Dodatkowy - Daehyun

615 74 40
                                    

17.03.2032r.

Kochany tato!

Na początku chcę Ci powiedzieć, że nie jestem dobry w pisaniu listów i zawsze w szkole miałem z nich złe oceny, ale mam nadzieję, że się nie gniewasz.

Chcę Ci też powiedzieć, że u mnie wszystko w porządku, choć czasami sobie nie radzę ze swoimi emocjami i rówieśnikami, ale wiem, że to widzisz, więc nie chcę opisywać Ci tu smutnych wydarzeń czy emocji.

Piszę, bo chcę Ci z całego serduszka podziękować.

Nie pamiętam Cię, bo odszedłeś, kiedy byłem malutki, ale tata Jungkook tak dużo mi o Tobie opowiada, że mam wrażenie iż znam Cię bardzo dobrze.

I nie! To nie tata namówił mnie do napisania listu. Sam chciałem to zrobić. Tak po prostu, bo mimo, że Cię nie pamiętam, to mam Cię głęboko w moim sercu i bardzo mocno Cię kocham.

Jestem Ci wdzięczny, że się mną opiekowałeś, kiedy byłem takim malutkim szkrabem. Wiem, że było Ci bardzo ciężko... Sam, zmagający się z chorobą i w dodatku z dzieckiem na głowie.

Wiem, że byłeś dobrym tatą i może i Ciebie nie pamiętam, ale brakuje mi Cię.

Tak bardzo chciałbym Cię teraz przytulić i powiedzieć, że mocno kocham.

Wiem, jak cudowny i pełen uczuć byłeś. Wiem co przeżywałeś. Tata mi dużo opowiedział i nawet dał mi do przeczytania te piękne listy, które pisałeś. One zainspirowały mnie do tego, aby do Ciebie napisać. Czułem potrzebę, aby to zrobić.

Tata mówił, że byłeś piękny. Twoje oczy ciągle miały w sobie piękne iskierki, na Twojej twarzy wiecznie pojawiał się czarujący uśmiech. Byłeś pozytywny mimo tego co przeżyłeś w swoim życiu. Popłakałem się jak mi to opowiadał... Ale mówił, że byłeś bardzo silny i starałeś się nie myśleć o tych złych momentach. Tylko czasami dostawałes załamywań, nie dając sobie rady. Ale potem tata Cię przytulał i się uspokajałeś, mając go przy sobie.

Tata Jungkook nadal mocno Cię kocha i nie oddał swojego serca nikomu innemu. Jego serce nadal należy do Ciebie.

Jesteś osobą, która jest nadal ważna w moim życiu. Lubię się wyżalać, myśląc sobie, że mówię do Ciebie i mam wrażenie, że słyszę Twój głos, mówiący "Dae, dasz radę, jesteś silny i na pewno dasz radę". Uśmiecham się wtedy do siebie przez łzy i odczuwam smutek, że nigdy Cię nie zobaczę i dobrze nie poznam.

Ale wiem, że jesteś przy mnie. Czuję to bardzo intensywnie i wiem, że mnie wspierasz i nade mną czuwasz.

Bardzo Ci za to dziękuję, bo kiedy czuję się samotny, to wiem, że naprawdę taki nie jestem i przy mnie siedzisz.

To dla mnie bardzo ważne.

Może ten liścik jest króciutki i pewnie nie wspomniałem o wszystkim co chciałem, ale już napisałem Ci na początku, że nie jestem dobry w listach.

Mam nadzieję, że jesteś szczęśliwy.

Kocham Cię xx

Daehyun


Proszę bardzo.

Jejku odczuwam jakąś rankę na sercu.

Mam nadzieję, że się podoba x

Kocham was mocniutko.

dear husband || taekook ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz