui Hailley Moore.
Ma uit confuz la șeful meu, apoi la femeia de langa mine..Hailley? Doar nu este bruneta de ieri! Ii dau drumul la mana dar o prind de brat si o întorc spre mine.
-Tu!
- Tu?
•••well, sper ca va place:) stiu ca sunt greșeli, le voi corecta. Pana atunci aștept sa imi spune-ti părerea voastră:)•••
XOXO
CITEȘTI
Misiune Cu Scântei
AdventureAgent sub acoperire de aproape 8 ani. A lucra pentru FBI este solicitant. In fiecare zii viata iti este pusă in pericol deși Taylor Kart ia toate misiunile ca pe o joaca. Asta pana cand partenerul sau este omorât. Misiunile continua sa curgă dar Tay...