yedi

166K 8.3K 2.9K
                                    

[Tuğba Yurt - İnceden İnceden]

Medya:AnlamsızŞeylerVol7

💬

Mesajı okur okumaz gözüm üstümdeki kazağa kaydı. Mor kazağa! Etrafa bakındım ama göremeyeceğimi biliyordum. Elimde tutuğum telefonda bugünkü mesajları yeniden okudum. Bana ısrarla hangi parkta olduğumu sorması, öğrendikten sonra görüldü yapması...Hepsi burada olduğu içindi. Resmen aynı alandaydık ve ben yine görmemiştim. Belki de görmüştüm, sonuçta neye benzediğini bilmediğim için görsem bile bana şuan görmemişim gibi geliyordu.

Buradan anladığım bir şey varsa o da benimle aynı semtte oturduğuydu. Ben daha kendi mahallemdeki çocukları bilmezken koca semttekileri nasıl bilecektim.

Irmak: Buradaydın değil mi?

Kimliksiz: Imm belki.

Irmak: Belki ne gerizekalı?! Adam akıllı cevap ver. Evet yada hayır.

Kimliksiz: Evet oradaydım, Irmak. Oldu mu?

Irmak: Oldu!

Kimliksiz: Bak orada olmam tesadüftü tamam mı? Senin geleceğini düşünmemiştim.

Irmak: Neden karşıma çıkmadın?

Bendeki de soru çocuk daha adını bile söylemiyor bir de karşımamı çıkacaktı?

Kimliksiz: O an senin orada olduğunu anlayınca panik yaptım, gittim.

Irmak: Neden panik yaptın? Sonuçta beni ilk defa görmüyorsun öyle değil mi?

Kimliksiz: Cevabını biliyorsun.

Evet. Belki de cevabını bildiğim tek şey beni daha önceden gördüğüydü.

Telefonun ekranını kilitleyip çantama attım. Işıl'a baktığımda kaydıraktan kaydığını gördüm. Saate baktım. Daha erkendi ama benim tadım kalmamıştı, eve gitsek iyi olacaktı.

"Işıl!"

Seslenmemle hemen yanıma geldi. "Noldu abla?"

"Gidiyoruz."

Dudaklarını büzdü. "Ama daha erken."

Yanaklarını sıkarken gülümsedim. "O zaman bizde direkt eve gitmeyiz. Seni bir yere götüreceğim. Hadi bakalım," diyerek elimi uzattım.

Elimi tutarken heyecanla sordu. "Nereye gidiyoruz abla?"

"İçinde bir sürü çiçek barındıran bir yere."

Işılın gözleri parladı. "Hadi gidelim."

💬

Eve geldiğimizde yorgunlukla kendimi kanepeye bıraktım. Gittiğimiz yer uçuruma yakın olduğu için baya bir uzaktı ve yürümekten yorulmuştum. Ondan daha çok beni yoran şey ise Işıl'a fotoğraf çektirtmek oldu. Ya gözüm kapalı çekiyordu ya da konuşurken. Sonunda düzgün çektiği bir fotoğraftaysa geçen uçağa bakıyordum. Cidden haberim yoktu ve cidden güzel çıkmıştım. Hemen editleyip paylaştım.

KİMLİKSİZ | Texting ✔Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin