[Blaxy Girls - If You Feel My Love]
Medya:AnlamsızŞeylerVol25
Bu bölüm iremkkl ninjama ithafendir.❤
💬
Irmak: Ben özlemedim ama.
Irmak: Şimdi köyüne dön.
Kimliksiz: Köy mü? Uzak ya ora.
Irmak: Neresi ki?
Kimliksiz: Demek nereli olduğumu öğrenmek istiyorsun?
Hemen de anla, çakal.
Irmak: Öyle bir amacım yoktu yani söylemezsen söyleme.
Kimliksiz: Konyalıyım ama sen bana kısaca yakışıklı diyebilirsin😎
Irmak: Bizim bakkalcı Hüsamettin Amca bile senden daha yakışıklıdır eminim.
Kimliksiz: Adamın karpuz göbeği, lapa lapa bıyığı var yerinde olsam o kadar da emin olmazdım.
Güldüm. Evet Hüsamettin Amca biraz (!) göbekli ve pala bıyıklı kara kaş kara göz biriydi ama özünde çok iyi bir insandı. Ne zaman bir şeyler alsam bana jelibon ısmarlıyordu. Sokak kedilerine de sürekli süt veriyordu. İnsanları dış görünüşlerine göre yargılamamamız lazımdı. Buda size kamu spotu olsun.
Irmak: Demek bizim orada oturuyorsun. Bakkalcıyı bildiğine göre.
Sürekli beni görmesinden ve o gün parkta olmasından buralarda oturduğunu biliyordum zaten şuan emin olmuştum.
Kimliksiz: Hayır şuan Fransa'dan yazıyorum.
Irmak: Tabi tabi canım yemezler😎
Kimliksiz: Yeme zaten daha, ayı kadar oldun.
Irmak: Seni gebertirim çocuk!
Kimliksiz: Bulursan.
Sinirle telefonu sıraya bıraktım ve başımı kaldırdım. Masal üzgün bir şekilde deftere bir şeyler karalıyordu. Ailesini kafaya taktığını biliyordum ama gerek yoktu. Boş yere kendini üzüyordu. Yarın onu bir yerlere götürüp moralini düzeltebilirdim. Evet bu iyi bir fikirdi.
Dershane bittiğinde vedalaşıp ayrıldık. Eve gitmeden önce Işıl'ın okuluna gittim. Bugün erken çıkacağını söylemişti. Onu aldıktan sonra eve geçtiğimizde abur cuburlarla karnımızı doyurmuştuk. Annem duysa beni iki ters bir düz örerdi.
Akşam annemler geldiğinde yemeğimi yiyip odama çekildim. Üzerimi değiştirip yatağa geçtim. Asosyal insanın asosyal dünyası olan telefonumu elime aldım.
Kimliksiz: Sana akrostiş yazdım.
Irmak: Akrostiş? Sen?
Kimliksiz: Evet.
Irmak: Bakayım.
Kimliksiz: Bak,
Meraklıdır her şeye
İmrenmez kimseye
Köpekleri pek sever
Al yanaklarıyla domatese benzerIrmak: Hadi akrostişin saçmalığını geçtim de bunları birleştirince adım çıkmıyor ki!
Kimliksiz: Mika işte.
Irmak: Benim adım o mu salak?
Kimliksiz: Irmak da uzun.
Irmak: Bir harf fark var.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KİMLİKSİZ | Texting ✔
HumorOn sekizinci yaş gününde tanımadığı numaradan gelen mesaja cevap veren bir garip genç kızın hikayesi. Mesajı atanın kim olduğunu ve neler yaşanacağını öğrenmek ister misin? Öyleyse okumaya başla! *Mizah #1 (14.04.2018) *Kısa Hikaye #1 (28.08.2018) *...