List V

426 75 7
                                    

24.12.2016r.

Kochany Kookie

Christmas time! Dzisiaj mamy dwudziesty czwarty  grudnia! Za oknem jest biało, a ja siedzę przy ciepłym kominku z kubkiem w ręku i Daehyunem obok. 

Nauczył się ostatnio siedzieć! Oczywiście z każdej strony zabezpieczyłem go poduszkami i cały czas na niego patrzę.

Byli u mnie Jimin i Yoongi i ubrali ze mną choinkę. Jest piękna. Duża, szeroka i bardzo kolorowa. Dae bez przerwy na nią patrzy, bo mrugające światełka mu się podobają. 

Z chłopakami trochę posiedzieliśmy i poplotkowaliśmy. Yoongi bardzo polubił naszego synka i się nim opiekował, a maluch się do niego uśmiechał. Zresztą do Jimina też! Bardzo polubił swoich wujków.

Wczoraj znów zabolało mnie serduszko... Nie wiem co się dzieje... Ale myślę, że to z tęsknoty za Tobą, bo bardzo mi Ciebie brakuje. Nie ma kto ze mną śpiewać świątecznych piosenek, nie ma kto ze mną ubrać choinki... No tak, ubrałem z chłopakami, ale to przecież nie to samo. Chciałem ubrać ją z Tobą... Byłoby tak rodzinnie. 

Jungkookie, życzę Ci wesołych świąt. Mam nadzieję, że czujesz się dobrze i spędzisz te święta dobrze ze swoimi znajomymi... Choć nie ukrywam, że wolałbym, abyś spędził je ze mną.

All I want for Christmas is you...

Taehyungie

dear husband || taekook ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz