List IV

460 81 12
                                    

05.12.2016r.

Drogi Jungkookie

Jak tam u Ciebie? Zastanawiam się, co teraz robisz. Tęsknisz za nami? Zresztą po co pytam? Przecież wiem, że tak.

Byłem dzisiaj na spacerze z Daehyunem i Twoją siostrą i nagle zaczęło boleć mnie serce i źle mi było oddychać, ale wziąłem leki i już jest lepiej. Pani Jeon przez resztę dnia zajmowała się maleństwem i nie kazała mi wstawać z łóżka... To leżenie było nudne...

A wiesz co jest jeszcze niesamowite? Spadł śnieg! I jest go naprawdę dużo jak na Koreę! Mam nadzieję, że będzie też na święta, bo wtedy klimat byłby cudowny. Już nie mogę doczekać się świątecznych piosenek i ubierania choinki!

Zapomniałbym o jeszcze jednym! Yoongi oświadczył się wczoraj Jiminowi! Jiminnie zadzwonił do mnie kilka minut po tym i płakał mi do słuchawki ze szczęścia. Jestem z nich tak bardzo dumny i cieszę się z ich szczęścia. Najwyższa pora, aby wzięli ślub, bo są już ze sobą długo. Już wyobrażam sobie ich w pięknych garniturach, składających sobie przysięgę. Przecież to będzie coś pięknego!

Pamiętasz nasz ślub? Był niby tak niedawno, a to już tyle miesięcy... Wyglądałeś w ten dzień tak cudownie... Idąc w Twoją stronę, byłem pewien, że to właśnie Ty jesteś tym jedynym. To był najwspanialszy dzień mojego życia.

Kocham cię

Tae

dear husband || taekook ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz