Capitolul 12

208 13 2
                                    

- Vreau sa stiu unde mergea camionul ala si a cui erau drogurile. Spune Jake si da sa plece din nou.

-In regula..intru din nou in vorba cu el..Dar eu am intrebat de unde stim ca Charles nu e implicat?

Caruntul se uita atent la mine cateva secunde si imi da cea mai seaca replica pe care as fi putut sa o astept de la cineva.

- Pentru ca asa am spus eu.

-Josh cu Aron incerca sa afle destinatia drogurilor. Intervine Hailley cand vede ca ma ucid din priviri cu sefu'.

- Bine. Si daca easa cum spui tu, unde e soferul? Intreaba Jake intorcandu-se spre bruneta.

-L-am dat in urmarie, inca nimic de la politia statala. Mell si Ash au mers sa ii verifice apartamentul.

-Miscativa mai repede.Spune Jake si pleaca.

Il prefer de 10 ori pe Morgan decat pe asta. 

-Hei. Relaxeaza-te. Imi spune Hailley punand o mana pe umarul meu. Imi dau ochii peste cap si plec inspre biroul lui Blake. Deschid usa, intru si raman acolo. Blake si Josh erau foarte atenti la calculator iar discutia lor este intresanta.

-GPS-ul foloseste o conexiune celulara care comunica cu un server central, iar serverul asta contine datele contului, vezi? Intreaba Blake rasucindu-se pe scaun. Ma vede dar nu ma baga in seama.

-Bine! Super! Ma duc sa iau mandat pentru informattiile de la companie. Spune Josh indreptandu-se de spate.

- Deja le-am accesat serverul. Ce destept este copilul asta.

-Ce?

-Da, a mers repede..in fine.. adresa IP de logare se situeaza la 2200 Wabash.  Camionul ajunge la locatia asta odata pe luna si nu ramane mai mult de 30 de minute de fiecare data.

Discutia lor imi capteaza atentia.

-Ok randul meu. Spune Josh si il impinge pe Blake de pe scaun si citeste detaliile oferite de aparatul  din fata noastra.

-E o locatie a "Gangsters Disciples". A avut loc o arestare acolo acum 5 ani.   

- "Gangsters Disciples"? Cum ne ajuta asta? Intreaba Blake.

-Cele doua victime. Amicii lui Charles Gray erau membrii Gangsters Disciples. Intervin in discutia celor doi. Simt cum sangele incepe sa imi fiarba si nu mai am rabdare. Heroina se indreapta spre o locatie Gangsters Disciples. Pariez ca stiu unde e Charles Gray! Haide! Spun catre Josh si ii fac semn sa vina dupa mine. 

- Bine, dar ar trebui sa ii spunem lui Jake ca plecam. 

-Da, se pare ca are cam multe pe cap. Spun cand aud afirmatia lui Josh. Cu siguranta nu am degand sa il implic pe Jake in toata treaba asta. Nu e nevoie sa vii daca nu vrei. Blake, trimite-mi sms cu adresa. Spun si plec.

- Hei! Stai ca vin!!

O iau pe Hailley iar Josh il ia pe Aron si plecam catre destinatia trimisa de Blake.

-Ii voi prinde pe tipii astia cu sau fara ajutorul lui Jake. Spun revoltat cand parchez masina.

- Nu poti sa intri pur si simplu in depozit! Pot fii 20 de tipi acolo. Spune Hailley uitandu-se atent la mine.

-Poate ca il tin ascuns pe Charles. Spun neluandu-mi ochii de la depozitul din fata noastra.

- De ce vrei sa dai de pustiul asta? Sau mai bine vrei sa ii demonstrezi ceva lui Jake??

Ha..nu am degand sa ii dau vreo imporanta. Nu acum.

- Banuiesc ca vrea ca noi sa preluam initiativa. Spun uitandu-ma ironic la ea. Ma mananca fundu sa ma ridic si sa intram in acel depozit nenorocit asa sa iau statia si le transmit tuturor sa iasa din masina si sa ne indreptam catre usa de metal. Din ea ies doi oameni de culoare care ne privec ciudat. 

-Ce mai faceti baieti? Intreb incrucisandu-mi mainile la piept.

- Te cunosc? Intreaba unu din ei care era mai mic la inaltime.

- Nu stiu. Cunosti multi politisti? Cand aud cuvantul "politist" incep sa se agite si sa se uite prin jur.

- Stai linistit, avem oameni peste tot. Hai sa intram putin sa discutam. Spune Aron

-Nu cred ca vrei sa faci asta. Spune celalalt panicandu-se.

-Ba eu cred ca da, fratioare. Spune Josh si se apropie de ei . Ii intoarce cu spatele si ii baga inauntru. 

- Asculata-ma ce iti spun omule! Nu e o idee buna. Striga cei doi.

In timp ce Josh si Aron ii pun cu fata la perete, eu si Hailley ne scoatem pistoalele si incepem sa umblam printre lucruri.

- Nu nu te rog. Striga cel mic

-Stai stai.. asculta!! Striga cu disperare. Iti spun ca trebuie sa iesim de aici. Nu inchide usa! Striga si da sa fuga inspre ea dar Josh il opreste si il impinge in perete.

-Fata la perete! Stai acolo! Amandoi cu fata la perete! Striga Aron scotand pistolul.

Ignor strigatele celor patru si urmez un lichid aflat pe jos pana in dreptul unor saci. Dupa cateva secunde se aude o pocnitura si niste flacari uriase incep sa cuprinda depozitul. 

- Baieti! Striga Hailley cand constata ca lichidul de pe jos este benzina.

- V-am spus ca trebuie sa iesim de aici! Striga un pustan.

-Toata lumea afara! Striga Aron incercand sa isi pasreze calmul. Josh se impinge cu putere in usa de metal dar este blocata. Deci de asta strigau pustii astia sa nu inchidem usa

Flacarile erau tot mai mari si tot mai aproape de noi. Era din ce in ce mai greu sa repiri. Vad un geam cu gratii. Fug la el sa il deschid dar e intepenit. 

-Nu mai e alta usa! Striga Hailley venind inspre noi

"Aici 5021-ida. Urgenta! Urgenta! Striga Aron in statia radio. 10-1 suntem blocati pe strada 2200 wabash. Trimite-ti pompierii. Repet.  Trimite-ti pompierii. Suntem inconjurati de flacari, am retinut doi infractori."

"Suntem pe drum."

Spre fericirea mea, gasesc un extingtor. Il iau in mana si il pornesc . Hahal! E gol. Il trantesc cu putere de perete. E numai vina mea. Daca stateam la locul meu nu eram in situatia asta. 

Este din ce in ce mai greu sa repiri. Cu toti incepem sa tusim in nestire.

- Taylor! Vin-o aici! O aud pe Hailley cum ma striga. Ma apropii de ea si imi face semn sa ma uit in sus. Vad o gura de aerisire. Poti sa ajungi acolo? Sar in sus si ma prind de marginile peretelui dar alunec.

-Aron! Treci aici! Ridica-ma !

In graba, aron vine si isi face mainile pumn ca ma sa pot urca. Ma prind de tevile tavanului si imi fac avant pentru a da cu piciorul in gura de aerisire. Aceasta pica pe jos facandu-mi loc sa ma strecor si sa ies afara pentru a deschide usa. 

Alerg grabit iar cand deschid usa tot echipajul iasa afara tusind.

Nici bine nu am iesit afara ca cei doi pusti incearca sa fuga de noi. Noroc cu Josh si Aron care ii prind.

-Stati! Ce faceti? V-am ajutat! V-am spus sa nu inchideti usa. Nu ne puteti aresta! Striga cel inalt.

-Am zis ca va arestam? Inteb apropiindu-ma de el. Eu nu cred!  Acum veniti cu noi la o mica discutie. Spun si ii fac semn lui Josh sa ii urce in masina. 

Ma indrept catre Hailley care se departase putin de noi. 

-Te simti bine? Intreb prinzand-o de barbie

- Da.

-Sigur?

- Da. Hai sa mergem

°°°°°°Imi pare rau pentru greseli. Astept parerile voastre.

XOXO.

Misiune Cu ScânteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum