Tekan dulu bintang comel tu, kalau tak taknak update .hehe gurau2
****" TENGKU RAFI ? "
Membulat mata Hayfa memandang gerangan dihadapannya saat ini.
" I knew it ! It's you, Hayfa .Tak sangka betul jumpa awak dekat sini !"Ujar Tengku Rafi dengan cerianya .
" Eh ! tu sepatutnya ayat saya ! Saya yang patut tanya Tengku ! Saya tak tahu pun Tengku pindah sekolah ni ."Mata Hayfa membulat, tidak sangka .
" Dah awak tak tanya. Pergi macam tu je hari tu .Sakit tau hati saya ni kena friendzone ."Tengku Rafi meletakkan tangan ke dadanya dengan muka acah berkerut .
Hayfa menggulingkan anak mata ke atas .
"Okay my bad .However, nak mintak tolong boleh ?"Kata Hayfa sambil membetulkan beg sekolahnya."I know .Let me show you the office.Come ."Tengku Rafi mendahuluinya Hayfa .
Hayfa tersenyum gembira.Bagus betul. Takyah bazir air liur bagitau.KAHKAH.
Dia mengikuti langkah Tengku Rafi .
Sepanjang perjalanan tu, majoriti pelajar perempuan semua tegur dia.
Berkerut-kerut dahi Hayfa melihat situasi itu .Bapak ah, ramai peminat betul mamat ni.
"Tengku Rafi, nah saya buat breakfast untuk awak ."Seorang pelajar perempuan berpakaian kemeja putih bersama skirt, rambut panjang mengurai, body mantop, lepastu suara dimanjakan, menghulurkan bekal buat Tengku Rafi .Euw, geli geleman .
Hayfa telan liur tengok . Astaghfirullahazim , you straight okay Hayfa .
Tengku Rafi cuma ambil,angguk dan senyum tanda terima kasih dan meneruskan perjalanan .
"Morning Tengku Rafi !"
"I love you Tengku Rafi !"
"Jalan elok-elok ! "
"Tengku Rafi you're so handsome today !"
" Be my boyfriend, Tengku Rafi !"
Hayfa yang berada dibelakang lelaki itu sudah menggulingkan anak matanya .
Tekaknya rasa meloya pula .Muntah hijau, pink, ungu, hitam, kelabu, koko, pelangi ...ha semualah .
Hayfa malas nak ganggu, sebab tu dia ikut dari belakang je .Nak jalan sebelah kang kena gosip.Maklum la, Hayfa pun boleh tahan cun .KAHKAH .k Tiber .
Tengku Rafi ni famous sangat ke hah ? Semua kenal dia .Baru dua bulan kut dia pindah .
"Hayfa ? Kenapa tak jalan sebelah saya ?"Tengku Rafi berpaling kebelakang .
YOU ARE READING
T U A N M U D A S A Y A [ HIATUS ]
Teen Fiction[new version] beautiful cover by beautiful girl @aishzy Nur Hayfa Wadeena . Typical gadis sekolah yang berumur 17 tahun . Hidupnya seperti kebanyakan pelajar lain . Sekolah ,balik sekolah dan begitulah seterusnya . Paling best lepas balik sekolah te...