Capitolul 15

214 11 5
                                    

   Intru in biroul lui Jake. Caruntul sta relaxat si butoneaza pe telefon..Pe bune? Adica.. pe noi ne bate la cap cu rezolvarea cazului si el are timp sa urmareasca noile stiri? Bat la usa incet dar in asa fel incat sa isi dea seama ca nu este singur.

-Da

-Voiam sa vezi asta. Spun si intind o fotografie. Tot cautand prin lucrurile lui Charles i-am gasit telefonul langa portofel. Blake a recuperat niste poze sterse de pe el.

  Jake priveste atent poza cu Charles.. selfy-ul il surprinde clar pe pusti cum face semnele bandei.. Desii Jake nu crede..sunt convins ca pustiul e de al lor.

- Face semnele membrilor din banda. Adaug si astept raspunsul caruntului.

JAKE POV.

   Sper doar ca Michelle nu mi-a tras teapa. Ma uit la Taylor si simt cum ma prind nervii.. Il atintesc cu privirea apoi ma ridic de pe scun si plec spre locuinta lui Michelle.

   Bat nervos la usa si o femeie voinica imi deschide.

- Trebuie sa vorbim. Inauntru. Zic accentuand cuvintele. Ii arat poza iar ea sta si o analizeaza.

Trebuie sa fie de acum doi ani. Uite ce slabanog e. Spune cautand o scuza plauzibila. Se prostea si el...Cred ca era de Halloween.

- Halloween? Intreb ironic.

- Da.

- Deci tu spui ca se preface ca e membrul unei gasti. Spun si ma indrept spre usa. Acum totul e clar.

-A fost acum doi ani!

- Am pus o unitate intreaga sa-l caute in tot orasul! Am spus echipei mele ca e baiat cuminte! Zic nervos si ma intorc spre ea. Fara sa vreau observ o pereche de cizme barbatesti si imi dau seama ca femeia asta se cam joaca cu nervii mei

-Ai fost sa il cauti? Intreb deja exasperat si ma apropii de ea.

-Nu.

- Sau te-ai dus sa il vizitezi! Il tii ascuns pe undeva?

-Aa..asculta..am mers la magazin. Spune speriata si atinge peretele.

-Ti-am cerut un singur lucru. Strig si lovesc peretele. Am zis sa imi spui adevarul!

- Am facut-o! Striga la randul ei.

-Imi pun pielea la saramura pentru tine michelle, intelegi asta? Sunt ultimele mele cuntinte apoi ies pe usa. 

TAYLOR POV.

- Flavio la identificat pe tipul asta. Octavio Ramirez este cel care a tras. E prezent in baza de date a FBI si la Emigrari.  Spune Hailley aratand spre poza criminalului. 

-Cautat pentru multiple crime legate de droguri in Durango. DAca era platit sa asigure incarcatura, fiti siguri ca il cauta pe Charles Gray. Are de transmis un mesaj. Adauga Ash.

-Buna treaba..Dati-l in urmarire generala.. Adaug eu. 

-Si este adaugat de FBI pe lista celor mai cautati din Chicago. Spune Hailley atintindu-ma cu privirea

In timp ce ii arunc si ei o privire brunetei, aud telegonul lui Jake sunand.

-Da..raspunde acesta pe un ton rece.

-...

- Mai incet.

-...

-In regula. Am plecat spre tine. Spune si pleaca fara sa ne de-a vreo informatie. 

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Oct 31, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Misiune Cu ScânteiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum